Jump to content

Voertuigen gebaseerd op...


referer

Recommended Posts

De fto die jij laat zien is van een Oldsmobile Cutlass lijkt me? Dat is dus een Sabre(SA) of Sabre GT(IV) ;) .

De Police Bike zit daarbij enkel in MP, maar dat zul je wel weten hoop ik...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dotz

    15

  • marv666

    10

  • The360box

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

De fto die jij laat zien is van een Oldsmobile Cutlass lijkt me? Dat is dus een Sabre(SA) of Sabre GT(IV) ;) .

De Police Bike zit daarbij enkel in MP, maar dat zul je wel weten hoop ik...

Nope :7 Een Chevelle SS, Chevy, lijkt er niet echt op maar een Tampa moet toch ergens op lijken alhoewel er vrij veel muscles zijn die ik niet ken, ik ben een autokenner maar ken muscles vrijwel alleen van games,

Link to comment
Delen op andere websites

Nope :7 Een Chevelle SS, Chevy, lijkt er niet echt op maar een Tampa moet toch ergens op lijken alhoewel er vrij veel muscles zijn die ik niet ken, ik ben een autokenner maar ken muscles vrijwel alleen van games,

Voor mij geld hetzelfde hoor, ik heb nog steeds moeite met deze... want ik zag naar mijn gedachten in een Sabre staan en dat is een Oldsmobile Cutlass... dus dacht ik dat dat er eentje was.

Ach ja, maar een geluk dat die 2 toch ook maar wat op mekaar lijken.

De Tampa is trouwens een paar pagina's terug besproken, ik vond hem lijken op een Ford Mustang '68 me dan vooral baserend op het koetswerk en zijn achterkant, de voorkant is echter gebaseerd op een Dodge Demon '70 (waarvoor bedankt marv666) ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat de Police Maverick uit GTA III gebaseerd is op de Bell 205, wat denken jullie? :dans:

Police Maverick GTAIII:



plaatje lukte niet, dus: klik

Bell205:

Bell205%20Ewald.jpg

Komt aardig in de buurt maar wat ik me af vraag, hoe weten jjullie dat dit ding een diesel is? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de Police Maverick uit GTA III gebaseerd is op de Bell 205, wat denken jullie? :dans:

Police Maverick GTAIII:



plaatje lukte niet, dus: klik

Bell205:

[...]

Komt aardig in de buurt maar wat ik me af vraag, hoe weten jjullie dat dit ding een diesel is? :bonk:

Volgens mij vinden ze dat in de bestanden van het spel :)

Ik vind die screen van de police maverick van GTAIII maar onduidelijk overigens, jullie?

Edit: Ik denk dat de Cabbie gebaseerd is op de Checker Marathon (Taxi)

checker-sm.jpg

De Wagen

DSCN8757.jpg

De Achterlichten van de wagen

1976checkermarathona110608.jpg

Een ''gewone'' Checker Marathon

Edit: Dit geldt dus ook voor de Borgnine, de Kaufman Cab en de Zebra Cab

De F-19 is gebaseerd op een Ferrari, dat vind ik nogal een groot begrip 0_0 ! Volgens mij is het een Ferrari F40! :D

F-19: F19GTA1.png

ferrari_f40_geel_elite_1.jpg

Ferarri F40

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Mmm, da's waar.. Maar waarom wordt 't niet opgenomen in wikigta dan? Is daar simpelweg geen tijd voor, of hoe zit dat? Ik snap dat wikigta ook aandacht aan de missies wil geven, en daar in eerste instantie de meeste aandacht naar uit gaat. Maar de Cabbie komt al uit 2001. En nog staat er op die pagina nog ''onbekend''.. Jammer. Het is waar dat ik van te voren even dit topic door had moeten spitten. Dat is mijn fout, sorry daarvoor! Maar zou wikigta niet wat vaker in het wikiGTA forum forum kunnen kijken, bijv. in de ideeënbus zitten heel veel goede ideeën! En in dat verwijzingen naar de gta serie forum ook! Ik snap dat het lang duurt! Maar zouden ze niet bijvoorbeeld iemand die al enkele jaren op gtaforum actief is eruit kunnen pikken? Ik bedoel; het woordje ''onbekend'' weghalen en er Checker Marathon neerzetten kan iedereen! Dus misschien iemand die al jaren op het forum actief is en goede ideeën/inzet heeft enzo bij wikiGTA laten als, euh, ''manusje-van-alles''? :) Want, hoe compleet wikigta ook is! Een prachtige site, goed uitgewerkt en een voorbeeld van goede samenwerking! Er ontbreekt nog veel informatie (vooral bij de nieuwe GTA's, classic GTA's, achtergrond informatie en kleine dingetjes zoals waarop een voertuig gebaseerd is). Dat is jammer! En, toegegeven, veel mensen geven niet meer zoveel om GTA1 t/m GTA Vice City, daarbij ook nog GTA Advance geteld! Maar het zijn GTA's! Er is bijv. ook een audio-cd van GTA, daar bestaat, naar mijn weten, geen pagina van!

