Jump to content

Voertuigen gebaseerd op...


referer

Recommended Posts

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    18

  • Dotz

    15

  • marv666

    10

  • The360box

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoals op de pagina staat is de Stratum gebaseerd op de Ford Taurus Wagon:

1991-ford-taurus-station-wagon.jpg

Peugeot 406:

051020194726.jpg

Stratum:

640px-Stratum.jpg

Bijvoorbeeld de voorlichten zijn erg anders, de lijnen over het algemeen zijn wel het zelfde maar dat is bij elke station uit die tijd 0_0

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook bij de voertuigen staat een Jagular of zoiets, uit Grand Theft Auto, (gewoon deel 1 dus), en er staat bij dat het een Jaguar is, maar het is een Mercedes-Benz 300 SL. Dat is te zien aan het dak en aan de vorm van de motorkap. Bedankt alvast! De site: http://nl.wikigta.org/wiki/Jugular_%28Grand_Theft_Auto%29

En de foto van de 300 SL:

Agreed, ik heb m'n schaalmodel er nog eens bijgepakt en vergeleken met die van jouw, en het lijkt inderdaad meer op de Mercedes. Aangepast.
De Jug Swinger van GTA2 is volgens mij een Jaguar E-Type Cabrio.
Lichten zitten beduidend anders, verder vind ik het lastig vergelijken maar ik denk dat het niet de E-type is.
Link to comment
Delen op andere websites

Ook bij de voertuigen staat een Jagular of zoiets, uit Grand Theft Auto, (gewoon deel 1 dus), en er staat bij dat het een Jaguar is, maar het is een Mercedes-Benz 300 SL. Dat is te zien aan het dak en aan de vorm van de motorkap. Bedankt alvast! De site: http://nl.wikigta.org/wiki/Jugular_%28Grand_Theft_Auto%29

Ik ben hier niet zo zeker van. De naam 'Jugular' refereert in GTA London en GTA2 naar de Jaguar (de Jugular E is de Jaguar E en de Jugular XK is de Juguar XK120). Dus ondanks dat de Jugular in Grand Theft Auto sterk op de Mercedes Benz 300 SL lijkt, denk ik toch eerder dat het ook in de eerste GTA een Jaguar is. De Mercedes Benz 300 SL die je toont is overigens wel sprekend de Benson uit GTA2, met zijn gulf wing doors.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook bij de voertuigen staat een Jagular of zoiets, uit Grand Theft Auto, (gewoon deel 1 dus), en er staat bij dat het een Jaguar is, maar het is een Mercedes-Benz 300 SL. Dat is te zien aan het dak en aan de vorm van de motorkap. Bedankt alvast! De site: http://nl.wikigta.org/wiki/Jugular_%28Grand_Theft_Auto%29

Ik ben hier niet zo zeker van. De naam 'Jugular' refereert in GTA London en GTA2 naar de Jaguar (de Jugular E is de Jaguar E en de Jugular XK is de Juguar XK120). Dus ondanks dat de Jugular in Grand Theft Auto sterk op de Mercedes Benz 300 SL lijkt, denk ik toch eerder dat het ook in de eerste GTA een Jaguar is. De Mercedes Benz 300 SL die je toont is overigens wel sprekend de Benson uit GTA2, met zijn gulf wing doors.

Die naam is zo'n beetje het enige wat er tegen in te brengen is, het uiterlijk is naar mijn idee niet op een Jaguar gebaseerd of het moet de D/E types zijn. Die hebben echter een ronde neus waar die van de Juguar dat niet is. Modellen die op Jaguar Wikipedia pagina staan hebben overigens allemaal deze soort neus of lijken er totaal niet op, dus dan neig ik toch dat die naam dan niet klopt.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Er werden de laatste tijd nogal wat berichten over waar voertuigen op gebaseerd zijn gepost, dus ik heb deze posts maar even bij elkaar gegrabbeld en in één topic gezet.

Komende posts over waar voertuigen op gebaseerd zijn gaarne in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

De Slamvan is een aangepaste Dodge Ram uit 1996:

Dodge-Ram_1996_1280x960_wallpaper_03.jpg

De Tornado is een Studebaker President uit 1957

1957StudebakerPresident-a3.jpg

(Ik bedoel: Hoe kunnen zowel de Tornado als de Voodoo een 1960 Chevrolet zijn?)

De Turismo lijkt met de voorkant erg op de Lamborghini Gallardo:

Lamborghini-Gallardo_2003_1280x960_wallpaper_0f.jpg

Tot zover ;)

Link to comment
Delen op andere websites

even helemaal geregistreerd om 2 dingen te posten... (misschien handig om voor dingen zoals dit een gedeelte te maken waar je je niet hoef te registreren? houd de database beetje schoon) maar ok

ik wil toevoegen, dat deze auto gebasseerd is op een toyota supra

640px-Jester.jpg

6554-1993-Toyota-Supra.jpg

duidelijk te zien aan de koplampen en de lijn van de auto ^_^

Bewerkt: door soedje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...