Jump to content

Stock Aanvraag


Slimm

Recommended Posts

Stock Aanvraag

Aangezien steeds meer mensen stocks nodig hebben voor hun GFX kunsten hebben .Levi. en ik besloten een aanvraag topic ervoor te maken.

Hier kan je dus als je het zelf niet kan vinden, het aanvragen. Misschien heeft iemand wel toevallig zo'n foto op zijn computer staan.

Wat is een stock?

Een stock is een afbeelding die vaak gebruikt word voor bijvoorbeeld een achtergrond van een Design. Je kan overal Stocks van hebben, van bijvoorbeeld straten tot mensen! Kortom; een stock is een mooi woord voor afbeelding. PAS OP! Op sommige stocks zitten rechten, kijk daar mee uit! Staat er een Copyright onder knip die dan niet weg!

Hoe vraag ik een stock aan?

Maak een goede duidelijke post aan met wat je wilt, voorbeeld:

Ik heb een stock nodig van een lange drukke straat in New York, het liefst waar je de wolkenkrabbers ook kan zien!

Doe het dus niet zo, voorbeeld:

Hoi ik heb een plaatje nodig van een straat.

Vervolgens kan iemand dan reageren in dit topic, met een quote van de aanvraag. Vervolgens kan de ander kijken of hij het goed vind, en anders hebben andere misschien nog stocks.

Voordat je gaat aanvragen heb ik hier nog 2 goede sites voor je;

sxc.hu

bluevertigo.com

Succes!

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    4

  • Silverbyte

    4

  • Multi_

    3

  • Radio Es.

    2

  • 2 weken later...

Ik weet niet wat je bedoelt, maar je kan een gewoon kleurenfoto ook zwart-wit maken hoor. Als je op je layer staat (van het radiostation) dan ga je naar Image -> Adjustments -> desaturate, of gebruik als sneltoets SHIFT + CTRL + U . Je kan het ook nog op andere manieren, maar die zijn wat langer, deze is het makkelijkst. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Hey. Heeft iemand een plaatje van de palmbomen aan het strant van Vice City (Stories)? Het liefst met op-/ondergaande zon. Als het kan zonder persoon/wagen ervoor :).

Alvast bedankt :Y.

Wil een ingame screenshot van het spel, of artwork? Voor artwork kun je in ieder geval hier terecht. En hier voor gewoon Vice City screenshots en artwork.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...