Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Leuke model, aleen lijkt het alsof je er niet veel aan verandert hebt..

Ik ben maar eens verdergegaan aan de Yugo :Y .

-Carpaint (wat niet goed gelukt is volgens mij :puh: ):

5iy9.jpg

6wi3.jpg

-ClayRender:

7fl1.jpg

8dv3.jpg

9pb8.jpg

10ti4.jpg

Meer updates komen .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige auto.

Je hebt van een auto die je op straat lelijk noemt, in 3dsmax een parel gemaakt.

Aan de achterkant zit veel detail. Dat heb je ook erg goed uitgewerkt. Ik heb er niets op aan te merken.

Veel succes met de deuren, het interieur, de voorkant en de afwerking :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Dikke wagens allemaal :tu:

Maar zijn er hier ook nog mensen die zmodeler gebruiken?

Ik ben vandaag even nieuwe auto begonnen. Je kan het bij mij al een beetje raden maar het toch weer en nissan skyline geworden :)

Maar voor deze keer een low/mid poli Nissan skyline er34 4 Deurs met uras kit.

zit nu op de 1700 faces

uraser341customlq0.png

uraser342custommu1.png

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke model, aleen lijkt het alsof je er niet veel aan verandert hebt..

Ik ben maar eens verdergegaan aan de Yugo :Y .

-Carpaint (wat niet goed gelukt is volgens mij :puh: ):

[...]

-ClayRender:

[...]

Meer updates komen .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Hallo,

Je envriment something like that.

Dat onder het tabblad render staat geloof ik kun je de lucht aanpassen bijvoorbeeld een plaatje inplaats van die zwarte kleur.

Ook kun je een andere kleur kiezen dit is in iedergeval al fout gegaan bij de reflection waardoor de grond(uber licht) en de lucht(uber zwart) niet mooi over gaan.

Nu naar het moddel het ziet er weer eens zwaar relaxed uit beest.

Ook zie ik dat drifter weer actief is :)

@ iedereen: Keep it up :)

Grats,Gybrus

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Oude model van mij:

chevyc10custompickupprout8.jpg

chevyc10custompickupprozr6.jpg

Chevrolet Custom Pick-Up Argentina, gemaakt voor een gast op een ander forum, Deze wagen zal waarschijnlijk niet ingame komen, Maar ik zal kijken, ben nu bezig met een Austin Mini Cooper uit "The Italian Job"... Die komt wel in-game, als ik hem niet vern**k.. :puh:(kan even geen ander woord ervoor vinden sorry :puh: ), ook een plaatje van mijn Grave Digger model:

gravediggermod5ns5.jpg

gravediggermodreartz7.jpg

Let niet op de reflectie op het dak enzo op t eerste plaatje...Komt NIET ingame, veeel te veel polygones gebruikt, (dubbele wat de gameengine aan kan ongeveer :( )

Heel misschien ga ik opnieuw een frame ervoor maken, en de polygones wat verminderen door alle tubes te vervangen door cylinders. Had alleen tubes ipv cylinders gebruikt, wat het polygone/faces aantal in het frame in principe verdubbelde...

EDIT: @hieronder, Bedankt :) Ik snap waarom die Grave Digger er vaag uitziet, die reflectie klopt achter op het dak niet, hij reflecteerd heel mooi recht, en dan ineens een paar faces reflecteerd hij een andere kant uit :S Ook komt de rare foute reflectie op de deuren en het dak/zijkant omdat het dak later is getextured dan de zijkant, en de deuren waren ook apart getextured, ipv later de deuren uitgeknipt te hebben, had ik ze al uitgeknipt.. daarom klopt het denk ik niet helemaal.. geld ook voor het achterste deel van het dak(dat is de achterklep, het deel waar "grave digger" opstaat is helemaal achterklep, plus nog een stukje..)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster: Het aantal polygonen maken niet zoveel uit. JVT heeft bijvoorbeeld een hummer van 110 000+ polygonen ingame gezet. Zolang de col-base maar onder de 20 poly's is, loopt alles van een leien dakje.

Ik heb me verdiept op de standaart San Andreas reflectie. en uiteindelijk, na veel proberen/oefenen en crashes heb ik eindelijk gevonden hoe de reflectie word gemapt. Sommigen zeggen dat het niet mogelijk is om in 3DS Max de San Andreas reflectie te maken. Ik heb dus het tegendeel bewezen...

gallery54jz4.jpg

gallery55oy8.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even bewijzen dat voertuigen niet per-sè alleen auto's zijn. Dus hier een vliegtuig waar ik al een tijdje aan werk:

hahaherculesnw4.th.png

heheherculesma4.th.png

Hij heeft nog geen textures helaas, en verder moet ik alleen nog de rol en de hoogte roeren maken. En de deur. Alleen gaat dit nogal langzaam, want Gmax wil nog al snel vast lopen als ik aan dat ding werk.

Iemand dus nog goede textures voor dat ding? Zou ik graag hebben.

En DaBeast, ik zou eigenlijk zeggen dat die wagen gewoon een wagen is die standaard in SA zit door die reflecties. Maar dan zou die ene wagen die je voor mij ingame zet dus ook bijna klaar moetten zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

@DaBeast, tsja, dat zei SWYV ook al.. :puh: Een gast van een ander forum zei dat ik veel te veel polygonen had gebruikt..

Maar ontopic(ongeveer :puh: ) Mooie wagen en vliegtuig, ik had zelf ook al het idee om een andromada te inporteren en dan de loading bay goed te maken.. maar zo te zien komt er al een mod uit met een loading bay :puh: Echt mooi hoor allebei :)

EDIT: Grave Digger is ingame, (SWYV echt nogmaals, HEEL ERG bedankt,) er zijn nog wat kleine bugs(de wings zijn ondersteboven en deuren verkeert om, paar dingetjes..) maar verder, echt heel vet al! :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

ik had zelf ook al het idee om een andromada te inporteren en dan de loading bay goed te maken.. maar zo te zien komt er al een mod uit met een loading bay :puh:

Ik denk dat je maar beter dat zelf kan gaan doen, want dit vliegtuig word voor The Green Light District, en niet voor een losse mod. En GLD komt nog niet zo snel uit, dus je kan beter even de Andromada ombouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

even nieuwe auto gestart zit nu ongeveer 5 uur werk in.

Het is een beetje eiegen ontwerp van een nissan 180sx, nu met verbreede zijlijsten en een pickup achterkant.

de auto zit op 1100 faces totaal zonder de velgen

screens

was13customcp6.png

was14customzr6.png

was15customvv8.png

was16customna3.png

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...