Jump to content

gta san andreas mod


NICKKKKK

Recommended Posts

hallo ik ben er nieuw maar ik wil een ding weten ik wil een politie auto modden

maar als de auto zoek dan kom ik aleen maar op copcarla.dff of zo iets weet iemand of hem dat is of een ander

Meestal hoort er nog een .txd bestand bij. Je zou eens kunnen proberen alleen het .dff bestand te vervangen, maar misschien worden de textures dan überlelijk. Zoek dus een mod met een .dff én .txd bestand.

en nog iets telkens als img-tool gebruik loopt het spel vast met laden dan blijft i in het midden hangen maar ik weet al wat het is maar ik volg de mod instructies maar het lukt niet

Dat komt waarschijnlijk omdat je V2 van SA hebt. Kijk dit even na...

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, daarom stopt 'ie ook met laden. Dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

en nog wat en ik heb een map van c: program files an san andreas weggelaten dus weet iemand hoe je die map weer terug krijgt

Je gaat in de map 'Program Files' naar 'Extra', die bevind zich bovenaan op de taakbalk. Klik op 'Mapopties' en zoek je naar 'Veborgen bestanden en mappen weergeven'. Eenmaal gevonden vink je het aan en klik je op Ok. Zoek dan de verborgen map op, klik op eigenschappen van die map en vink 'Verbergen' uit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    6

  • gamermax

    6

  • fabio000

    4

  • -Matthijs-

    3

weet iemand hoe je een sa cam hack in het spel zet ik wil graag van binnen zicht hebben weet iemand dat hoe je dat doet

alvast bedankt gamermax :tu::cya:

ehm ik heb de mods in het spel gezet met SAMI maar als ik aan het spelen ben dan loopt hij vast dan moet ik mijn computer opstarten maar ik weet nog steeds niet hoe je IMG-tool gebruikt maar ik wel op de modden uitgebreid maar ik nog niks te weten hoe het ik heb dat allemaal gedaan maar als ik het spel opstart en naar buiten loop (ik heb hotring racer a vervangen door lambo.)maar alsk ik dan de cheat activeer dan is die er niet maar andere auto's wel en de cam hack weet iemand dat al?

alvast bedankt GAMERMAX

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder SAMI maar, dit is een programma wat veel bugs opleverd. Handmatig erin zetten doe je met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder SAMI maar, dit is een programma wat veel bugs opleverd. Handmatig erin zetten doe je met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> Models ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

ja dat doe ik allemaal maar als ik het spel opstart en ga spele dan zie ik nergens die auto rijden want ik heb namelijk copcarsf.dff en txd vervangen door een mod maar als ik een achtervolging met de politie doe dan zie ik de zelfde politie auto en die carspanwer dat begrijp ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Vertel eerst eens wat voor modificatie je hebt gedownload en geef een naam -een link zou ook mooi zijn- van de modificatie, zodat we weten hoe jij hem kunt vinden.

Een automodificatie of iets anders met een .dff en .txd-bestand kun je vaak aan de naam herkennen. Als je de naam van die .dff en .txd nog weet, weten wij vaak wel de naam in het spel. Zo kun je hem met bijvoorbeeld de Voertuigen-pagina op WikiGTA terugvinden en zo de vindplaats herleiden.

.scm-modificaties of SCM-modding zijn missies en die zul je dus moeten spelen.

Mapping is plaatsen van objecten en die zul je moeten vinden.

Zomaar even wat voorbeelden van modding..

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Ik Heb Al Verschillende Minibikes Geddownload Maar Daardoor Crasht Gta Als Ik Ze Plaats Een Fake Mod Dus Wie Heeft Er Een Goede Link Ofzo

Weet Je Zeker Dat Je Wel Versie 1 Hebt? Of Misschien Heb Je "Alleen-Lezen" Nog Wel Aan Staan. Mods Zijn Niet Snel Nep Hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

wie kan me effe helpen? ik heb de mod installer 1.1 gedownload van sami, maar nu wil ik die mod op mijn spel doen, en dan geeft hij aan, The mod is not compitable whit SAMI,

wie kan me helpen, ik kan je hulp goed gebruiken

Help me PLEASSS!!!

sami is alleen voor car mods anders moet je imgtool2.0 dowloaden

dowload hem maar. :dans: veel plezier met modden :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

die car spawner moet je niet dowloaden ik heb het wel gedaan en toen ik hem wou installeren gaf avg anti virus free

een bedreiging aan ik heb hem nog eens door gescand en er zat een virus in dus pas op als je geen anti virus scanner

hebt. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...