Jump to content

Zwart?


Follow

Recommended Posts

Ik had gisteren Ghost Recon Advanced warfighter gekocht, en vandaag gienstalleerd maar ik krijg als ik het spel start zwart scherm, het menu doet het wel, maar alleen in het spel als ik moet schieten enzo.

Ik had zelfs de graphics op het laagste gezet.

Weet iemand misschien een oplossing. mijn videokaart is trouwens een AtiRadeon. Weet niet welke versie, hoe kom ik daar achter trouwens?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren Ghost Recon Advanced warfighter gekocht, en vandaag gienstalleerd maar ik krijg als ik het spel start zwart scherm, het menu doet het wel, maar alleen in het spel als ik moet schieten enzo.

Ik had zelfs de graphics op het laagste gezet.

Weet iemand misschien een oplossing. mijn videokaart is trouwens een AtiRadeon. Weet niet welke versie, hoe kom ik daar achter trouwens?

Probeer eerst eens je drivers van je video kaart te update, de versie van je video kaart vind je door: Start>Uitvoeren>dxdiag>Beeldscherm en je vind alle uitgebreide informatie over je video kaart ;) Ik wil je ook nog even een tweede optie geven dat is via Deze computer>Systeeminformatie weergeven>Apperaatbeheer>BeeldschermAdapters Daar staat een korte informatie alleen de versie van je video kaart. Als de drivers update geen zin heeft kun je altijd nog proberen heristalleren. Succes ;)

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Ati Radeon 9000 Pro kaart.

Waar vind ik update's ervan? Heb ookal gekeken op ati.com en via Google maar vind niks.

Ik zal even voor je zoeken als ik wat gevonden heb edit ik mijn bericht ;)

Edit: Heb even goed gezocht onder google kan ik ook niks vinden maar op de site van ati.com heb ik als het goed is de juiste gevonden hier de link: ati.com klik

Link wil niet helemaal vandaar deze, je moet ff handmatig Windows xp Drivers and software>RADEON>catalyst 6.9 windows xp-Driver Download> Radeon 9000 series te klikken en de juiste te downloaden. Succes ;)

:cya:

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij pakt hij het begin waar ik op Windows XP moet drukken, waar moet ik dan op drukken want ik kan het nog niet vinden.

Edit: Gevonden nu, en net geinstalleerd ne het spel weer geprobeert.

Maar het blijft hetzelfde, alleen de Hud zie ik wat vlammetjes en de rest pik zwart.

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

Komen je specificaties van je pc goed over met de specificaties van wat het spel eist? Kan zijn dat je video kaart het spel niet goed genoeg aankan.. En daardoor dus zwart beeld geeft. Heb net nog ff op internet gekeken heb een site gevonden met een patch mischien dat dat werkt graw.nl

Als dat ook niet werkt zou ik het spel herinstalleren.

Succes ;)

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...