Jump to content

Savegame Aanvraag Topic


Cpt.Pinguin

Recommended Posts

Is dit nu ook voor PS2 Savegames ?

Of is daar ergens een apart topic voor ?!

Tales jongen, natuurlijk is daar geen apart topic voor. Het is een savegame aanvraag topic, dus het is gewoon algemeen hoor. Als je hier nu een PS2 savegame kwijt wil of een PSP savegame, het is allemaal toegestaan. Alleen ik heb het idee dat er wat vaker de PSP savegame aanvraag gebruikt wordt dan die van de PS2, maar jemag gewoon allebeide doen. Netzoals het Savegame Aanvraag forum voor San Andreas. Daar mag je ook met al je console's terecht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    37

  • DenkaanHenk

    13

  • Ruurd31

    11

  • VforV

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaja, kon ik dat maar. Op GTAGames.nl staat dat je via deze manier een PS2 savegame via het internet op je PS2 kan zetten. Dus als je één vanaf je PS2 op je PC/internet wilt zetten moet je het tegenovergestelde doen (lijkt mij). Dus ik denk dat het zo moet. Of dat geeft ook GTAGames.nl aan:

Om deze savegame op je memorycard te zetten heb je een USB-Stick en speciale software nodig zoals 'Max Drive' of 'X-Port'.

Readme:

1. Kopieër het .max bestand op je USB-Stick

2. Start dan je PS2 met de "AR Max" Cd en de USB Stick in een van de 2 slots.

3. Zet nu de Savegame via "Max Memory" op jouw memorycard.

Ik hoop dat het wel lukt. Ben je tevreden? Snel genoeg? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de missie Taking The Peace niet halen op het 2e eiland.

Ik heb alle missies uitgespeeld behalve Taking the Peace.

Ik heb hem al 10000000000000000000000000000000000000000000 keer geprobeerd.

Maar hoe moet je een save game posten ?

Ik snap die uitleg van Dizzee niet in die eerste post. :?:?:?

Ik heb hem op de psp.

Bewerkt: door Roy S
Link to comment
Delen op andere websites

Wil ik wel voor je doen, maar vergeet niet je savegame. :clown:

Hooow, even een edit. Je vroeg hoe je een savegame op de PC kon krijgen. Dat is erg simpel, je sluit je PSP aan op de PC via de bijgeleverde kabeltje. Je sluit de PSP aan door naar instellingen te gaan en dan kies je voor het kopje 'USB-verbinding'. Je zult dan merken dat je verbinding hebt met de PC, dat wordt als het goed is ook wel zelf door XP aangegeven. Ga naar 'Deze computer' en open je externe hardeschijf (dit is zogenaamd de 'PSP'). Je opend dan de map 'SAVEDATA', als je dat gedaan hebt kopieer je de map van jou savegame naar het bureaublad.

Als de savegame tijdens het spelen op slotje 4 staat, dan eindigd de map op het getal 4. Dus je herkent zo je savegame op het slotje. Kopieer die map naar je bureaublad en maak er een zip/rar bestandje van. Dat kun je doen door rechtermuisknop op te doen en dan naar het puntje 'Kopieren naar' te gaan. Dan druk je op 'Gecomprimeerde map' en dan wordt het bestandje ingepakt. Vervolgens kun je hem uploaden via "Jou persoonlijke bijlagen" of via "Rapidshare.de".

Roy S, ik hoop dat je het begrijpt! :bier:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga meteen aan de slag!

Edit: Roy S, je hebt de snelkoppeling gekopieerd van je map. Je moet gewoon de gehele map kopieren naar je bureaublad en daar een zip/rar bestand van maken. Niet van de snelkoppenling. Ik hoop dat het je nogmaals lukt. Ohja, om het evn niet uit de hand te laten lopen, ik wil niet als een modetor overkomen hoor, maar edit wel je bericht met de juiste savegame, anders wordt het immers zo'n spam-vestein!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat het gelukt is, alleen, ik heb een probleem. Toen ik naar het werk was geweest is mijn vader thuis gekomen, hij zag mijn redelijk (in zijn ogen slecht) rapport. Ik ga wel over maar mijn vader was niet tevreden met de cijfers die meegaan naar volgend jaar. Nu ben ik helaas mijn PSP een maand lang kwijt. Iemand anders zal de eer moeten halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...