Jump to content

Rampages Walkthrough


ASPHALT

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • 1 year later...
Mooi werk ASPHALT.

Aleen ik heb nog een foutje ontdekt.

De Flamethrower heeft een best grote reikwijdte maar ga pas 'schieten' als je vlak bij een groepje Yakuza's staat. Door de grote reikwijdte kun je wegrennde Diablos toch nog vermoorden door ze een vuurstoot achter na te geven.

Diablos moet eigenlijk Yakuza's zijn.

Rinaldootje :cya:

sorry maar dude (ik ben een noob ja ) hoe laat ik op het einde zo een banner of bericht achter na het posten van een reactie ????
Link to comment
Delen op andere websites

je bedoelt vast dat rode plaatje dat ik ook altijd onder mijn posts heb. Om te beginnen moet je het plaatje in je bestanden hebben. Ik raad je gewoon 'Mijn Afbeeldingen' aan. Als je het plaatje daar hebt, moet je naar www.imageshack.us . Dan moet je klikken op 'bladeren'. Zoek dan naar je plaatje. Kies het plaatje en klik daarna 'host it'. Je zult nu even moeten wachten. Daarna krijg je heel veel links. Kopieer dan de onderste. Voor het geval je niet zeker weet of je de goede hebt, neem je de 'direct link'.

Nu moet je naar instellingen. Dit kun je bij 'lid menu' vinden , rechtsboven. Nu moet je links allemaal instellingen zien. Ergens zal er 'handtekening' staan. Klik daarop. Vervolgens zul je een leeg vakje zien. Daar gebruik je de volgende codes:

[img=LINK]

Op de plaats waar ik 'link' heb staan moet je de gekopieerde URL plakken. Klik daarna op 'wijzig mijn handtekening'. Let echter wel op dat je sig niet groter dan 500×150 px is en dat het in geheugen niet boven de 100KB komt.

Als er nog iets onduidelijks is moet je het maar even melden. Post dergelijke vragen voortaan in Feedback.

GTA-fan2... :*D

Link to comment
Delen op andere websites

je bedoelt vast dat rode plaatje dat ik ook altijd onder mijn posts heb. Om te beginnen moet je het plaatje in je bestanden hebben. Ik raad je gewoon 'Mijn Afbeeldingen' aan. Als je het plaatje daar hebt, moet je naar www.imageshack.us . Dan moet je klikken op 'bladeren'. Zoek dan naar je plaatje. Kies het plaatje en klik daarna 'host it'. Je zult nu even moeten wachten. Daarna krijg je heel veel links. Kopieer dan de onderste. Voor het geval je niet zeker weet of je de goede hebt, neem je de 'direct link'.

Nu moet je naar instellingen. Dit kun je bij 'lid menu' vinden , rechtsboven. Nu moet je links allemaal instellingen zien. Ergens zal er 'handtekening' staan. Klik daarop. Vervolgens zul je een leeg vakje zien. Daar gebruik je de volgende codes:

[img=LINK]

Op de plaats waar ik 'link' heb staan moet je de gekopieerde URL plakken. Klik daarna op 'wijzig mijn handtekening'. Let echter wel op dat je sig niet groter dan 500×150 px is en dat het in geheugen niet boven de 100KB komt.

Als er nog iets onduidelijks is moet je het maar even melden. Post dergelijke vragen voortaan in Feedback.

GTA-fan2... :*D

bedankt !!!!!! :tu::tu:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Rampage_Gemaakt_door_SummerBase.png

Welkom bij de Liberty City Stories 'Rampages' Walktrough!

Allereerst wil ik degene die hebben geholpen hartelijk bedanken!

  • Summerbase - De Banners & Tips voor mij
  • VforV - Tips voor mij
  • PatrickW & Lantyz - Het kaartje op WikiGTA

Wat zei je? Een Rampage???

Ja, een Rampage! Een Rampage is een kleine missie waarin je iets moet halen binnen een tijd. Dit 'iets' is vaak een bepaald aantal voertuigen vernietigen of mensen vermoorden.

Voor een Rampage krijg je altijd een wapen waarmee je hem moet doen. Het maakt niet uit of je dit wapen ook zelf hebt, je krijgt het gewoon. Ook vervangt het je andere wapen niet, want na de Rampage verdwijnd het gewoon weer, of je de Rampage nu heb gehaald of niet hij verdwijnt.

icoonwl8.png

Zo ziet een Rampage eruit.

Beloningen na het halen van een Rampage

  • Je krijgt wat %'en voor de 100%
  • Na het halen van Alle Rampages krijg je een M60 bij al je Save-Houses
  • Een beloning:
    • 1e - $50
    • 2e - $100
    • 3e - $150
    • 4e - $200
    • 5e - $250
    • 6e - $300
    • 7e - $350
    • 8e - $400
    • 9e - $450
    • 10e - $500
    • 11e - $550
    • 12e - $600
    • 13e - $650
    • 14e - $700
    • 15e - $750
    • 16e - $800
    • 17e - $850
    • 18e - $900
    • 19e - $950
    • 20ste - $1000

Tnx man!!!

Nu heb ik super veel M60 kogels :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb paar foutjes ontdekt. Alleerst bij de titel staat: De GTA LCS Rampages Walktrough! Moet dit niet zijn: Walkthrough, met die H tussen de ''r'' en de ''t''?

En ten tweede staat er Stabby shotgun. Moet dit niet zijn'' Stubby shotgun

[*]Wapen:
  • Stabby Shotgun

[*]Tips:

[*]De 'Stabby Shotgun' heeft niet zo'n grote reikwijdte dus je moet de Yakuza's dicht naderen. Meestal is 1 shot dan ook 1 of meerdere doden doordat hij meerdere kogels tegelijk afvuurt.

[*]Pas wel op voor de kogels die iemand anders raken als de Aim eigenlijk zei. Meestal zijn ze wel dood maar soms leven ze nog!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb paar foutjes ontdekt. Alleerst bij de titel staat: De GTA LCS Rampages Walktrough! Moet dit niet zijn: Walkthrough, met die H tussen de ''r'' en de ''t''?

Het moet Walkthrough zijn :7 , niet Walkthroug of Walktrough.

Edit: Zero-two: ik dacht dat jouw schrijfwijze het wetgedrukte was :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Heb paar foutjes ontdekt. Alleerst bij de titel staat: De GTA LCS Rampages Walktrough! Moet dit niet zijn: Walkthrough, met die H tussen de ''r'' en de ''t''?

Het moet Walkthrough zijn :7 , niet Walkthroug of Walktrough.

Hearv94: Is goed dan.

Edit: Het staat ook op de banner.

Bewerkt: door Zero-two
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Dit zei ASPHALT:

Ja, een Rampage! Een Rampage is een kleine missie waarin je iets moet halen binnen een tijd. Dit 'iets' is vaak een bepaald aantal voertuigen vernietigen of mensen vermoorden.

Voor een Rampage krijg je altijd een wapen waarmee je hem moet doen. Het maakt niet uit of je dit wapen ook zelf hebt, je krijgt het gewoon. Ook vervangt het je andere wapen niet, want na de Rampage verdwijnd het gewoon weer, of je de Rampage nu heb gehaald of niet hij verdwijnt.

Moet er niet tussen de woorden niet en hij (laatste regel) geen komma? :*D

Bewerkt: door NummerLock
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...