Jump to content

San andreas cheats


Dx11

Recommended Posts

op deze site staan veeel meer cheats dan op wikigta (bij de xbox) ook voor de ps2 zijn er hier meer cheats en ook voor de pc. vooral de xbox cheats kunnen absoluut verbeterd worden dacht ik zo.

Natuurlijk lijken het er veel meer, aangezien er niet alleen cheats staan maar ook truukjes. Zelfs bijna de hele onderhelft zijn trukjes. Ook gebruiken ze per cheat bijna 7 lijnen tekst. Of het er effectief meer zijn, weet ik niet. Maar met lappen tekst per cheat en veel trukjes lijken het er meer..

Link to comment
Delen op andere websites

op deze site staan veeel meer cheats dan op wikigta (bij de xbox) ook voor de ps2 zijn er hier meer cheats en ook voor de pc. vooral de xbox cheats kunnen absoluut verbeterd worden dacht ik zo.

Natuurlijk lijken het er veel meer, aangezien er niet alleen cheats staan maar ook truukjes. Zelfs bijna de hele onderhelft zijn trukjes. Ook gebruiken ze per cheat bijna 7 lijnen tekst. Of het er effectief meer zijn, weet ik niet. Maar met lappen tekst per cheat en veel trukjes lijken het er meer..

maar het is ook gewoon meer, veel spawn cheats waaronder de parachute en romero staan bijv ook niet op wiki, en echt nog wel meer, ga het lijstje maar eens af.

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...