Jump to content

18 wheels of steel haulin


~Mario~

Recommended Posts

Nou mischien heb je wat aan mijn tip:

Nog even voor de duidelijk let er wel op dat ik een andere verise heb: 18 wheels of steel Accros America.

Bij mij gaat het als volgt: Ik hoef alleen maar met de trailer een beetje in de richting van waar hij moet staan al staat hij maar voor de helft in het rooie. Dan druk ik op de juiste knop (T of u, kan bij jou anders zijn) om de trailer af te koppelen dan hoor ik een geluidje en is het voltooid ik krijg dan mijn geld ervoor.

Hopelijk heb ik je hier een beetje mee geholpen ;) Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    10

  • ~Mario~

    10

  • gammie_

    9

  • johnny haulin

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou bij mijn gaat dat dus echt niet zo makkelijk was het maar zo,n geluk,

ik snap het niet echt hoe ik in dat rode makkelijk kan komen? Iemand tips hoe

dit moet of werkt het misschien op een andere manier?

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Ja oke bedankt, het is ook gewoon niet makkelijk een truck achteruit te rijden.

Alleen het spel begint me wat te vervelen, wat zou ik nog kunnen doen?

Het achteruit rijden met een truck zal nooit makkelijk zijn, het is gewoon een kwestie van oefennen als je het maar vaak genoeg doet krijg je het vanzelf onder de knie ;)

Als het spel je begint te vervelen zou je bijv: in het hoofdmenu kunnen kijken voor race's of een eigen bedrijf proberen te beginnen.

Groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja oke bedankt, het is ook gewoon niet makkelijk een truck achteruit te rijden.

Alleen het spel begint me wat te vervelen, wat zou ik nog kunnen doen?

Het achteruit rijden met een truck zal nooit makkelijk zijn, het is gewoon een kwestie van oefennen als je het maar vaak genoeg doet krijg je het vanzelf onder de knie ;)

Als het spel je begint te vervelen zou je bijv: in het hoofdmenu kunnen kijken voor race's of een eigen bedrijf proberen te beginnen.

Groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Winneke,

Een eigen bedrijf starten kan je pas als je minstens 1 extra truck en trailer in je bezit hebt, deze truck en trailer kan je kopen via je notebook (N) dan moet je truck ophalen bij je hoofdstad waar je begonnen bent, of terwijl de headquarter. Daarna kan je een werknemer aanemen ook via je notebook, daarna kan je met minstens 3 andere chauffeurs een berdrijf beginnen. Let wel op dat elke werknemer geld gaat kost dat is natuurlijk ook wel logisch, want niemand gaat natuurlijk de hele dag voor niets werken. Hoe hoger de prestaties zijn van de chauffeur hoe meer je hem uit moet betalen, dus zorg altijd voor voldoende geld.

Voor meer uitgebreide hulp kan je tercht in de gemaakte web help file, deze vindt je als het goed is altijd

onder: start>alle programma,s>18 wheels of steel Haulin>Help. Daar zou je alle informatie nog eens een keer met verduidelijking uitgelegt zien krijgen. Het is wel in het Engels, mocht je iets niet begrijpen daarvan vraag het dan gewoon even aan mijn of hierzo op het forum. Ik wil je er graag verder mee helpen als er wat mocht zijn. Veel succes ermee.

Groetjes,

Mario

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

hallo ik ben john en heb ook 18 wheels of steel haulin en heb hier ook een vraagje over:

ik heb al drie vrachtwagens met slaapcabine en wil onderweg in kunnen slapen zonder dat je hoeft te betalen voor een hotelletje

weet iemand hoe je dat kunt of is dat niet mogelijk??

bvb dank :tu:

post-70448-1182191781_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel niet en kende het ook nog niet. Maar ik heb even rondgezocht op het internet en heb wel degelijk een manier gevonden dat je niet naar het hotel hoeft te gaan. Ik heb begrepen dat je start met een vrachtwagen zonder 'sleep cabine'. Je zal dus een 'sleep cabine' in je vrachtwagen moeten instaleren. Ik weet ook niet hoe, want heb het spel zelf niet. Maar kijk eens rond op deze pagina. Er staat en mooie review op + je kan berichten kijken. Registreer je desnoods eens en vraag het hoe je dat kan instaleren zo'n 'sleep cabine'.

Veel succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

daar heb ik ook al gekeken en daar staat niets bij hoe je in een sleepcabine kan slapen alleen dat als je geen sleepcabine hebt je naar een hotel moet dus daar heb ik weinig aan ik wil weten hoe je in de sleepcabine kan slapen

maar toch bedankt voor de moeite

groetjes johnny

Link to comment
Delen op andere websites

er is geen installatie mogelijk van de sleep cabine, jij moet ene bepaalde trucks zoeken bij het aankopen naar letter S dat wil zeggen sleep cabine dus bevat de sleep cabine

ik neem een voorbeeld: Pacific 387 (beter gekend als Peterbilt 387) (mijn nummero uno topfavoriete truck van die spel met mooie flamepaintjob XD)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja m'n beste, Met alle resepect.

ik bezit al 3 mooie trucks met slaap cabine.

maar weet niet hoe ik de slaap cabine kan gebruiken.

dus ben ik iedere keer verplicht een hotel tezoeken,.

en ik ben zelf 20 jaar internationaal chauffeur geweest .

en sliep beter in mijn cabine dan in een hotelbed.

dus ik zou graag weten hoe ik mijn slaapcabine kan gebruiken.

en is er iemand die de spel regels heeft, of weet waar ik die kan downloaden?

want er zijn wat dingen die ik zou willen aanpassen maar weet niet waar

groetjes John.

Bewerkt: door johnny haulin
Link to comment
Delen op andere websites

hallo beste truckers en collega's.

ik lees net dat er mensen zijn met problemen met het achteruit rijden. en vooral met een dubbele oplegger.

als je probeert om met twee trailers ver achteuit te rijden zal dit NOOIT lukken.

dus moet je proberen om zo dicht mogelijk langs de muur vooruit te rijden tot dat de eerste trailer met de achterkant de eerste markering van het vak binnen rijd.

en dan de truck om zetten net zo ver door rijden dat de hele combintaie recht voor de markering staat.

en dan de camera vanaf de voorkant naar achteren gericht.

en heel langzaam achteruit rijden en heel weinig bij sturen

omdat het hier gaat om een dubbel draaipunt reageerd de achterste trailer precies als de trekker.

dus achteruit rijdend stuur naar rechts, gaat de achterste oplegger ook naar rechts.

probeer zoweinig mogelijk te sturen.

veel succes.

:tu:

Johnny Haulin.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nooit een trucker, vrachtwagenchauffeur geweest maar ik vind dit spel wel heel reuzeleuk,

die laatste aanhanger moet jij juist meebesturen bij het achteruitrijden van de dubbele aanhangers en bovendien geen 40km/u rijden bij het achteruit, rond 25 tot 35 is al genoeg om hem mooi te parkeren

dus eerst recht parkeren om te achteruit rijden dus nooit schuin parkeren ivm rode markerpositie en dan traag achteruitrijden en jij moet de laatste aanhanger meebesturen ipv de aanhanger die aan je truck vasthangt

@ johnny haulin idd over dat meebesturen, enne even je vraag beantwoorden, als jij op N drukt voor de menu waar jij de trucks, info's, map kun bekijken, daaronderaan naast [CLOSE] ofzo is er een extra balk [ADVANCE TIME] klik daarop en jij zal uren slapen balk zien en druk daarop om te slapen :)

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...