Jump to content

Voertuigen showroom topic.


DaBeast

Recommended Posts

Hai. Heeft er iemand goede blueprints voor de M1A1 Abrams? Ik kan alleen blueprints vinden die nogal onbruikbaar zijn, en alles is misplaatst. D:

Trouwens, kan diegene hem dan misschien ook cutten? :puh:

Misschien kan ik hem dan ooit wel afmaken. Het enige wat ik heb is de hele zijkant in 2-d, en 3-d gaat niet. D: Blueprints zijn kak.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Na een tijd gestopt te zijn met mijn 350z, dacht ik vorige week van het word eens tijd dat ik het af ga maken, met dit als voorlopig(WIP dus) resultaat

350Z72.jpg

Hier was ik de vorige keer gebleven.

350z-3.jpg

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven het ziet her héél mooi uit. Alleen ik snap niet waarom je van die zijkant een stuk hebt weg gehaald. Verder kan ik niet wachten tot het eindresultaat. Maar het ziet er nu al zeker heel mooi uit! Keep it up!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een deel fout gedaan dus moest ik opnieuw maken en de bovenste foto is waar ik ben gebleven.

Edit: FF een update

350z92.jpg

Edit2: nog een update, heb een velg gemaakt en onder de auto gezet, met hieronder het resultaat, verder moet ik de voor lichten nog doen en de achterkant, en dan is de buitenkant klaar.

350z122.jpg

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een deel fout gedaan dus moest ik opnieuw maken en de bovenste foto is waar ik ben gebleven.

Edit: FF een update

350z92.jpg

Edit2: nog een update, heb een velg gemaakt en onder de auto gezet, met hieronder het resultaat, verder moet ik de voor lichten nog doen en de achterkant, en dan is de buitenkant klaar.

350z122.jpg

chill, maar wat ga je er mee doen? is het gewoon een model of ga je het ergens ook ingame stoppen?

Link to comment
Delen op andere websites

nou tot nu toe denk ik gewoon om wat ervaring op te doen aangezien dit mijn eerste auto is, en heb geen verstand van ingame zetten, weinig verstand van goed texturen enzo.

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

succes met je bmw

ik ga die wel even bijhouden ben wel benieuwd hoe hij word

ik ben namelijk zelf ook begonnen met mijn eerste auto in 3ds max

een ford mustang :D

wel met behulp van een tutorial op youtube

Foto-8ZYJYXJZ-D.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Weinig detail voor zover, misschien komt dat nog?

*plaatje*

Ik ga zometeen aan de slag met de achterbumper. :Y

ziet er tot nu toe goed uit wat je gemaakt heb

ik ben momenteel met wat details bezig maar het zijn nog steeds grote stukken :puh:

Foto-WQJXPLPX-D.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...