the_fa2man Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Hey jongens weten jullie een progamma waarmee je van een paar clipjes een groot filmpje kan maken en vertel me niet iets over windows movie maker want die heb ik al en die werkt niet meer 0 Reageren
Dynamic Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Imageready kan je animaties maken als je dat bedoeld. Tut's kan je vinden in de master tut list. Veel succes ermee. Dynamic 0 Reageren
the_fa2man Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Neej neej ik snap wat dat is maar dat zijn animaties en ik bedoel echt clipjes bijelkaar plakken geen foto's achterelkaar afspelen zodat het een animatie wordt ik bedoel echt video files bij elkaar plakken 0 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Windows Movie maker© 0 Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik gebruik daar zelf meestal Easy Video Joiner. Het is een vrij simpel te gebruiken programma. Bij sommige file types is het eindresultaat neit afspeelbaar, maar de meest gangbare dingen lukken wel. 0 Reageren
the_fa2man Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Windows Movie maker© Jah hoor ik je hebt echt mijn berichte niet doorgelezen die heb ik al maar werkt neit Maar dankje HerrieM ik ga het nu ff proberen Bewerkt: 23 oktober 2006 door the_fa2man 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.