Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

Een PSP is niet om te bouwen..? Je kunt er alleen Custom Firmware's op installeren en Homebrew op draaien.

Je moest eens weten :7 Er zijn zelfs bedrijven die de psp voor je ombouwen (Echte BV's! Iedereen noemt het foutief 'ombouwen', eigelijk is het downgraden en er een custom firmware opzetten). Dit wordt ook verzekerd voor als er iets mis gaat. Dan repareren ze hem.

EDIT: Ombouwen... Misschien dat je dan ook spellen uit andere distributiegebieden zoals spellen uit de VS en Japan kan spelen?

Als je psp wordt omgebouwd dan krijg je zo'n nieuwe batterij met firmware dit en firmware dat en je kunt cheatdevice gebruiken en je kunt spellen van het internet doen ofso.....

maar ik zou er maar mee ophouden want Gtaforum is niet voor illegale dingen :puh:

enne Armax is er ook voor de psp.

kijk maar: Hier

Ik weet niet eens hoe ik moet ombouwen of cheatdevice moet gebruiken enzo.

maar zoals ik al zij ik hou het op Action Replay Max

Bewerkt: door Rev4n
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maarte41

    31

  • VforV

    25

  • Dogwatch

    24

  • Dizzee

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of de vraag al gesteld is, want ik heb niet het volledige topic doorgekeken, maar, ik heb de cheat device in me PSP (Firmware 1.5), maar sommige cheats doen het niet + mijn geluid doet het niet meer.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of de vraag al gesteld is, want ik heb niet het volledige topic doorgekeken, maar, ik heb de cheat device in me PSP (Firmware 1.5), maar sommige cheats doen het niet + mijn geluid doet het niet meer.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Als het goed is moet je firmware 2.7 hebben om het cheatdevice echt helemaal te laten spelen.

en als je het niet hebt gaat je psp naar zijn knoppen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of de vraag al gesteld is, want ik heb niet het volledige topic doorgekeken, maar, ik heb de cheat device in me PSP (Firmware 1.5), maar sommige cheats doen het niet + mijn geluid doet het niet meer.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Als het goed is moet je firmware 2.7 hebben om het cheatdevice echt helemaal te laten spelen.

en als je het niet hebt gaat je psp naar zijn knoppen :ch:

jammr

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of de vraag al gesteld is, want ik heb niet het volledige topic doorgekeken, maar, ik heb de cheat device in me PSP (Firmware 1.5), maar sommige cheats doen het niet + mijn geluid doet het niet meer.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Als het goed is moet je firmware 2.7 hebben om het cheatdevice echt helemaal te laten spelen.

en als je het niet hebt gaat je psp naar zijn knoppen :ch:

jammr

Verdorie, kheb me vergist, ik heb firmwire 3.03 OE-C

Link to comment
Delen op andere websites

OE-C is inderdaad een Custom Firmware. Daarop kun je CheatDevice installeren door middel van een .PRX. Overigens kan je PSP niet van CheatDevice "naar de knoppen." :)

Ow ik dacht dat je psp kapot kon maar dat is alleen de game dus sorry :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

OE-C is inderdaad een Custom Firmware. Daarop kun je CheatDevice installeren door middel van een .PRX. Overigens kan je PSP niet van CheatDevice "naar de knoppen." :)

Ik heb hem, maar als ik infinite health doe ga ik juist dood.

En er doen wel meer dingen het niet, hoe fix ik dat?

Mijn geluid doet het ondertussen wel

Mijn game crasht ook na ± 10 min.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er toch serieus iets mis met je Firmware, of heb je soms de accuspanning of de frequentie van het beeldscherm veranderd m.b.v. het cheatdevice? Hierdoor kan de psp namelijk ook crashen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er toch serieus iets mis met je Firmware, of heb je soms de accuspanning of de frequentie van het beeldscherm veranderd m.b.v. het cheatdevice? Hierdoor kan de psp namelijk ook crashen.

Nee, ik heb niks veranderd, terwijl de nieuwste versie van cheatdevice GTA-Vcs bij mij prima werkt (op vcs dan).

Wat is er tog mis :S

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er toch serieus iets mis met je Firmware, of heb je soms de accuspanning of de frequentie van het beeldscherm veranderd m.b.v. het cheatdevice? Hierdoor kan de psp namelijk ook crashen.

Nee, ik heb niks veranderd, terwijl de nieuwste versie van cheatdevice GTA-Vcs bij mij prima werkt (op vcs dan).

Wat is er tog mis :S

Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik heb nu me psp niet meer maar ik weet wel veel van custom firmware af.

Wat ik heb gedaan is devhook (fw 2.6) op me memorystick gezet. Devhook emuleert een firmware dus je psp denkt op dat moment dat je op firmware 2.6 zit, waar je geen prx versie kan laden maar de savegame versie hier kan je savegame versie downloaden.

Deze versie werkt door een savegame te laden. Instaleren doe je gewoon door savegame in je savegame folder te zetten en met de instalatie van devhook mag ik je niet helpen.

De savegame versie heeft trouwens ook een aantal extra cheats die de prx versie niet heeft, dat was hoofdrede waarom ik savegame versie gebruikte.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er toch serieus iets mis met je Firmware, of heb je soms de accuspanning of de frequentie van het beeldscherm veranderd m.b.v. het cheatdevice? Hierdoor kan de psp namelijk ook crashen.

Nee, ik heb niks veranderd, terwijl de nieuwste versie van cheatdevice GTA-Vcs bij mij prima werkt (op vcs dan).

Wat is er tog mis :S

Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik heb nu me psp niet meer maar ik weet wel veel van custom firmware af.

Wat ik heb gedaan is devhook (fw 2.6) op me memorystick gezet. Devhook emuleert een firmware dus je psp denkt op dat moment dat je op firmware 2.6 zit, waar je geen prx versie kan laden maar de savegame versie hier kan je savegame versie downloaden.

Deze versie werkt door een savegame te laden. Instaleren doe je gewoon door savegame in je savegame folder te zetten en met de instalatie van devhook mag ik je niet helpen.

De savegame versie heeft trouwens ook een aantal extra cheats die de prx versie niet heeft, dat was hoofdrede waarom ik savegame versie gebruikte.

Bij mij werkt de savegame versie niet.

En dat gezeur dat je met devhook niet mag helpen vind ik persoonlijk onzin ;)

Ik heb btw al devhook op me psp :)

Kheb hem er afgegooid omdat ie tog niet werkte

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

IK heb een HELE DOMME VRAAG MAARUH IK BEN NIET EGT ZO''N "pSP" KEnner maar kan ik die cheatdevice op me psp zetten ik weet hoe het moet maar kan ik die nieuwste' cheatdevice op me psp zetten als ik GEEN: Memery stick heb en ik heb niks met die firmware gedaan kan ik dan die nieuwe cheatdevice erop zetten

?????????????????????? PLzz help me

Ps: IK weet niet welke memery kaart ik moet kopen want er zijn vet veel verschillende memery cards voor de psp stuur me ff een plaatje van de goede memery oja en als ik een hogere firmware nodig heb wil anybody! dan uitleggen hoe je een hogere firmware krijgt waar de cheatdevice WEL opk an ja ik weet et ik ben dom

post-79417-1197312850.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...