Jump to content

Poll : Wie vindt GTA LCS een goeie game?


vetvrete

Is gta lcs een goeie game?  

87 leden hebben gestemd

  1. 1. ????

    • Ja, zeker
      66
    • Nee, zeker niet
      10
    • Nee, want de opvolgers van GTA zijn beter
      9


Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Whiplash1212

    2

  • GTAVC

    1

  • Gta Ripper

    1

  • vetvrete

    1

tis cker wel een goeie game ken niet wachten tot vice city stories er is :D die engine van gta is gwn zo lekker die hebben ze ook in bully ( canis canem edit ) gebruikt :puh: daarom heb k die ook uitgespeeld rockstar doet het gewoon goed wat ik ook grapig vindt is dat in gta 3 had je veel ruzie met die mafia gasten en nu zit je in die mafia das cker wel leuk gedaan en je kunt nog trug naar het huis dat je in gta 3 had je kunt er niet in maar hij is er wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

tis cker wel een goeie game ken niet wachten tot vice city stories er is :D

[...]

Volgens mij is Vice City Stories er al, nog beter zelfs ik ben dat zeker! Meer informatie vind je op de VCS afdeling op WikiGTA.org :engel: .

__________________________________

Ikzelf vind GTA : Liberty City Stories een goede game, maar zeker niet beter dan III / VC / SA / VCS. Dit omdat de stad nogal donker en grauw overkomt, wat je niet hebt bv. in Vice City. In GTA : III lag dit anders omdat dit de eerste 3D-GTA was ;). Wel vind ik dat de missie's mooier en beter uitgewerkt zijn dan GTA : III. Overigens vind ik het jammer dat er niet zoveel te beleven valt in deze stad, maargoed al bij al is en blijft het een goede Grand Theft Auto + waardige opvolger van San Andreas.

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

tis cker wel een goeie game ken niet wachten tot vice city stories er is :D

[...]

Volgens mij is Vice City Stories er al, nog beter zelfs ik ben dat zeker! Meer informatie vind je op de VCS afdeling op WikiGTA.org :engel: .

Misschien bedoelt hij GTA VCS op de PS2? :bonk:

Maar ik vind GTA LCS een zeer mooie GTA game die je zeker in de verzameling moet hebben.

Hiermee heb je de mogenlijkheid GTA III te beleven maar dan met betere besturing, mogenlijkheden enz.

Als je het gaat vergelijken met GTA SA is het natuurlijk minder maar als je dat niet gaat doen is het echt een topgame! GTA VCS trouwens ook!

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu op 20 % ofzo ik vondt die ene missie wel vet dat je over die brug moest jumpen :puh:

>>> Door SummerBase: In dit topic moet je aangeven wat je van het spel vindt en niet van een enkele missie. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...