Jump to content

GTA DS


paul007

Recommended Posts

HeeyY wat zouden jullie er van vinden als er een GTA voor de DS komt?? een soort GTA Advance Maar dan mooier.. beter en meer functies. met het touchscreen zou je misschien minispelletjes kunnen doen of wapens wisselen.. ik weet het, het klinkt vaag. maar ik heb geen PSP dusss dacht ik.. waarom dit niet? wat Vind julie ervan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    3

  • Fallen Angel

    3

  • gammie_

    2

  • Bassiej

    2

Neuh, kost teveel geld en tijd. Dat ze maar aan GTA IV gaan sleutelen ipv al die onnozele remake's voor handhelds gaan maken.

PS. Summerbase, Dutchy, Pietje II en alle andere handheld-gta verslaafden speel vooral door. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn voor diegene die alleen een DS hebben. Maar het publiek die een DS bezit is meestal jonger dan het publiek die een PC, PSP of XBOX bezit. Bij een jonger publiek valt er minder geld te verdienen voor Rockstar Games. Dat publiek bezit gewoon minder koopkracht dan het publiek van een PC, PSP en XBOX. Het zou leuk zijn, maar totaal niet realistisch voor Rockstar Games. Er valt daar weinig geld te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou leuk zijn voor diegene die alleen een DS hebben. Maar het publiek die een DS bezit is meestal jonger dan het publiek die een PC, PSP of XBOX bezit. Bij een jonger publiek valt er minder geld te verdienen voor Rockstar Games. Dat publiek bezit gewoon minder koopkracht dan het publiek van een PC, PSP en XBOX. Het zou leuk zijn, maar totaal niet realistisch voor Rockstar Games. Er valt daar weinig geld te halen.

Dat argument is echt onzin. De DS is veel vaker over de toonbank gegaan dan de PSP, dus in principe mik je door een DS-game uit te brengen juist op een groter publiek dan wanneer je een PSP-game ontwikkelt.

Bovendien ga jij weer vrolijk mee met de vooroordelen over Nintendo en daarom zeg ik het nog één keer: De DS is níet voor kinderen. De vrolijke en kleurrijke games die voor de DS uitkomen zijn niet per definitie 'kiddy'.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat argument is echt onzin. De DS is veel vaker over de toonbank gegaan dan de PSP, dus in principe mik je door een DS-game uit te brengen juist op een groter publiek dan wanneer je een PSP-game ontwikkelt.

Bovendien ga jij weer vrolijk mee met de vooroordelen over Nintendo en daarom zeg ik het nog één keer: De DS is níet voor kinderen. De vrolijke en kleurrijke games die voor de DS uitkomen zijn niet per definitie 'kiddy'.

Logisch dat de DS al meer verkocht is, aangezien hij ongeveer een jaar eerder overal ter wereld te koop was dan de PSP. Een GTA voor de DS lijkt me wel leuk, zolang ze het spel niet 'Grand Theft Auto DS' gaan noemen zoals de vele games waar 'DS' achterin de naam toegevoegd wordt. :ch: Wat leuk zou zijn is een nieuwe GTA. Bijvoorbeeld een remake van GTA2, maar dan met een echte verhaallijn erin. Ze zouden het spel dan 'GTA *naam van de GTA2 stad*' kunnen noemen zodat we eindelijk een duidelijke naam hebben voor de stad uit GTA2.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt San Andreas Stories leuker dan GTA DS. Niet zo zeer omdat ik zelf een psp heb, maar omdat ik LCS en VCS goeie games vind, en er dus wat mij betreft een vervolg aan de ''Stories'' mag komen. Ten tweede denk ik dat ze geen GTA op de DS kunnen maken die VCS of zelfs LCS overtreft, en als dat niet zo is zal de game niet zo'n heel groot succes worden. En dan kan Rock* zich dus beter gaan richten op GTA IV of SAS, aangezien ik denk dat die games (als SAS ooit komt) een groot succes worden.

Link to comment
Delen op andere websites

- De DS heeft veel te weinig knopjes voor een gta..

- De Gamecards hebben veel te weinig ruimte beschikbaar..

- De kan de grafische kwaliteit van de PSP niet toppen (en LCS en VCS lopen soms al traag)..

