Jump to content

Rampages Walkthrough


Bling

Recommended Posts

Ik weet dat het misschien dom klinkt en dit is ook niet als kritiek bedoeld op deze fantastische walkthroughs van je, maar bij rampage 9 moet je auto's mollen met 'n shotgun, en geen yakuza's met molotov cocktails

Link to comment
Delen op andere websites

hmm , ik heb de Rampage nog nooit gedaan maar zal het nu meteen ff nakijken ingame.

Heb hem ff nagekeken en het klopt , je moet 8 auto's kapot maken met een shotgun.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Mijn complimenten Bling! Ik ben nu bezig met ze allemaal te voltooien, in Portland toch. :puh:

Maar je hebt een foutje over de beloningen. Ik heb er nog maar 4 gedaan, en de beloningen waren altijd $5000 hoger dan de vorige beloning...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Mijn complimenten Bling! Ik ben nu bezig met ze allemaal te voltooien, in Portland toch. :puh:

Maar je hebt een foutje over de beloningen. Ik heb er nog maar 4 gedaan, en de beloningen waren altijd $5000 hoger dan de vorige beloning...

Eigenlijk word na iedere keer het bedrag 5000 hoger(dacht ik, kweet het niet zeker)

Bewerkt: door mink
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat het misschien dom klinkt en dit is ook niet als kritiek bedoeld op deze fantastische walkthroughs van je, maar bij rampage 9 moet je auto's mollen met 'n shotgun, en geen yakuza's met molotov cocktails

Jij gebruikt vast de nummers op de kaart maar die zijn anders vergeleke met die van Bling

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat het misschien dom klinkt en dit is ook niet als kritiek bedoeld op deze fantastische walkthroughs van je, maar bij rampage 9 moet je auto's mollen met 'n shotgun, en geen yakuza's met molotov cocktails

Jij gebruikt vast de nummers op de kaart maar die zijn anders vergeleke met die van Bling

Ik heb de rampages op een andere save nog een keer gedaan en je had wel gelijk.M0nk3yL0rd

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...