Jump to content

Nog de moeite


Rullez

Is het nog de moeite waard  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Is het nog de moeite en het geld waar om lcs te kopen als je gta 3 heb

    • Ja
      55
    • Nee
      12


Recommended Posts

Ik vergelijk de PS2 met de PS2 :)

Liberty City Stories is oorspronkelijk voor de Psp gemaakt dus die kan je niet met de Ps2/computer vergelijken. Liberty City Stories is ook geen groot succes geworden op de Ps2, wel op de PSP. Nogmaals: Liberty City Stories kan je niet met San Andreas vergelijken, dus het argument dat hij slecht is vergeleken bij ze voorganger vind ik vaag.

Dat argumenten en feiten noem ik inderdaad onderbouwende kritiek, en dit noem ik afkraken:

Alleen de motoren zijn een verbetering, verder lijken zelfs de graphics niet veel beter... Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven zoals mijn neefje, ik heb het spel daar namelijk enkele keren gespeeld en al meteen na een dagje en het is niet veel soeps. Gezien jaar van uitgave en de kwaliteit zou ik het vergeleken met de gta's die ik zelf bezit zo plaatsen in het rijtje:

#1: VC

#2: SA

#3: GTA 2

#4: GTA 3

#5: LCS

#6: GTA 1

Daar heb ik dit antwoord op: Als deze discussie in GTA III General was zouden de mensen míj gelijk geven, dat snap je zelf ook wel, M4X. :engel:

Nogmaals, dat met feiten en argumenten noem ik geen afkraken. Maar ik bedoelde met afkraken wat ik hierboven heb gequote.

mvg,

M4X

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Moonbeam

    8

  • M4X

    6

  • Piet-Herr

    4

  • duckman007

    3

srry voor de liefhebbers van dit spel maar ik heb nee gestemd

dat komt omdat vcs er(bijna door uitstel) is en ik vond het spel alleen leuk door de missies, daarna is er zechmaar niet echt meer iets te doen, nau moet ik alleen wel zeggen dat ik SA gewent ben

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vergelijk de PS2 met de PS2 :)

Liberty City Stories is oorspronkelijk voor de Psp gemaakt dus die kan je niet met de Ps2/computer vergelijken. Liberty City Stories is ook geen groot succes geworden op de Ps2, wel op de PSP. Nogmaals: Liberty City Stories kan je niet met San Andreas vergelijken, dus het argument dat hij slecht is vergeleken bij ze voorganger vind ik vaag.

Dat argumenten en feiten noem ik inderdaad onderbouwende kritiek, en dit noem ik afkraken:

Alleen de motoren zijn een verbetering, verder lijken zelfs de graphics niet veel beter... Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven zoals mijn neefje, ik heb het spel daar namelijk enkele keren gespeeld en al meteen na een dagje en het is niet veel soeps. Gezien jaar van uitgave en de kwaliteit zou ik het vergeleken met de gta's die ik zelf bezit zo plaatsen in het rijtje:

#1: VC

#2: SA

#3: GTA 2

#4: GTA 3

#5: LCS

#6: GTA 1

Daar heb ik dit antwoord op: Als deze discussie in GTA III General was zouden de mensen míj gelijk geven, dat snap je zelf ook wel, M4X. :engel:

Nogmaals, dat met feiten en argumenten noem ik geen afkraken. Maar ik bedoelde met afkraken wat ik hierboven heb gequote.

mvg,

M4X

Ok, ik wist niet dat je het over dat bericht had, dus vooruit, dat is afkraken, daar moet ik je gelijk in geven. Zo volwassen ben ik nou ook weer wel. :) Maar nu ik ook zeg waarom ik dat vind valt het afkraken toch wel weer mee? Lang leve 'onderbouwde kritiek' :dans:

Mvg, Moonbeam

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik wist niet dat je het over dat bericht had, dus vooruit, dat is afkraken, daar moet ik je gelijk in geven. Zo volwassen ben ik nou ook weer wel. :) Maar nu ik ook zeg waarom ik dat vind valt het afkraken toch wel weer mee? Lang leve 'onderbouwde kritiek' :dans:

Mvg, Moonbeam

Oke mooi, dat wou ik ff horen. Het valt inderdaad mee, maar het ging over onderbouwende kritiek en afkraken. Oftewel, deze discussie gaat nergens over en laten we ermee kappen :puh:,

mvg, M4X

Link to comment
Delen op andere websites

Oke mooi, dat wou ik ff horen. Het valt inderdaad mee, maar het ging over onderbouwende kritiek en afkraken. Oftewel, deze discussie gaat nergens over en laten we ermee kappen :puh:,

mvg, M4X

Ok, einde hersenloze discussie :*D

Peace, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk onderwerp. Ik vind GTA Liberty City Stories een leuke game om te spelen. Ik heb heel veel plezier beleefd met deze game. Het is Liberty City, maar dan 3 jaar terug. Het is zeer leuk om te zien hoe Liberty City 3 jaar eerder eruit zag. Ik zal hieronder de plus en minpunten neerzetten van deze game.

