Jump to content

Poll : Wie vindt GTA LCS een goeie game?


vetvrete

Is gta lcs een goeie game?  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. ????

    • Ja, zeker
      66
    • Nee, zeker niet
      10
    • Nee, want de opvolgers van GTA zijn beter
      9


Recommended Posts

een....

niet zo goede game. :N

Oke het is dan wel goed gedaan voor de PSP enzo dat het R* eerste PSP game was

maar toch vind ik het niks

zoals die effecten als het mistig is dan zie je amper wat

en dat je niet eens kan vliegen :cab:

ik bedoel ik had graag in Liberty City wel is willen vliegen want ik Gta III kon dat toen niet

de missie,s vind ik wel leuk alleen als je die uit heb gespeeld dan is het echt saai

terwijl ik met Sanandreas nog maanden lang zat te spelen zonder missie,s :klap:

eigenlijk vind ik Gta III nog beter en de graphics vind ik niet echt z,n verschil :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Whiplash1212

    2

  • GTAVC

    1

  • Gta Ripper

    1

  • vetvrete

    1

Ik vind dat hij toch wel goed is, maar super zoals San Andreas zou ik nu ook weer niet zeggen. Het was ook een stap terug: Eerst San Andreas (zwemmen, kleren kopen, vliegen, gangwars,....) en dan plots LCS waar je dit allemaal niet meer kon. Ik denk ook dat LCS een 'probeerseltje' was, om te kijken of het zou aanslaan zo'n GTA op de PSP en of dat ze iets zouden kunnen verbeteren. (wat altijd wel kan) Liberty City vind ik zowiezo een 'domme' stad en ik vond het ook flauw van Rockstar dat ze niet eens 1 klein vliegtuigje erin hebben gestoken waarmee je kan vliegen (of een helicopter, wat je in 1 bepaalde missie wel kan, heb ik ooit eens gelezen?? :sst: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vindt Liberty City Stories op de PSP, supervet ik heb nog nooit zo'n goede GTA op de handheld gezien. Maar voor de Playstation2 vind ik hem wat minder leuk, ik had gehoopt dat je net als in San Andreas al die extra dingen enzo ook had, zoals skills, en dat je kunt klimmen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Liberty City Stories is voor mij in alle opzichten een enorm leuk spel. Je kunt het meenemen op vakantie, of ergens anders naartoe. Dus je hebt het altijd bij je. Alle games voor de PSP die je speelt, speel je op een aardig groot beeldscherm waardoor je mooie kwaliteit krijgt. Dat geldt dus ook voor GTA Liberty City Stories. Ik vind het spel ook erg leuk omdat je het "GTA gevoel" krijgt als je het speelt, of je het nou op je computer, op je PlayStation 2 of op je PSP speelt. Het "GTA gevoel" blijf je voelen. Dat is waarschijnlijk ook de bedoeling van het spel. De missies van het spel zijn ook erg leuk om te doen. Je bent er niet snel mee klaar en je hebt daarom ook altijd iets te doen als je het spel speelt. De PlayStation 2 versie van het spel is ook inrukwekkend. De graphics zijn verbeterd, maar voor de rest is het bijna hetzelfde spel als voor de PSP. Het is alleen niet zo goed verkocht als GTA San Andreas. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet echt een "nieuw" spel is. GTA 3 is namelijk bijna hetzelfde. De missies zijn alleen anders.

Het spel krijgt van mij een 8,7/10.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

liberty city is gewoon een groot succes

het eerste GTA handheld game in 3D

da is gewoon geslaagd :Y

en het is veel verbeterd tegenover GTA 3 :klap:

voor de PS2 vind ik het niet zo geslaagd, daar blijft san andreas de top

Bewerkt: door Dolf666Bad
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Eigenlijk, is GTA LCS gewoon de oppoetsing van GTA III :Y met wat meer kwaliteit, meer mogelijkheden enz. het is best een leuke game en allemaal goed maar LCS is er niet zoveel veranderd ten opzichte van GTAVC als je kijkt naar de mogelijkheden en het is ook niet echt een koopje qua apartheid ofzo en zeker niet voor ps2 , ik zou zeggen: Het is de moeite waard voor de echte Grand Theft Auto-fans ;)

als ik er een cijfer voor mocht geven dan zou dat een 7 zijn ;)

:cya:

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...