Jump to content

oud safehouse?


MASTERMIND

Recommended Posts

Even een overzichtje (aangevraagt door rinaldootje) van alle savehouses van GTA:LCS in GTAIII:

Portland

GTA:LCS (Van WikiGTA):

lcssaveportlandid6.jpg

GTA:III (Van VforV gekopieerd ;)):

iiisaveportlandqx8.jpg

Staunton Island

GTA:LCS (Van WikiGTA):

lcssavestauntonly1.jpg

GTA:III:

iiisavestauntonbl3.jpg

Shoreside Vale

GTA:LCS (Van WikiGTA):

lcssavessvav6.jpg

GTA:III:

iiisavessvap0.jpg

Het lijkt er dus op dat alle andere savehouses in GTAIII nog gewoon in tact zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een overzichtje (aangevraagt door rinaldootje) van alle savehouses van GTA:LCS in GTAIII:

[...]

Het lijkt er dus op dat alle andere savehouses in GTAIII nog gewoon in tact zijn ;)

Heey bedankt he bassiej26

En ik heb op mijn eigen lcs al opgezocht naar de savehouses van gta 3 en daar was alles ook nog intact.

Rinaldootje :cya:

EDIT: YHEEEEE 250e post ¼ van 1000 posts

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

even op een rijtje zetten:

alle safehousen behalve die in Portland van gta lcs zijn in gta 3 nog ''heel''

alleen nu nog: is het huis (Portland) nu door criminele aktie vernielt of door werkzaamheden ? :? ?

en nog iets: afgaande op de 2de foto van Bassiej26(VforV) kunnen we zeggen dat het dan wel een flinke bom moet geweest zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat het een bom was of een gangwar, anders had je dat wel gemerkt in GTA 3. Ik denk dat het gewoon een verbouwing is, en dat Tony Capriani daarom zolang bij zijn moeder woont, en als het klaar is, hij daar weer kan wonen, zo dichtbij mogelijk bij The Leone Family.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt zie je duidelijk een gat in de grond.

2 Manieren:1=Werkzaamheden. 2=Bom (en dat denk ik)

Maar hoe dat huis dan is ingestord is dan nog maar 1 manier over aan de troep gezien en de muur die nog staat. bom.

Gang heeft waarschijnlijk bom bij toni's huis gedropt en BOEM daarom Staat er nog maar 1 muur.

Dus er kan nog van alles gebeurt zijn

Edit:

Ik word een beedje gek van al die uilopende ideeën dat ik een mailtje naar rockstar heb gestuurd.

Dear rockstar.

Some people have a lote of questions and there is a giantic discussion about the savehouse on portland.

In Grand Theft Auto III is that savehouse fully destroid and in Grand Theft auto : Liberty city stories is that savehouse complete.

Now to the point.

Some people says that the savehouse on Portland is destroyd beacause of a bomb beacause that giagantic hole in front of the savehouse. And that toni Cipriani is moved to his mom beacause of a Gangwar.

Some people says that it is just a construction site. And that Toni Cipriani moved to his mom beacause that construction.

Pleas could you answer this question.

What is the cause that Toni Cipriani is moved to his mom?

Was is a Explotion Or Construction.

Many greeting from Rinaldo Boejé

The netherlands

Ik hoop dat we Z.S.M een andwoord krijgen.

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...