Jump to content

[LA] Rockstar Games presenteert: L.A. Noire


Clowntje_93

Recommended Posts

Rockstar kondigt een nieuw genre aan:

Rockstar Announces L.A. Noire

Rockstar Games has announced a new next-gen crime thriller sure to shock the masses. The game is titled L.A. Noire and is an interactive detective story set in the late 1940s. Gamers are challenged to solve a series of gruesome murders in Los Angeles.

No release date has been given to the title although Rockstar Games has confirmed it will be a next-gen game.

bron: cheatcc forums

Vertaling:

Rockstar kondigt L.A. Noire aan

Rockstar Games heeft een nieuwe next gen misdaad thriller aangekondigd die het publiek zeker zal schokken. De game heet L.A. Noire en is een interactief detective verhaal dat zich in de late jaren '40 afspeelt. Spelers worden uitgedaagd om een aantal gruwelijke moorden op te lossen in Los Angeles

Wat vinden jullie ervan dat Rockstar nu een beetje een andere weg opslaat, want nu pleeg je niet de moorden, maar los je ze zelf op!

OWN VERDICT:

Mij lijkt L.A. noires een hele vette game en ik zal deze game ook nog goed in de gaten houden want het klinkt wel aardig, ik hou ook wel van moorden en mysteries enzo op te lossen.

:cya: wakkiegeslacht

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Er is al een tijdje een trailer uit van deze game, je kunt hem

bekijken. Het ziet er erg sfeervol en mooi uit. Wat wel jammer is, is dat de trailer niets van de gameplay laat zien, maar dat maakt juist nieuwsgierig: Hoe kan men een detective game qua gameplay nou echt interessant maken? Dat zullen we nog even moeten afwachten...

Zonde dat deze game alleen maar op de PS3 en XBox 360 uit gaat komen, ik ben namelijk niet van plan om een next-gen console aan te schaffen. Ik houd het liever bij de pc. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Nu ik het me herriner heb ik een game krant in 2008 ofzo gelezen al een review over LA noire toen hadden ze hem al een beetje getest en ik weet het zeker dat het LA noire is ik heb die game krant anders nog liggen

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is Red Dead Revolver, de voorganger van Red Dead Redemption, nooit op PC verschenen, alleen op PlayStation 2 en Xbox, dus ik verwacht Red Dead Redemption ook niet op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...