Jump to content

GTA DS


paul007

Recommended Posts

Maar ik vind gta op de ds een slecht idee want het zou veel zinloze dollars kosten om het te maken als het geen succes word wat ook met Gta advance het geval was.(Rockstar heeft geluk gehad dat het door Digital Eclipse is gemaakt anders hadden hun wel wat geld weg kunnen gooien)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    3

  • Fallen Angel

    3

  • gammie_

    2

  • Bassiej

    2

Tsjah...duur is de PSP en PS3 idd maarja je krijgt natuurlijk niet niets ervoor in de plaats terug hè :) Over de krassen gesproken heb je gelijk, Fallen Angel, ik kreeg na een weekje al paar krasjes erop (gelukkig is dat niet op mijn echte scherm, maar op mijn screenguard)...Ik weet niet of dit ook bij de Nintendo DS is maar in een beetje dag/zonlicht kan ik helemaal niks meer zien op het scherm door de weerspiegeling :-( Dus dan moet je echt in het donker of in het schaduw spelen als je buiten bent. Voor de rest vind ik de PSP geweldig!

Bewerkt: door Kinzorro
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
De PSP GTA's zuigen al, moet er niet aan denken hoe verneukt een DS versie zou zijn.

ik vind bijvoorbeeld bia ds heel lekker spelen. en ik denk dat een gta met dezelfde speelstijl goed gaat. wat ik ook lomp vind is dat iedereen de ds vergelijkt met de advance de ds kan veel meer aan. de advance kan we gewoon niet 3d. en de ds wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...

Ik denk het niet. Ik heb wat cijfer bekeken van gta advance, 1, 2 niet byzondere cijfers en verkoop gaat al wat matig. En de ghrapic van van de ds is al wat matig. maar de technology is wel ok

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De DS is bedoelt vooral bedoelt voor casual gamers, het zou echt dwaas zijn van R* om een GTA: DS te maken of iets dergelijks. De enigste reden dat er een GTA voor de gameboy uitkwam is omdat "vroeger" dat de enigste handheld was. Rockstar heeft zeker wel iets beters te doen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...