Jump to content

Savegame Aanvraag Topic


Cpt.Pinguin

Recommended Posts

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    37

  • DenkaanHenk

    13

  • Ruurd31

    11

  • VforV

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik doe hem voor je ;).

Mission Passed!

  • Gehaald: Salvatore Salvation
  • Beloning: $1.500
  • Extra:
    • N.v.t.

    [*]Verder:

    • Wat extra Ammo van de dode Sindacco's gestolen voor de Ingram Mac 10.
    • Ik heb Geen Cheats gebruikt maar jijk wel.. Pas hiervoor wel op, het kan je Save-Game kwaad aan doen.

Veel pezier verder :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Savegame aanvraag: Portland Chainsaw Massacre.

Ik heb'm al wel 20 keer geprobeerd en het begint me enorm de keel uit te hangen. :-(

Wie speelt deze voor me uit? Geen cheats please...

Ik wil hem wel voor je doen!

Edit: Doordat je je Savegame map een andere naam gegeven hebt herkent mijn PSP geen savedata meer. Zou je je savegame nog eens opnieuw willen uploaden en de naam van de map niet wijzigen? Anders kan ik de savegame niet doen. De map kan bijvoorbeeld ULES00151S4 heten waarbij S4 staat voor Slot 4 of het slot waarop men het spel heeft opgeslagen.

---

Edit²:

Mission Passed!

  • Gehaald: The Portland Chainsaw Masquerade
  • Beloning: $3.000
  • Extra:

    • Geen cheats/mods gebruikt
    • Mogelijkheid tot de zijmissie 'Slash TV' op dezelfde plaats in het vrachtschip.
    • Overalls Outfit in wardrobe.
    • Armor terug vol.

    [*]Download: ULES00151S0.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Jeez, snelle henkie! _O_ Enorm bedankt! Tot een volgende keer..... :-)

---

Edit²:

Mission Passed!

  • Gehaald: The Portland Chainsaw Masquerade
  • Beloning: $3.000
  • Extra:

    • Geen cheats/mods gebruikt
    • Mogelijkheid tot de zijmissie 'Slash TV' op dezelfde plaats in het vrachtschip.
    • Overalls Outfit in wardrobe.
    • Armor terug vol.

    [*]Download: ULES00151S0.rar

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
runescaper8 (gast)

Ik ken maar niet verder met die Brandweer en die Ambulance mischien dat julie mij verder kunnen helpen (hoop ik teminste) maar wel z.o.n.d.e.r cheats! Anders keur ik het nog niet goed dat julie mij missie's van de Brandweer en de Ambulance hebben gedaan want ik wou heeel graag gothfater als rang hebben :Y

Alvast Bedankt!! :puh:

edit:Hoe moet ik een savadata in dit bericht zetten? , want als ik bestand doe kan ik mijn sava data er niet op zetten alleen als ik dan mijn savedata er open maak maar dan is mijn savedata niet kompleet???? :?

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je wel even helpen. Volgens mij wilde jij een map als bestand toevoegen, maar dat gaat niet. Je zult de savegame(De savegame data in de map) in moeten pakken met een inpakprogramma. Een inpakprogramma die goed werkt daarvoor is Winrar. Je kunt Winrar hier downloaden. Je moet dan versie 3.62 downloaden. Met Winrar kun je mappen inpakken. Als je Winrar hebt gedownload en geinstaleerd, dan moet je die savegame een plekje geven op je PC. Als dat is gebeurd dan moet je dan op je savegame klikken met je rechtermuisknop. Dan zie je vier Winrar logo's. Je moet dan klikken op Add to Archive. Daarna is de savegame ingepakt. Voor een goede uitleg hoe je een Savegame op het forum zet, kun je even de post van SummerBase doornemen.

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

Ik weet niet of ik het hier mag posten maar, wie heeft er een 100% savegame met een zwarte Thunder Rodd in zijn garage staan?, zo ja zet hier je save game dan ff in een berichtje alvast bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het hier mag posten maar, wie heeft er een 100% savegame met een zwarte Thunder Rodd in zijn garage staan?, zo ja zet hier je save game dan ff in een berichtje alvast bedankt !

