Jump to content

~( Need For Speed : Carbon - Car Showroom }~


Puma

Recommended Posts

mooi! maar als dat groene nou donkerblauw of donkerrood was, was het nog mooier :puh:

btw, dit is (was) een erg goed topic, waar ik veel ideeën uit kan (kon) halen, dus ik hoop dat er nog veel meer komt!

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    10

  • Backsmash

    5

  • ikt

    5

  • Dx11

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

't Zou leuk zijn als de andere mensen ook eens een rate zouden doen :duh: .

Aston Martin DB9

Zoals ik eerder heb gezegd, vind ik dat je op de echte strakke sportwagens en bolides niet alles maar erop gooien wat je kunt vinden. Dit hele negatieve praatje ga ik je *gelukkig* besparen, maar ik moet toch wat vertellen dus..

De vorm van een Aston Martin moet je meestal niet echt veranderen, want dan is het minder mooi. Bij Aston Martins past een groene kleur meestal goed, en dat zie ik ook terug op je auto, goed. In tegenstelling tot dat 'goed' zie ik dat je ook rood/geel/oranje kleuren erin hebt gebruikt: Het groen en het rood/geel/oranje beuken elkaar helemaal op en maken elkaar helemaal fel, wat niet bij een sportwagen past. Al helemaal jammer vind ik dat je die vlamsticker erop hebt gedaan, wat echt totaal niet bij de auto past. Opzich is de sticker nog niet zo erg, maar de kleurenkeus wel.

Tevens vind ik de velgen niet bij de auto passen, Aston Martin is echt zo'n luxe sportwagen, waar je dan niet van die tuner-velgen onder moet gaan zetten; ook het gaat weer in gevecht met het groen.

Wat ik wel een pluspunt vind is dat je er niet teveel toeters en bellen aan hebt gehangen, de uitlaten (en de kit) passen goed bij de rest van de auto.

Alles bij elkaar is het een mooie auto, qua vorm, maar de kleuren en de bestickering passen totaal niet bij de auto.

Een 5/10 geef ik hiervoor.

Wat ik hier schrijf is natuurlijk mijn mening, mijn standpunt en wat ik ervan vind, en omdat iedereen zijn eigen mening heeft, moet je dit niet als negatief commentaar zien, maar gewoon een mening!

Porsche Cayman

In het eerste opzicht zou deze auto goed zijn mannetje kunnen staan in een racewedstrijd op een circuit. Er is niet teveel veranderd aan de auto qua vorm, een spoilertje erop gezet, twee kleuren.. Precies goed. Ik ga even dieper op de stof in (lijk net een leraar nu ofzo :cab: ).

De Porsche Cayman is opzich een mooie auto, en de vorm kenmerkt hem ook; vooral de achterkant is niet met een andere Porsche te vergelijken, alhoewel je wel kan zien dat het dan allebei Porsches zijn. Je hebt gekozen voor een zwart-wit-grijs kleuren combinatie plus wat carbon (= koolstofvezel). Die combinatie is opzich een goede keus, dan nog goed toepassen.

De kleuren van de auto vloeken niet met elkaar, ze geven de auto een sportieve look die maar al te goed op zijn plaats is. De spoiler heb je goed uitgekozen; Vaak heb je dat de spoiler de auto minder mooi maakt, maar als je de goede kleur, goede afstelling en vooral de goede spoiler hebt, kan dat op een erg goed resultaat uitdraaien, wat ook het geval is. Je hebt er verder geen roof- en hoodscoops op gedaan, wat ook een pluspunt is. De bodykit is niet te laag, niet te hoog en past goed bij de rest van de auto, die met zijn zwart-wit-grijs kleurencombinatie een sportieve look heeft, zoals ik al eerder heb gezegd.

Ik kan het niet helemaal goed zien, omdat de screens een beetje klein zijn, maar de velgen zien er op het eerste gezich een beetje rond uit, wat goed uitvalt bij de rest van de auto, die ook 'smooth' en glad is, en ronde vormen heeft. De kleurkeuze van de velgen (donkergrijs volgensmij) valt weer goed uit, als ze wit waren geweest hadden ze weer een soort tuner-effect aan de auto gegeven, wat niet op zijn plaats is omdat dit een sportwagen is, die een terechte sportlook moet hebben.

Alles bij elkaar een geslaagde auto, en hij rijdt ook fijn (ik spreek uit ingame ervaring :puh:). De kleurencombinatie is oké, de vormen qua bodykit en toevoegingen als spoilers, zijn ook goed en de velgen met hun kleur maken het plaatje compleet.

Voor het geheel geef ik een 9,1/10

I like your style!!

PWC, Grtz Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

*BUMP*

Hey. Ik heb net Carbon voor de GCube. Maar nu wil ik een mooie screen van een van jullie auto's helemaal van voren genomen. Dus dat je met je ogen naar het nummerbord kijkt dat er niet zit. Dit voor een photoshop creatie :D. Geen drukke achtergrond wegens het renderen.

Alvast bedankt.

Oowjah. Ik heb 2 autos :D. Een Alfa Romeo Brera. Donker blauw en flame vinyl :D en een Mercedes die van 125.000. Helemaal zwart en zonder vinyls.

Het liefst een screen van een Muscle of Exotic. Dat laatste heb ik het liefst :D. Geen tuners, die vinnd ik hard :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier mijn beloofde Tuner wagen Mazda RX-7 de muschle komt nog

De voorkant

De achterkant

Rates graag

En ik rate die van DonaldF Duck ook even

Het beige en het groen past goed bij elkaar alleen wordt het verstoord door het oranje en vlammen de bodykit sluit goed strak aan en de uitlaatsierstukken staan ook niet verkeerd maar de velgen staan niet onder die auto door de style en de kleur

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rate jouw wagens even

Subaru de paintjob en de kleuren staan goed maar de body is wel heel erg breed en dat is iets minder mooi

de velgen staan best goed de motorkap ook alleen kan ik de spoiler niet goed zien een 8/10

Camaro

Ziet er opzich echt goed uit is ook een van mijn lievelingwagens de velgen en de motorkap staan wel stoer en er is voorde rest niet te veel aan veranderd en ook niet te weinig wat een strakke Muschle look geeft een 8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nu ik die mooie plaatjes zie ga ik ook need for speed carbon kopen je kan mooier tunen alleen jammer dat het 's nachts is bij need for speed carbon maar.....je kan wwer lekker pimpen ,,,het lijkt wel de grote beurt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

heya :cya:

ik zal mijn kritiek wel is ff laten horen kan er jemmer genoeg geen plaatje van mijn eigen autos neer zetten want speel ut spel op de PS2 ....... :duh:

<> ik vind dat de banden zoals al een paar zeggen die moeten op 21 intsch veel mooier

<> en ut inkleuren van de banden naar rood en geel en blauw enz vind ik ook lelijk bij een auto

<>afbeelding2fq9.jpg

<> die vond ik nog wel de mooiste auto hier :tu:

<> ik zou nog ff kunnen kijken of ik mischien een mooie foto dr van kan maken as dat lukt dan zet ik um dr op

zo dat was dan mijn kritiek :cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...