Jump to content

Hoe kan ik met de Dodo vliegen?


Dead-Dodo

Recommended Posts

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cyril-Cobrahm

    10

  • 8-Ball

    9

  • Le Freak

    9

  • Bling

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er waren een paar mensen die een filmpje hebben gemaakt om het te leren alleen ik weet die niet meer te vinden, helaas. Verder is een Dodo niet handig om te vliegen maar het kan wel eens heel leuk zijn en je kan ermee op bijzondere plekken komen waar je normaal nooit zou kunnen komen! Een poging waard zou ik zeggen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ja, je kan met de Dodo vliegen. Deze staat op Francis International Airport. Vliegen met de Dodo is in het begin zéér lastig, maar als je deze tutorial eens goed doorleest, dan zal je het na een paar keer proberen vast wel kunnen. De Dodo vind je dus op Francis International Airport, specifiek: hier.

Het is een leuk vliegtuigje en je kunt er mee naar locaties vliegen zoals: Ghost Town, een plaats in het Noorden waar namen op de radar komen te staan, noem maar op. ^_^

De andere vliegtuigen die op Francis International Airport staan, zijn niet toegankelijk, dit zijn slechts objecten.

Succes hé! :)

Overigens heeft de Dodo in deze missie lange vleugels, klik hier om er meer info over te hebben.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
en als ie in ghost town bent en je stapt uit ofje alnd eerst en stapt uit

wat gebeurd er dan, ga je dan dood?

Ja, want Claud kan niet zwemmen en de Ghost Town is niet solid waardoor je in het water valt ;) .

Er zijn wel een paar stukken die solid zijn maar het is niet zo handig om daar met een dodo op te landen omdat het kort is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op de een of andere manier te laag, (gebouwen staan in de weg), en ik kan niet omhoog gaan, want daarvoor moet ik omhoog indrukken en wordt hij onbestuurbaar.

Edit: Lukt het me wel, dan vlieg ik in zo'n gebouw zonder dak, en dna kom ik er niet meer uit.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...