Ik heb even een 100% Savegame van Dizzee gedownload in de download Database en hiermee ben ik naar de locatie van de Thunder Rodd gegaan en heb deze in mijn garage op Portland gezet en er ook bij gesaved. Nu heb je dus een 100% Savegame inclusief je Thunder Rodd. De Savegame stop ik in de bijlage, heel veel plezier ermee en als je nog eens een ander voertuig wilt zeg het dan en het wordt voor je geregeld!

Savegame :

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

Ummmhhh.....srry hoor maar volgens mij bedoelde ik een z.w.a.r.t.e. :D

edit:eigenlijk had ik erbij moeten zetten bij mij eerste bericht:Wie heeft er een 100% Savegame met een z.w.a.r.t.e. Thunder Rodd en een Avenger(ik hou namelijk van die zeldsame auto's die je maar 1 keer kan krijgen)+gothfather of een ander hoog ratting

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

ja, je moet je psp en computer verbinden met een usb kabel.

Daarna ga je op je psp naar instellingen en druk je op USB-verbinding.

je kan ook een kabeltje van een digitale foto camera

misschien niet alle digitale maar wel een van canon(powershot A520

met dak kabletje kan het ook

Ik weet niet of ik het hier mag posten maar, wie heeft er een 100% savegame met een zwarte Thunder Rodd in zijn garage staan?, zo ja zet hier je save game dan ff in een berichtje alvast bedankt !

Ik heb even een 100% Savegame van Dizzee gedownload in de download Database en hiermee ben ik naar de locatie van de Thunder Rodd gegaan en heb deze in mijn garage op Portland gezet en er ook bij gesaved. Nu heb je dus een 100% Savegame inclusief je Thunder Rodd. De Savegame stop ik in de bijlage, heel veel plezier ermee en als je nog eens een ander voertuig wilt zeg het dan en het wordt voor je geregeld!

waar moet ik die savegame plaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

ja, je moet je psp en computer verbinden met een usb kabel.

Daarna ga je op je psp naar instellingen en druk je op USB-verbinding.

je kan ook een kabeltje van een digitale foto camera

misschien niet alle digitale maar wel een van canon(powershot A520

met dak kabletje kan het ook

Ik weet niet of ik het hier mag posten maar, wie heeft er een 100% savegame met een zwarte Thunder Rodd in zijn garage staan?, zo ja zet hier je save game dan ff in een berichtje alvast bedankt !

Ik heb even een 100% Savegame van Dizzee gedownload in de download Database en hiermee ben ik naar de locatie van de Thunder Rodd gegaan en heb deze in mijn garage op Portland gezet en er ook bij gesaved. Nu heb je dus een 100% Savegame inclusief je Thunder Rodd. De Savegame stop ik in de bijlage, heel veel plezier ermee en als je nog eens een ander voertuig wilt zeg het dan en het wordt voor je geregeld!

kan je ook het weer terug zetten naar het begin naaar je oude spel

Link to comment
Delen op andere websites

waar moet ik die savegame plaatsen

Ik neem aan dat er iets fout gegaan is bij het Quoten van het bericht? SummerBase heeft in dit topic heel duiddelijk beschreven hoe het in zijn werk gaat voor VCS. Echter is VCS iets anders dan LCS maar het werkt bijna hetzelfde. Ik zet hieronder de beschrijving voor je neer maar heb hem zo aangepast dat hij precies voor LCS werkt. De beschrijving is overigens gemaakt door SummerBase. Ik wens je heel veel plezier met de Savegame!

Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Liberty City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00151S0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies.
Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Volgens mij heb ik het nu bijna 10x:s geprobeerd maar ik kom d'r niet uit

Het gaat om de missie ''Biker heat''

bij maria dus zou iemand die kunnen uitspelen

zonder cheats :engel:

alvast bedankt :)

volgens mij heb ik de missie Biker Heat van Maria nu al 7x geprobeerd maar het lukt echt niet

kan iemand hem voor me uitspelen?

Zonder cheats!

alvast bedankt

Edit:ik dacht dat ik een foutje had en dus gewoon 7x had gezegt(ik dacht als eerst dat ik hem 10x op nieuw had gedaan)

vreemd want ik dacht dat ik dat boven aan kwijt was

ULES00151S1.rar

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...