Jump to content

^date


Visser23

Recommended Posts

Ik ben nu bij een missie met een harvester alleen die daarvoor was michelle met je mee krijg je die vriendin na het einde van de missie badlands(hoe krijg ik denise terug, ik heb haar doodgeschoten?)

ALVAST BEDANKT

Je wilt haar terug, Je hebt haar dood geschoten, ZOu ze dat wel willen :puh:

even ten zaken,

eenmaal dood kan ze niet meer trug

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bij een missie met een harvester alleen die daarvoor was michelle met je mee krijg je die vriendin na het einde van de missie badlands(hoe krijg ik denise terug, ik heb haar doodgeschoten?)

Je hebt het waarschijnlijk over de missie 'Body Harvest'. Het is inderdaad zo dat in een missie hiervoor een race moet doen waarbij Michelle ook meedoet, ik gok op 'Wu Zi Mu' maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Het is inderdaad mogelijk om haar als vriendin te krijgen, alleen dit gebeurt niet als je de badlands missies voltooid hebt. Je kunt haar soms vinden in de driving school, deze is toegankelijk nadat je de missie 'Photo Opportunity' gehaald hebt. Het is wel zo dat Michelle pas met je wilt daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je dit hebt moet je naar Michelle toegaan en tegen haar praten, als Michelle dan eenmaal je vriendin is geworden kun je een date met haar starten in het noorden van San Fierro, aangegeven door een hartje. Meer informatie over Michelle kun je hier vinden. En informatie over haar dates kun je hier vinden. Hieronder even een kaartje met de exacte locatie van de Driving School.

drivingschoollocatiexd4.th.jpg

Je andere vraag is eigenlijk al beantwoord door yvea0, het is inderdaad zo dat als een vriendin overleden is, er geen mogelijkheid bestaat om deze terug te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...