Jump to content

[BU] Bully


GTA Fanaat

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een vraag, weet één van jullie of Bully al te koop is in NL? Hij is alwel in Amerika te koop, vanaf 17 october al ofzo, maar weet iemand of hij ook al in NL is? En is hij er ook voor de Xbox, of alleen voor de PS2?

Alvast bedankt,

GTA Fanaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Owja, zie het nu pas, sorry voor dit Topic dan..

Wel jammer dat hij alleen voor PS2 is, een tijd geleden zeide ze dat hij op de Xbox, PS2 en PC zou komen..

Dat zeiden ze van Liberty city stories op de PSP ook dat het exclusief voor die handheld zou zijn.

En ondertussen is hij ook al uit op de PS2. :puh:

Ik geloof het best als het spel na een tijdje ook op pc en xbox zou verschijnen. Ik weet het wel bijna zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, hij is nu ook op PS2.

Ik geloof het best als het spel na een tijdje ook op pc en xbox zou verschijnen. Ik weet het wel bijna zeker.

Ja, want niet iedereen heeft een PS2, dus als je het spel dan heel graag wilt ben je nog verplicht een PS2 te kopen ook..:puh:

Ik wacht wel af, en als hij niet op Xbox of PC komt, dan koop ik wel een PS2..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ze willen het spel mischien gaan afschaffen. omdat het met pesten te maken heeft. dus mischien kan je lang wachten :puh:

Het spel ligt al vanaf 27 oktober in de winkels. Dus er hoeft helemaal niet lang gewacht te worden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...