Jump to content

GTA Liberty City Stories - de Savegames


SummerBase

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
Waarom staat contra-banned er niet bij?

Hij staat er inderdaad niet tussen, ik heb ook even op mijn webserver gekeken en daar staat hij gek genoeg ook niet tussen, ik heb nou ook niet echt tijd om de missie te bespelen, maar mocht je hem echt nodig hebben dan is het wel mogelijk denk ik. Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht er naast dit nog wat wezen dan hoor ik het uiteraard ook graag. ;)

@ hieronder: ASPHALT heeft hem voor je behaald, hij staat in het topic. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
Hoe Moet ik een savedata posten als ik problemen met een missie heb ?

Dat moet in dit topic. Eerst moet je jouw PSP verbinden met je Computer. Je moet een USB kabeltje in je PSP steken (Bovenop) en in je PC. Dan ga je op je PSP naar "Instellingen". en selecteer USB Verbinding.

Dan gaan we naar je computer. Als het goed is komt er een nieuwe verwisselbare schijf op je computer. Open deze. Nu zie je een mapje, "PSP" genaamd. Open ook deze. In deze map "PSP" vind je een aantal mappen. Een daarvan heet "SAVEDATA", maak deze ook weer open. Daarin zitten wéér mappen met allemaal rare namen. Jij hebt de map "ULES00151S0" nodig. (Getal kan ook een andere zijn dan 0) Pak dit mapje in met WinRAR of WinZip.

Nu ga je op het forum en ga je naar het Savegame Aanvraag topic (Link) Nu zie je onder het tekstvak waarin je typt een knop met "Bladeren". Klik daarop en kies het ingepakte mapje. Druk dan, op het forum, op uploaden. Dan zit hij bij je post! :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Kan je een savegame ook naar een memory card downlaoden vor de PS2?

Nee, dit kan niet omdat de memory card geen computer bestanden kan lezen. Je zal echt Armax moeten kopen wil je savegames naar je ps2 zetten. Op de psp gaat dit wel, omdat je muziek op de psp kan zetten (Dus bestanden overzetten) en de ps2 ondersteunt dit op dit gebied niet, dus moet je het zelf uitspelen tot waneer jij wenst. Of je moet armax kopen, trouwens werkt een Usb-stick ook niet omdat de ps2 ook die bestanden niet kan lezen :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...