Jump to content

games downloaden voor gsm


Talietje

Recommended Posts

weet iemand een site waar je gratis spelletjes kan downloaden voor op de gsm?

gsm: Samsung SGH X640

ik denk dat dat niet bestaat, als je ziet wat ze er gemiddeld voor vragen: 5 euro

dan denk ik niet dat zoiets bestaat, maar ik zal het eens opzoeken en dan edit ik men bericht wss wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Oplichters als J@mba gebruiken meestal gewoon gratis materiaal wat je zo van internet kan plukken.

Mobiele telefoonspelletjes worden tegenwoordig met JAVA gemaakt wat voor een programmeur redelijk makkelijk in elkaar is te zetten. Ik neem aan dat er genoeg websites zijn met opensource en gratis spelletjes (ook voor op de mobiel).

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn volgensmij weinig (legale) gratis spelletjes voor op je mobiel. Ik weet niet wat voor mobiel je hebt, maar ik zou proberen via je mobiel online te gaan en iets te downloaden. Download in elk geval geen dingen downloaden waarvoor je een membership ofzo moet hebben, denk aan dingen als reclames op de tv enzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Anders kan je er altijd nog een zelf maken in Java.

Zijn hier denk vast wel wat mensen die er goed mee overweg kunnen en je daarmee bij kunnen helpen.

zelf spelletjes maken? nee danku :N

ik wil gratis spelletjes downloaden maar de vraag is :

op welke site kan je dat?

en op java en jamba gaat dat niet, ik heb gekeken

Link to comment
Delen op andere websites

een maat van mij kende zon site, ik heb het ook geprobeert voor mijn telefoon maar daar werkte t niet op :)

er stonde best veel spellen op die site en ook sommige gratis. pokemon, soort fifa en nog meer. zal die site is vragen ....

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

@ John278; maar of het goed resultaat is... :-(

OT: Je zei dat die spellen wel bij je vriend werkten... Ik weet niet of beide toestellen bluetou/infrarood hebben want dat is ook een alternatief. Nog veel plezier met spelen op je GSM,

SamShine

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...