Jump to content

Hoe kan ik met de Dodo vliegen?


Dead-Dodo

Recommended Posts

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cyril-Cobrahm

    10

  • 8-Ball

    9

  • Le Freak

    9

  • Bling

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is een kwestie van snelheid maken!

en niet het knopje omhoog maar omlaag indrukken.

Net voordat je over de grond begint te schrapen moet je naar beneden los laten.

Dan een hele tijd omhoog gaan en dan recht gaan vliegen.

Daarna hoogte proberen te houden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
weten lullie hoe je de dodo langer in de lucht houd :unsure: ik wil hem langer in de lucht kunnen houden :angry: .

Eerst pak je de dodo, dan ga je naar de startbaan. (zet springende auto code uit)

Ga heel recht over de startbaan, als je schreef gaat zul je tegen minipaaltjes botsen. Nu rij je en druk je onder in en kijk je naar de zijkant, als de voorkant tegen de grond aan gaat laat je los, nu ga je de lucht in, druk héél kort onder in en dan gaat de dodo vliegen, als de dodo langzaam naar beneden gaat druk je weer heel kort onder in, dan gaat hij weer goed, dit moet je ff 1 minuut doen. als 1 minuut of later voorbij is gaat alles vanzelf. MAAR: Je moet niet in 1 keer gaan sturen, de dodo zal dan gaan neerstorten, ook als je boven indrukt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

de dodo is dus een vliegtuigje, als ik hem goed bekijk zie ik dat het het vliegtuigje is die in de loods staat op Francis International Airport, maar ik kom hier niet in als ik op Enter druk

Hoe kom ik in dit vliegtuigje????

En.. hoe maak ik screenshots en waar bekijk ik die?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, thanks! :lol: :D

Ik wil deze trainer graag installeren bij GTA 3, maar zorgt deze er dan voor dat al mijn saved games met cheats verder gaan??

Ik speel liever zonder cheats, want met oneindige gezondheid en zonder missie-tijd is de spanning er zowat vanaf...

Of is er een manier waardoor ik hem gewoon kan installeren opdat hij alleen werkt bij start new game?

mzl.... freak

Link to comment
Delen op andere websites

num 6

Ik heb het geprobeerd en inderdaad, Num 6 + Num 9 is naar boven en onder met de dodo! Ik heb het gedaan met de instructies van 8-ball en hij komt de lucht wel in, maar is moeilijk te besturen..

Misschien moet ik nog wat meer oefenen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een andere goeie truc. open met microsoft word in de map data handlling.cfg.

verhoog lijst N %O 100keer zo hoog bij de dodo. nu gaat die veel harder. ga naar de landingsbaan (heel langzaam anderes vlieg je meteen) en hou heel even ded knop in dat je naar beneden gaat. ga nu naar boven en hou hem recht. zo gepiept.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een andere goeie truc. open met microsoft word in de map data handlling.cfg.

verhoog lijst N %O 100keer zo hoog bij de dodo. nu gaat die veel harder. ga naar de landingsbaan (heel langzaam anderes vlieg je meteen) en hou heel even ded knop in dat je naar beneden gaat. ga nu naar boven en hou hem recht. zo gepiept.

Je kan dat bestand beter met een editor aanpassen!

Link to comment
Delen op andere websites

Het wil bij mij maar niet lukken!

Ik rij over de startbaan, heel recht, dan druk ik pijltje naar onder in, dan stijg ik op, maar dan daal ik na 10 seconden weer naar beneden! Als ik dan op onder druk, zakt hij alleen maar dieper!! <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...