Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Ik had al een topic aangemaakt met deze screens. Maar aangezien dat het nuttiger is alles in een topic te krijgen heb ik het topic verwijderde en plaats ik het hier hernieuw. Ik heb terug een Peugeot 106 geconverteerd uit need for speed undergroud 2. Het interieur en de wielen is namelijk van Need for speed MW. De uitlaten en nog wat aanpassingswerk is natuurlijk uitgevoerd door mezelf. Hier heb je screens. Update volgt vanavond als ik thuis ben. De wagen is wel al ingame. Maar heb er helaas nog geen screens van. Eventuele tips en verbeteringen zijn welkom. ;)

Interieur

Voorkant

Achterkant

Zijkant

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

@Masticus - Kan je screens niet zien :? Maar ik denk dat het een hele mooie auto is nu, al van de vorige screens

@SWYV - Helemaal perfect haha :klap: Maar kon je nog wat doen aan het stuur? Dat zou vet zijn 8)

:bier:

Laterz ChzN. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ChZn (vanwaar dit nickname WTF ^^ )

ik zou wel eerst achter een NORMALE stuur moeten wachten of een gebruikte stuur gebruiken uit mijn andere car mods enz... moet wel aanpasbaar zijn met dit limousine van de sfeer enz.. ^^

>>> Door Matiscus: Gelieve niet offtopic te gaan. Je kan hem deze vraag stellen over MSN of PB! Nu terug ontopic... <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heey

haha, Begon met counterstrike en wou een leuke naam dus speelde altijd met D' ChozN.

En ben gestopt met CS en ging Call of Duty doen en had er ChzN. van gemaakt dus vandaaar :*D

Okee hoop dat je mooie stuurtje kan regele :bier:

Mzzl ChzN. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed om te zien dat dit topic uiteindelijk toch nog gebruikt word :puh: . De reden dat ik de laatste week niet meer gepost heb op dit forum komt door deze auto. De model komt van een site waar je gratis wat meshes kan downloaden. Ik heb expres een low-poly model gekozen omdat je er dan makkelijker een San Andreas style auto van kan maken. 24 Opgeslagen 3DS Max bestanden en 3 ingame pogingen verder, zitten er nog steeds kleine bugjes in. Zoals de nitro flessen die wat hoger moet en het glas dat beter moet worden, maar ook de reflectie van de auto opzich. Ik noem hem de Laber, omdat Big-Bear, die vertrokken is van dit forum deze naam heeft gekozen.

Ik ben begonnen met dit:

1wj2.png

Er was geen interieur, dus ik moest zelf alles uitknippen.

Ingame:

gallery40gn5.th.jpggallery41ig0.th.jpggallery42ou2.th.jpg

gallery43py5.th.jpggallery44kn2.th.jpggallery45jz1.th.jpggallery46gs8.th.jpggallery47ue4.th.jpg

Zoals je ziet heb ik het interieur zelf gemaakt en dus niet uit een SA auto gehaald.

Dit was het zo een beetje, de bugs fix ik zo snel mogelijk.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik zal er maar eens voor gaan zorgen dat dit topic niet al te dood word:

De Hemir:

smallupdate2vl1.th.jpg

Bij de volgende heb ik een paar vertexen geselecteerd waar de verf/ kleur moet komen:

schvoortv7.th.jpg

Voorkant ^

schachteral7.th.jpg

Achterkant ^

En?

Sorry voor de bagger kwaliteit van de screens.

Link to comment
Delen op andere websites

de Amerikaanse schoolbus nagemaakt met behulp van de originiele "VC bus"

ik vind hem best wel goed geslaagd voor in de Sketchup

oude screens van vorige week

th_schoolbus_USA1_1.jpg - th_schoolbus_USA1_2.jpg

th_schoolbus_USA1_3.jpg - th_schoolbus_USA1_4.jpg

nieuwe screens van vandaag

th_schoolbus_USA2_1.jpg - th_schoolbus_USA2_5.jpg

th_schoolbus_USA2_2.jpg - th_schoolbus_USA2_2_1.jpg

th_schoolbus_USA2_3.jpg - th_schoolbus_USA2_3_1.jpg

th_schoolbus_USA2_4.jpg - th_schoolbus_USA2_4_1.jpg

th_schoolbus_USA2_6.jpg - th_schoolbus_USA2_6_1.jpg

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

@ Nickonly: Ziet er leuk uit, maar misschien nog een beetje te low-poly..?

Die van DaBeast is niet hig-polyer! Nu heeft ie er precies 1300, maar dat komt onderandere door dit:

voorkannnntww3.th.jpg

Hij heeft nu:

- Een voorbumper

- Een achterbumper (maar die zie je nu natuurlijk niet :puh:)

- Een betere grill

- Betere lichten

- Ruitenwissers

- Achteruitkijk spiegeltjes!

Ik vind 'm niet slecht voor 3 dagen werk.

En SYWV: Ziet er goed uit, erg realistisch. En ik ben nu foto's van dat ding aan het maken voor jouw. (Alleen jij zal weten waar ik het over heb...)

Link to comment
Delen op andere websites

hej iedereen ik ben bezig de admiral van sanandreas om te bouwen weet niet tot wat maar het begint op een saab te lijken zij dabeast altans :puh:

Hier zijn wat wip screens.

Gewone admiral

admiralnormalwm6.jpg

New admiral

admiralnewyb2.jpg

admiralnewvoorkantca6.jpg

newadmiralbackcm2.jpg

was van plan hem ingame uit te testen maar dat verliep om te zeggen niet echt bugloos dus ingame werkt tie nog niet.

Reacties/Tips zijn welkom

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal even mijn mening over de laatste vier wagens geven:

@DaBeast: Lol, dat je het geduld heb gehad om het interieur helemaal uit te gaan knippen. In ieder geval is het resultaat weer super geworden, hij past precies tussen de andere SA auto's. Misschien kun je de grill nog aanpassen, nu vind ik hem matig. @NickOnly: Ziet er wel grappig uit, het heeft alleen toch nog wel wat werk nodig. De vorm spreekt mij nog niet zo erg aan. @SWYV: Mooie bus, het ziet er wel oldskool amerikaans uit. Ik hoop dat je veel aandacht besteedt aan het interieur. @Masterkey: Tja, wel grappig alleen niet zo veel verandering om nou uit mijn dak te gaan.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

@Wazuup: De grill ga ik zo laten, ik verander aleen de textures. Het model werk aan de auto is dus af.

Ik heb een nieuwe auto gemaakt. Nouja, ik ben er aan verder gegaan. Hij heet de Yugo 45 en is een echte klassieker in Yogoslavië. Ik heb deze auto gekozen omdat hij uniek is en omdat hij erg dozig is. Ik moet wel nog detail inbrengen. Normaal zou Twenty Eyes me de smmothing uitleggen, maar hij is vandaag jarig dus hij kon niet. Dus ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Dit is trouwens mijn eerste auto die helemaal from scratch is gemaakt met Blueprints.

Voorkant:

1gc0.jpg

Voorkant wireframe:

2io1.jpg

Achterkant (moet nog veel gebeuren):

3wt0.jpg

Updates volgen binnenkort.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...