Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maarte41

    31

  • VforV

    25

  • Dogwatch

    24

  • Dizzee

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik snap het, maar zal er nog eentje uitkomen vor 2.80?

Als ik het goed begrijp zal het niet meer uitkomen omdat Sony

volgens VforV dat heeft gestopt.. :-( Waarom heeft Sony dit gedaan dan?

Was dit illegaal of andere reden? (Ik hoop dat d'r een nieuwe voor 2.80 uitkomt.)

Waarschijnlijk komt er 14 november een downgrade 2.8->1.5

Als je dit hebt kun je de device gebruiken

PS:Er is al 2.71->1.5 downgrade

Bewerkt: door Cencicodis
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb CheatDevice v1.0 maar ik weet niet hoe je het menu moet openen. Ik heb iets gehoord over L+Omlaag maar die doet het niet. Oja hij staat al op mn savefile. Alvast bedankt.

Om het menu te openen moet je L1 + Up (Pijlje omhoog ) indrukken :).

Weet je verder ook dat je CheatDivice goed hebt gedownload? Hij moet in de map PSP/SAVEDATA geplaatst worden en zal Slot 0 vervangen. Zorg dus dat je daar je Save-Game in staat!

Weet je ook zeker dat je niet een Gapachte Versie hebt van LCS, als je LCS Pas gekocht heb zal het waarschijnlijk een Gepachte versie zijn. Hierop draaid CheatDevice niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt niet :(. Ik heb hem vlak voordat de zomervakantie begon gekocht. En ja ik weet zeker dat ik hem goed heb gedownload en geïnstalleerd, want ik kan hem wel laden maar alleen het menu lukt niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Met cheatsync kan je cheats zoeken voor de cheatdevice, dus als je de cheatdevice niet kan gebruiken ben je niets met cheatsync.

Er is een savegame die werkt op fw 2.7+, ik weet niet of hij ook op de gepachete versie werkt, maar je kan het proberen.

Met deze savegame spawnt er een hunter bij je savehuis en heb je kogelvrije wagens.

klik voor de download.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...