Pluspunten:

  • Zeer leuke personages
  • De graphics zijn zeer goed
  • Zeer spannende missies

Minpunten:

  • De missies zijn te kort en makkelijk
  • Als je GTA III en Liberty City Stories hebt uitgespeeld, dan wordt de game na een tijdje zeer saai.

Mijn conclusie over Liberty City Stories is dat deze game leuk is om te spelen. De stad is zeer mooi en de sfeer van GTA III is goed overgezet naar Liberty City Stories. Alleen is er niet veel vernieuwd aan Liberty City Stories. Er zijn alleen motoren erbij gekomen en een aantal kleine dingetjes. Je kunt alleen met behulp van de cheatdivice vliegen. Voor diegene die GTA III hebben uitgespeeld en die een PSP hebben zou ik beter maar wachten met het aanschaffen van LCS. Ik vind de game nogal prijzig voor de PSP. Voor de mensen met een Playstation 2 zou ik adviseren om deze game te halen omdat de prijs niet zo hoog is. Deze game is een collectorsitem voor de echte GTA fan.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk onderwerp. Ik vind GTA Liberty City Stories een leuke game om te spelen. Ik heb heel veel plezier beleefd met deze game. Het is Liberty City, maar dan 3 jaar terug. Het is zeer leuk om te zien hoe Liberty City 3 jaar eerder eruit zag. Ik zal hieronder de plus en minpunten neerzetten van deze game.

Pluspunten:

  • Zeer leuke personages
  • De graphics zijn zeer goed
  • Zeer spannende missies

Minpunten:

  • De missies zijn te kort en makkelijk
  • Als je GTA III en Liberty City Stories hebt uitgespeeld, dan wordt de game na een tijdje zeer saai.

Mijn conclusie over Liberty City Stories is dat deze game leuk is om te spelen. De stad is zeer mooi en de sfeer van GTA III is goed overgezet naar Liberty City Stories. Alleen is er niet veel vernieuwd aan Liberty City Stories. Er zijn alleen motoren erbij gekomen en een aantal kleine dingetjes. Je kunt alleen met behulp van de cheatdivice vliegen. Voor diegene die GTA III hebben uitgespeeld en die een PSP hebben zou ik beter maar wachten met het aanschaffen van LCS. Ik vind de game nogal prijzig voor de PSP. Voor de mensen met een Playstation 2 zou ik adviseren om deze game te halen omdat de prijs niet zo hoog is. Deze game is een collectorsitem voor de echte GTA fan.

wat jij zegt van dat de stad nadat je het spel hebt uitgespeeld wel saai zal worden maakt mij niet zo vreslijk veel uit want over 2 weken koop ik vcs en ik heb al wel alle missies gedaan en alle hidden packages gevonden maar de rampages enzo nog niet dus voordat ik dat gedaan heb heb ik vcs al wel

Link to comment
Delen op andere websites

Een echte GTA diehard heeft alle GTA's. Ook LCS. Ik heb hem voor de ps2. Ik heb hem eergister 100% uitgespeeld. Volgens de stats ben ik 60 uur bezig geweest. Ik denk dat het in het in echt de buurt van de 80 uur komt voor alle keren dat ik een savegame opnieuw heb geladen. Alleen m'n crimerating zou nog omhoog kunnen. Ik zit nu bij Hitman.

+ Liberty City, mijn lievelings stad

+ nieuwe uitdaging

+ goeie radio zenders

+ motors

+ geen minpunten

Hij is nu 25euro ofzo en zeker wel de moeite waard. Dus geen smoesjes en gewoon kopen.

Bewerkt: door djfisjtik
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch ook wel de moeite om hem te kopen, ookal heb je GTA III. Het is niet omdat ie het 3 jaar terug afspeelt dat het slecht spel is. Of denk je er anders over? Ok dit was mijn mening hé.

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...