Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maarte41

    31

  • VforV

    25

  • Dogwatch

    24

  • Dizzee

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je haalt jouw savegame er eerst af. Dan zet je de savegame met de cheatdevice erin.

Daarna kan je je eigen savegame er gewoon bijzetten. ( zet hem wel op een ander slot, dit doe je door het laatste cijfertje van de map waar de savegame inzit te veranderen.)

Daarna laad je eerste de savegame met de cheatdevice en daarna je eigen savegame. Dan moet hij het daar ook doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 0.7 gedownload maar is precies het zelfde als 0.6

Helemaal niet. :cab:

Er zijn nu veel meer functies, wanneer je beneden op de lijst bent kan je nog verder he. :Y

Oja de nieuwe 0.7d kan je nu meer dan 100 peds krijgen. :sigaar:

hoe bedoel je meer dan 100 peds :?

Link to comment
Delen op andere websites

Lees eerst eens een topic door, voordat je een vraag stelt. Ik heb het antwoord daarop al gegeven.

Peds staat voor pedestrians ofwel voetgangers. Dat zijn dus de mensen die overal in het spel rondlopen.

En met de cheatdevice kan je toni veranderen in één van die ' 100 peds'.

Link to comment
Delen op andere websites

Je haalt jouw savegame er eerst af. Dan zet je de savegame met de cheatdevice erin.

Daarna kan je je eigen savegame er gewoon bijzetten. ( zet hem wel op een ander slot, dit doe je door het laatste cijfertje van de map waar de savegame inzit te veranderen.)

Daarna laad je eerste de savegame met de cheatdevice en daarna je eigen savegame. Dan moet hij het daar ook doen.

maar in de map SAVEDATA staat er ULES00151S0 en in die map staan er 3 bestanden : DATA, PARAM, ICON1

maar welke savegame moet ik dan weg doen ??? want ik snap het niet zo goed :N

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet kijken naar die files die daar inzitten. Al die files vormen één savegame.

De map ULES00151S0 is dus de hele savegame. Als je een savegame moet verwijderen, dan verwijder je gewoon die hele map.

ps. Je maakt best een backup van je savegame door die map te kopieren naar een plaats op je harde schijf, voor je die van de memory card verwijdert.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...