Jump to content

Savegame Aanvraag Topic


Cpt.Pinguin

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    37

  • DenkaanHenk

    13

  • Ruurd31

    11

  • VforV

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey,..

Ik had eerst een 32mb kaartje waar ik alles op gesaved had maar ik was over gegaan op 1gb maar nu heb ik die 32mb niet meer!

Wie heeft ongeveer rond de 90%?

100% is ook goed :bonk::cab::)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,..

Ik had eerst een 32mb kaartje waar ik alles op gesaved had maar ik was over gegaan op 1gb maar nu heb ik die 32mb niet meer!

De reden dat je je savegames 'kwijt' bent is omdat ze simpelweg nog op je MemoryStick van 32Mb staan. Je kan se savegames op je MS van 1Gb plaatsen. Sluit je PSP aan op je pc, knip de savegame(s) uit de map 'GAME' van je PSP en plak ze in een map op je pc. Daarna verwissel je de MS van 32Mb met de MS van 1Gb. Open die map op je pc waar de savegames zich bevinden en knip of kopieer de savegame(s) uit die map en plak ze in de map 'GAME' op je PSP (je moet wel eerst de mappen GAME, PHOTO, MUSIC en FILM aanmaken op je nieuwe MS. Merk op dat de naam van de map op je PSP hoodlettergvoelig is en dus in hoofdletters moet.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er al lang naar op zoek... :-( denk dat ik hem verloren heb... maar die 100% savegame die moet iik er tog gewoon op kunnen zetten? hij staat wel bij Hulpprogamma voor opgelsagen data.... maar niet als ik het spel op start... en load game doe

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er al lang naar op zoek... :-( denk dat ik hem verloren heb... maar die 100% savegame die moet iik er tog gewoon op kunnen zetten? hij staat wel bij Hulpprogamma voor opgelsagen data.... maar niet als ik het spel op start... en load game doe

Ben je zeker dat je de 100% savegame al uitgepakt hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

huh....

ik heb net een 100% savegame gedownload en in de map SAVEDATA gedaan maar nu staat er nog als ik load game doet no data wat moet ik doen???

ik dat het een usa verie is je moet de eu (europa) versie downloaden duh :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan de missie The Portland Chainsaw Mas wie kan hem uitpelen voor mij alleen maar die missie als het is gelukt moet je het plaatsen op dit topic.

sorry mijn upload is

http://rapidshare.de/files/19072519/DATA.BIN.html

Ik doe hem wel even voor je.

Ik edtit dit bericht als hij klaar is.

>>> Door Dizzee: Als je het missie hulp forum doorleest, zie je dat hij al bij karmageddon zit. Deze missie heeft hij dus al zelf gehaald. ;)<<<

Ok, sorry, ik kon hem trouwens toch niet doen, mijn pc herkende het bestand niet.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik heb per ongeluk mijn kaartje geformateerd en nu zijn natuurlijk al mn savegames weg

heeft er iemand een savegame van ongeveer 25%??

alvast bedankt

je kunt niet zeggen met %'en want je kunt ook zijmissies hebben gedaan.

weet je misschien wat je laatste missie was?

Link to comment
Delen op andere websites

goh das weet ik nie juist meer maar the chainsaw masquerade ofzoiets haddek uit en nog de missie waar ik mr leone moest gaan halen met z'n limo

Bewerkt: door ice-cube
Link to comment
Delen op andere websites

eey,

ik heb een probleem ik ben bij de missie van maria met de motorrace. ik kan die egt niet halen. ik ga steeds op mijn bek. ik hoop dat dit de goeie savegame is. kan iemand em please voor mij halen. graag alleen de motorrace. klik hier voor de data.bin moeten jullie nog meer van mijn savegame hebben?

ULES00151S1.zip

Bewerkt: door twilight
Link to comment
Delen op andere websites

eey,

ik heb een probleem ik ben bij de missie van maria met de motorrace. ik kan die egt niet halen. ik ga steeds op mijn bek. ik hoop dat dit de goeie savegame is. kan iemand em please voor mij halen. graag alleen de motorrace. klik hier voor de data.bin moeten jullie nog meer van mijn savegame hebben?

Ik doe hem wel maar wil je je Save-Game gewoon in de bijlage stoppen :)?

Of anders maar mee moet ik hem openen?

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...