Jump to content

gta III probleem


[Xplode]

Recommended Posts

ik heb gta 3 geinstalleerd maar dan start ik hem op hij geeft daarna een blauw rockstar-tekentje aan en daarna zegt ie dit: Grand Theft Auto III requires at least 12 mb of available video memory.

en dan doet ie t niet! ik heb gewoon wel een 256 mb nvidia geforce 6800 kaart dus hij zou het moeten doen. en ik heb ook gewoon 12 mb over heb een paar spellen battlefield 2 onder andere ook nog verwijderd. kan iemand me plz helpen want ik wil gta III gewoon wel kunne spelen. bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta 3 geinstalleerd maar dan start ik hem op hij geeft daarna een blauw rockstar-tekentje aan en daarna zegt ie dit: Grand Theft Auto III requires at least 12 mb of available video memory.

en dan doet ie t niet! ik heb gewoon wel een 256 mb nvidia geforce 6800 kaart dus hij zou het moeten doen. en ik heb ook gewoon 12 mb over heb een paar spellen battlefield 2 onder andere ook nog verwijderd. kan iemand me plz helpen want ik wil gta III gewoon wel kunne spelen. bij voorbaat dank

Allereerst welkom op het Forum ! :)

Ten eerste vraag ik je of je GTA 3 wel hebt gekocht, en niet gewoon gedownload want normaalgezien zou het moeten werken. Installeer het eerst even opnieuw en sluit alleoverbodige programma's af. Installeer ook even de nieuwste drivers op de nVidia site. Geef ook even jouw andere systeemeisen en ik kan je (misschien) verder helpen. ;)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb t spel gewoon gekocht niet gedownload :bonk: en ikhad eerst de nieuwste drivers nog geinstalleerd. ik heb een pentium 4 cpu 3.20ghz processor met 1022mb ram. is dit genoeg informatie?

Dit probleem heb ik ook gehad en heb op een andere site (mag de naam niet noemen) iets gedownload waardoor ik GTAIII wel heb kunnen spelen.

Als ik het goed heb, krijg je de melding wanneer het spel gaat laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om de Patch te installeren? Deze patch helpt je om grafische problemen en bugs te repareren. Je moet je wel eerst registeren op GTAgames.nl voordat je deze patch kan downloaden. Kijk eens bij de systeemeisen. Misschien voldoe je niet aan een van die eisen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de patch geinstalleerd maar wel van een andere site omdat je je nu niet kan registreren bij gtagames.nl. maar hij geeft nou zelfs geen blauw rockstar tekentje meer en zegt meteen dat er minstens 12 mb vrij videokaart geheugen vrij moet zijn.. ik snap het egt niet :N ow srry voor de dubbelpost ik had het ff niet gemerkt :$

Bewerkt: door kllerx
Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb t spel gewoon gekocht niet gedownload :bonk: en ikhad eerst de nieuwste drivers nog geinstalleerd. ik heb een pentium 4 cpu 3.20ghz processor met 1022mb ram. is dit genoeg informatie?

Dit probleem heb ik ook gehad en heb op een andere site (mag de naam niet noemen) iets gedownload waardoor ik GTAIII wel heb kunnen spelen.

Als ik het goed heb, krijg je de melding wanneer het spel gaat laden.

Ja zo heeft hij er lekker veel aan :t

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ooo heb ik ook wel eens gehad Maar dan is het probleem als je meerdere accounten hebt degene waar je het op instaleert hebt het wel goed werkt en bij andere accounten niet?Kan zo wezen omdat op mijn vaders account het ook wel eens uitvalt(hij zit er ook wel eens stiekem achter :bonk: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Is het nu opgelost? Want ik heb precies hetzelfde probleem...

>>> Door Svenie: Het is niet nodig om dit soort topics te gaan bumpen, zeker niet omdat je zelf nog een hulptopic hebt openstaan. Vriendelijk verzoek om daar dus ook verder te gaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...