- DS heeft een jong publiek, GTA voor de DS zal waarschijnlijk niet veel gekockt worden. Ik heb vooral om VCS en LCS een PSP aangeschaft, een DS zal ik niet aanschaffen voor een GTA..

- Het schempje van de DS is vrij klein..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zullen ze niet riskeren denk ik,

GTA advance was al niet echt een succes te noemen, dus zullen ze er zich zeker niet aan wagen om hem nog eens te hermaken voor de DS.

Zoals sommigen hier al zeiden, wat zou je dan verzinnen voor die touchscreen?

Op zich misschien wel een leuk idee, maar ze zullen er alleen maar verlies bij maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich lijkt het mij een super leuk idee, aangezien ik een DS ''verslaafde ben'' :clown: (wat hoog uitgedrukt)

Ten eerste wil ik even wat recht zetten, er zijn hier leden die zeggen dat de DS meer voor het wat ''jongere'' ''publiek is'' ik noem enkele games op:

-Fifa Street 2 (sport)

-King Kong (shooter)

-Tony Hawk Downhill Jam (sport)

-Fifa 07 (sport)

-Pro Evolution Soccer 6 (sport)

-Project Rub (versier game van meiden, volgens mij :puh: )

Deze game's kan ik nou niet bepaald voor jongere (kinderen) aan raden. Tuurlijk zijn er ook games die wel geschikt zijn voor jong als oud. neem o.a.: Mario DS en Animal Crossing Wild World.

Maar aangezien Project Rub één van de eerste games was die op de DS uitkwam, kan ik niet zeggen dat de DS over het algemeen alleen voor jongere (kinderen) zijn. Ik vind dat de DS ruim in zijn categorie games is, je hebt enkele shooters, een hoop sport games en de bekende mario games enz. Door dit vind ik het zeker geen afweizing om een Gta niet op de DS uit te brengen. Aan de andere kant vind ik wel weer dat de DS moeilijk een Gta game op zo'n kaartje kan zetten. Maar als je een Gta van boven af neemt en de speel wereld wat klein houd, een leuke storyline erin plaatst zou het mischien wat worden. Al vrees ik wel dat het niet echt ''geld binnen slepen'' is voor Rockstar. Het profijt is dan alleen voor ''ons'' Ds spelers die fan zijn van Gta :)

Daarom is de kans maar 1 op 10 dat rockstar de keuze neemt Gta op de Ds uittebrengen..

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

- De DS heeft veel te weinig knopjes voor een gta..

- DS heeft een jong publiek, GTA voor de DS zal waarschijnlijk niet veel gekockt worden. Ik heb vooral om VCS en LCS een PSP aangeschaft, een DS zal ik niet aanschaffen voor een GTA..

De ds heeft evenveel knoppen dan een psp.. ok, je hebt bij een psp wel een analoge stick, zodat je niet met de pijltjestoetens hoeft te lopen, maar de ds heeft ontelbaar meer knopjes als je het touch screen meetelt..

en dat de ds een jong publiek heeft, wil niet zeggen dat dat zo moet blijven..

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Aan de andere kant vind ik wel weer dat de DS moeilijk een Gta game op zo'n kaartje kan zetten. Maar als je een Gta van boven af neemt en de speel wereld wat klein houd, een leuke storyline erin plaatst zou het mischien wat worden.

[...]

Dan zou Rockstar van de 3D spelwereld, om moeten schakelen naar 2D, ik denk niet dat Rockstar dat ziet zitten..

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou Rockstar van de 3D spelwereld, om moeten schakelen naar 2D, ik denk niet dat Rockstar dat ziet zitten..

Daar heb je inderdaad gelijk in, maar om een 3D speelwereld te ontwerpen op een DS zie ik niet zo zitten, dat is voor een ds veelste lastig. Daarom zou dan de enige mogelijkheid zijn: 2D dat kan heus best leuk worden als het allemaal een beetje moderniseert. Maar goed zoals ik al zij daar zou Rockstar echt niet aan beginnen en het zal ook niet lekker verkopen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat niet veel mensen hem wel zullen kopen, aangezien het niet echt fijn is om te spelen met een paar knoppen. Met de knoppen die op de DS zitten kun je moeilijk schieten, ik denk dat het helemaal niks wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...