Link to comment
Delen op andere websites

En dit is je openlijke sollicitatie voor WikiGTA Dotz?

Ik geef je graag gelijk wanneer je zegt dat er naar het aantal medewerkers op WikiGTA, te weinig mensen zijn die regelmatig iets uitvoeren. Het probleem zit hem echter in de staart. Waarom is er zo weinig activiteit op WikiGTA? Omdat de laatste nieuwe medewerkers het geworden zijn in samenhang met hun promotie tot Moderator. Vanzelfsprekend kan een Moderator van het Lifestyle forum weinig komen doen op WikiGTA. Het is laat ons zeggen je eigen keuze of je nu wel of niets doet.

Daarnaast, mochten wij je zeggen dat 3+3=7, zou je ons dan geloven? Dit principe geldt voor alle ideeën, wist-je-datjes en voertuigen die in dit forum gemeld worden. Wij kunnen er niet vanuit gaan dat alle informatie die leden hier neerzetten ook 100% correct is, hoe duidelijk het ook moge zijn. Er komt dus meer bij kijken dan enkel een "naampje" hier en daar invullen.

Het feit dat er nog veel informatie ontbreekt aan de nieuwste GTA's is hier al ontelbaar keer besproken. Hou er alsjeblief rekening mee dat veel van de actieve medewerkers zich in examensfeer bevinden en daardoor veel meer tijd voor school spenderen. Dat de classic GTA's weinig vooruitgang boeken, geef ik tot mijn grote spijt graag toe. Probleem hier dan weer is dat de 'Classic' kenners reeds allemaal op WikiGTA te vinden zijn. Het werk aan de nieuwere GTA's heeft uiteraard voorgang, aangezien deze gewoon meer bekeken wordt en er dus ook een grote behoefte aan is. Dit wil niet zeggen dat het werk aan de oudere GTA's nooit verder zal gaan, het zal alleen nog even duren voor dit het geval is. Trouwens wat ontbreekt er volgens jou nog aan de GTA Advance sectie? Het lijkt me dat deze zo goed als volledig is afgewerkt, met uitzondering van enkele screenshots.

Gelieve je zovele herhalingen achterwege te late. We doen wel degelijk iets op WikiGTA, al duurt het dan misschien lang. Kwaliteit vraagt zijn tijd, denk daar aan voor je opnieuw zo'n post neerzet.

Link to comment
Delen op andere websites

En dit is je openlijke sollicitatie voor WikiGTA Dotz?

[...]

Mmm, nee.. Ik zou nu niet voor wikiGTA willen schrijven (artikels samenstellen, of hoe je dat noemt).. Ik ben momenteel bovendien druk met school bezig.. (Deze week toevallig net niet want we hebben projectweek (lees: vakantieweek)). Jullie hebben inderdaad gelijk dat informatie die fans geven eerst gecontroleerd moet worden, en meer is dan alleen een nummertje invullen! Over hele artikelen die ontbreken is dan ook geen sprake (tenminste, volgens mij niet) dat zou je in dat geval ook niet merken, uiteraard.. Maar ik ga ervan uit dat dat niet het geval is. Maar wat wel het geval is, en dat is geen zwaar/lastig/moeilijk na te trekken werk, is bijv. het vervangen van ''onbekend'' in ''Merk X Model Y''!

Mijn begrip voor het ontbreken van informatie bij de nieuwe GTA's, bij de classics heb ik geen begrip. Sorry, maar de eerste game van een serie is toch altijd de belangrijkste? Hoe je het went of keert; zonder die game was er van de serie geen sprake! Dat er misschien minder belangstelling voor is door o.a. het feit dat veel mensen retrogames (waar ik GTA1 toch langzaam tot begin te rekenen) niet spelen of geen aandacht schenken vanwege hun beperkte mogelijkheden, het Top Down View en voor deze tijd slechte graphics. Maar er ontbreekt veel informatie wat wél niet minder is dan het intikken van lijstjes (de tracklistes van de radiostations bijvoorbeeld).

Wat ik vond ontbreken bij de GTA Advance-sectie zijn de vindplaatsen van de hidden packages, ja! Uiteraard is er de snapmap-kaart, maar deze pagina is incompleet. En er is geen missieoverzicht van deze GTA. Dit is dan wel 't enige, ik gebruikte GTA Advance ook vooral om te overdrijven en mijn woorden kracht bij te zetten door een nog grotere som van GTA's op te noemen. Bovendien zei ik niet dat er iets ontbrak, maar dat er weinig belangstelling is voor GTA Advance.

Overigens wil ik niet zeggen dat ik wikiGTA een slechte site vind, ik vind hem erg sterk! De informatie die je er vind is altijd van een uitstekende kwaliteit en de site is goed georganiseerd!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...