Jump to content

Favoriete eiland


BigM

welke stad  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke stad vind jij nou het leukst

    • portland
      27
    • staunton island
      29
    • shore side vale
      14


Recommended Posts

Na het topic over Je minst favoriete stad ben ik ineens benieuwd geworden naar welke julie dan juist weer wel Leuk vinden en waarom ----- Ik vind

staunton island

het leukst omdat je daar lekker kan scheuren . je weet zo de weg uit je hoofd . en het ziet er mooier uit als de andere twee de eilanden

wat vinden julie?

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NIELS_

    2

  • duckman007

    2

  • M4X

    1

  • BigM

    1

Top Posters In This Topic

Er was hier volgensmij ook al een topic van, maar ik geef m'n mening toch maar even:

Shoreside Vale,

Het rustige en mooiste eiland van allemaal qua natuur. Ik vind de Cograne Dam (ik weet niet of ik het goed spel) erg mooi. Goed uitzicht, een erg mooi punt. Daarnaast vind ik de bergen ook erg goed maakt, en dat hoogteverschil vind ik wel weer leuk. De races op Shoreside (Gangsta Gp en Wi Cheetah Run) vind ik ook het vetste.

Link to comment
Delen op andere websites

portland want die stad is heel makkelijk uit je hoofd te leren en je begint er ook dus weet je die ook eerder uit je hoofd dan andere steden en in staunton vind ik je savehouse nogal irritant want je moet dan eerst een steegje door en als je daar met grote snelheid naar toe scheurt rij je er niet makkelijk in en shoreside vale vind ik niet leuk dankzij het hoogte verschil

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ook dat er reeds zo'n topic was maar ik kan het niet meer vinden. Ofwel omdat het blijkbaar toch niet bestaat, ofwel omdat het zeer diep is gezakt. :puh: Daarom laat ik dit topic open.

---

Achteraf gezien vind ik Portland het leukste en meest karakteristieke eiland van Liberty City. In GTA San Andreas moest je naar Liberty City naar Marco's Bistro in - jawel - Portland. Ook in 'The Introduction' van GTA San Andreas wordt enkel het herkenbare Portland uit GTA III in beeld gebracht, wat natuurlijk mooie GTA III herinneringen doet opsprankelen. Het is ook een gezellig eiland, met de Italiaanse achterbuurten van Liberty City, grotendeels bevolkt door de Leone Family.

Link to comment
Delen op andere websites

Portland want die stad is heel makkelijk uit je hoofd te leren. en je begint er ook dus weet je die ook eerder uit je hoofd dan andere steden.

Ik vind Portland ook het leukste. Om de zelfde reden als de heer Duckman 007. Het is een best groot eiland. Makkelijk te leren. Valt altijd wel wat te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Portland want die stad is heel makkelijk uit je hoofd te leren. en je begint er ook dus weet je die ook eerder uit je hoofd dan andere steden.

Ik vind Portland ook het leukste. Om de zelfde reden als de heer Duckman 007. Het is een best groot eiland. Makkelijk te leren. Valt altijd wel wat te doen.

en vergeet niet dat die ook de meeste zijmissies heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Portland want die stad is heel makkelijk uit je hoofd te leren. en je begint er ook dus weet je die ook eerder uit je hoofd dan andere steden.

Ik vind Portland ook het leukste. Om de zelfde reden als de heer Duckman 007. Het is een best groot eiland. Makkelijk te leren. Valt altijd wel wat te doen.

en vergeet niet dat die ook de meeste zijmissies heeft

Ja, dat ook, daarom is Portland mijn tweede favoriete eiland, en omdat ik Shoreside Vale gewoon kut vind met ze omwegen enzo. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Portland 't chillst. Daar is gewoon een aparte sfeer, ik kan niet uitleggen wat voor een raar genoeg. Maar je kan er relax rustig rijden enzo.

En de wisseling tussen super brede tot smalle steegjes tussen middelmatige gebouwen in hou ik echt van.

Portland dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...