Jump to content

CheatDevice, Cheat Maker en Cheatsync door Edison Carter


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

Maar als ik de savegames er terug bij wil zetten (in de map SAVEDATA) dan 'zegt' de PC dat er al een map ULES00151S0 bestaat en of ik die wil vervangen (maar dan is de cheatdevice weg, nietwaar?)

Mijn andere savegames zijn ULES00151S1, ULES00151S2, ULES00151S3, ULES00151S4, ULES00151S5.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maarte41

    31

  • VforV

    25

  • Dogwatch

    24

  • Dizzee

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mensen zien jullie niet die lange post van mij.

Daarmee kun je eilanden bijbouwen gebouwen en nog veel meer wat je maar wilt

Dit programma is handig om je te helpen te bouwen

http://www.gtaportable.com/downloads/lcs/o...tCreatorv02.zip

Dit is het forum van Object creator

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=233267&st=0

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen zien jullie niet die lange post van mij.

Daarmee kun je eilanden bijbouwen gebouwen en nog veel meer wat je maar wilt

het lijkt me wel vet maar hoe moet je het invoeren?, miss dat je screens kan laten zien hoe en waar je het moet intypen bij cheatmaker
Link to comment
Delen op andere websites

je laad eerst cheatdevice dan laad je je eigen savegame en dan heb je cheatdevice in je game,

en als je in de game van cheatdevice zit kan je beter niet saven dan doet hij het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik keb me oude save game ook ff op lsot 1 gezet, en cheat deviced staat op lsot 0

maare kan iemand me uitleggen hoe Teleport to player target werkt?? ik keb er al vasak mee gekloot maar t werkt gewoon niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook de laatste versie van de cheatdevice, maar ik heb me al suf zitten zoeken naar die player target teleporter. Ik weet enkel de normale teleporter zijn. Waar precies in het menu staat dat?

EDIT: Laat maar, ik heb het al. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Player target teleport, is dat dat je jezelf teleporteerd? Kan soms handig zijn als je in het water beland bent.

Ik heb 2 testfilmpjes gemaakt, ze stonden in de map PHOTO, dus ik kon ze niet op PSP bekijken.

Hoe moet je ze op je PC bekijken?

Link to comment
Delen op andere websites

door je computer te verbinden met de pc en dan de map openen dan de map psp openen en dan de map photo openen

Bedoel je niet PSP verbinden met PC :?

Ja, het filmpje staat al op m'n computer hoor, maar hoe moet je het nu bekijken? Met mediaplayer?

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...