Jump to content

GTA Advance : De Savegames


Advancegta

Recommended Posts

advance_summerbase.png

Welkom in het 'GTA Advance Savegame' topic. In dit topic heb ik (Advancegta) ervoor

gezorgd dat er een lijst met savegames van GTA Advance is.

Ingepakt in Winrar even uitpakken in dezelfde map als je game en laad hem in en spelen maar!.De savegames in dit topic zijn behaald door Advancegta.Veel plezier met het gebruiken van de savegames!

Hoe pak je een .rar uit?

1) Open Winrar als je dit programma nog niet hebt google dan even.

2) pak dan dan de savegame file (.sgm) uit de map waar de game zelf zich begin

3) De savegame is uitgepakt, nu hoef je verder niks meer te doen alles staat al goed.

Hoe zet je een Savegame in het spel GTA Advance?

1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem op op dezelfde plaats als de game zelf.

2) Open de game ; Druk of file ; load en open de game die op het eerste slot staat (Deze savegames worden niet in het menu ingeladen)

3) De savegame is nu geladen en je kunt gaan spelen!

Hoe werkt het ?



1) Als je bijvoorbeeld de Savegame Jump Start download, dan is deze missie al gedaan.Wil je deze missie juist spelen download dan de savegame die ervoor staat.

Informatie

1) Ik gebruik voor de savegames Slot 1.

2) Het kan dat jij een verkeerde versie van het spel hebt is dit zo stuur mij dan een pm.

Er is nog steeds een kans dat je problemen hebt hier wil ik je graag bij helpen stuur mij dan een pm maar stel je vragen niet hier.

advance_port_summerbase.png

Jump Start



Savegame : Download

Dirty Laundry



Savegame : Download

Hot Wheels



Savegame : Download



Ill-Gotten

Savegame : Download

Payback



Savegame : Download

Fake ID's



Savegame : Download

Getaway



Savegame : Download

Twisted Metal



Savegame : Download

Ill Repute



Savegame : Download

Droppin Bombs



Savegame : Download

Scorelli



Savegame : Download

Love Boat



Savegame : Download

Time's up



Savegame : Download

Sober Driver



Savegame : Download

Happy hour



Savegame : Download

Grand Opening



Savegame : Download

Pocket rocket



Savegame : Download

Political Will



Savegame : Download

Show The Money



Savegame : Download

advance_Staun_summerbase.png

Race To Run



Savegame : Download

Latin Coffee



Savegame : Download

The Big Score



Savegame : Download

Fine Dining



Savegame : Download

Flying High



Savegame : Download

Factory Wages



Savegame : Download

School's out



Savegame : Download

Kid's A Hero



Savegame : Download

Ante Up



Savegame : Download

Two-Hand Toss



Savegame : Download

Scorned Lover



Savegame : Download

Sue Me Sushi



Savegame : Download

Down The River



Savegame : Download

Bad Pimpin



Savegame : Download

advance_Shore_summerbase.png

Mistery Killer



Savegame : Download

Decoy Disaster



Savegame : Download

Truth Revealed



Savegame : Download

Love Of Money



Savegame : Download

Taking Revenge



Savegame : Download

Smackdown



Savegame : Download

Assault Joint



Savegame : Download

Freedom Flies



Savegame : Download

SummerBase heeft alleen de Hosting en Afbeeldingen verzorgd.Het is verboden om te doen alsof jij deze savegames hebt gedaan en deze links zijn uitsluitend voor gtaforum.Je mag ze wel aan iemand anders geven maar vermeld er dan altijd mijn naam bij en eventueel de site GTAForum.Ik ben ongeveer 3 dagen bezig geweest met dit project en het heeft nogal een tijdje geduurt want omdat GTA Advance Top Down View is hoeft het niet te betekenen dat het allemaal simpele missies zijn.Ik hoop dat jullie er plezier in hebben en mochten er nog vragen zijn kan je me altijd even pm'en.Ga hier niet praten over waar je de savegames neer moet zetten en vooral de details hierin ; nee pm mij hiervoor.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Heel leuk gemaakt, alleen zo jammer dat je ze niet kunt gebruiken voor de officiële versie van het spel, namelijk die voor de GBA en de NDS (lite), daar zit ik namelijk momenteel op 96%, met nog 3 HP's en 45 (als je er 100 moet doen) taxifares.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst mooi werk Advancegta! :tu: Ik weet dat je veel werk hebt gehad aan dit project, dit alles op 3 dagen volbrengen, is gewoon prachtig. Toch wil je op één ding wijzen, praten over Emulators en Roms op dit forum mag volgens mij niet, zoals je kan lezen in dit topic. Dus ik weet niet als dit topic er wel mag zijn. Ik vindt persoonlijk dat het wel mag blijven, omdat je er echt veel werk aan hebt gehad! Ik wou je hier gewoon even op wijzen. KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst mooi werk Advancegta! :tu: Ik weet dat je veel werk hebt gehad aan dit project, dit alles op 3 dagen volbrengen, is gewoon prachtig. Toch wil je op één ding wijzen, praten over Emulators en Roms op dit forum mag volgens mij niet, zoals je kan lezen in dit topic. Dus ik weet niet als dit topic er wel mag zijn. Ik vindt persoonlijk dat het wel mag blijven, omdat je er echt veel werk aan hebt gehad! Ik wou je hier gewoon even op wijzen. KUTGW!

Ga hier niet praten over waar je de savegames neer moet zetten en vooral de details hierin ; nee pm mij hiervoor.

Dit heb ik onderaan mijn post gezet :Y Er mag hier inderdaad niet over Emulators en Roms gepraat worden maar dat wil toch niet zeggen dat je het zelf niet mag doen? Als je er maar niet over praat.Daarom moet je gewoon bij problemen even een pm sturen ; Ik heb al een iemand geholpen die al lange tijd zocht naar een manier om GTA Advance te kunnen spelen :) En Baffie er was volgens mij wel iets van een memorystick die je dan in een GBA kaartje kan doen ; die memorystick kan je met je PC verbinden om er vervolgens je files op te zetten.Ik weet het niet zeker maar wellicht werken op deze manier de savegames ook en kan je ze toch op je NDS (lite) spelen.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Verzorgd en netjes topic, Advancegta. Toch wel leuk dat deze GTA niet in het vergeethoekje geduwd wordt.

---

Emulators zijn in feite niet illegaal. Als je het originele spel bezit, maar je Game Boy Advance/Nintendo DS is stuk, dan kan je het spel nog spelen via een emulator. Op emulator en roms sites staat er bovendien altijd bij dat je de roms enkel mag gebruiken als je het spel daadwerkelijk hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...