Jump to content

skateboard tutorial gesocht.


kees1991

Recommended Posts

hoi. ik ben aan het skateboarden. maar het eenige wat ik kan is de basis dus op dat ding rijden. verder kan ik nog geen trucjes. dit wil ik wel graag kunnen anders is het hele boarden geen bal aan. maar ik weet niet echt goet hoe ik dat moet doen.

dus weet iemand mischien een soort tutorial, waar photo voor photo wort uitgelecht wat je moet doen ??

mvg martijn :D

btw ik ben nog niet zo goet met boarden. dus kom nu niet met al te moeilijke chit aan oke :)

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Veel oefenen. Via internet is wel makkelijk, alleen misschien kun je er ook op uit gaan om te oefenen. Elke stad heeft wel een skatevoorziening of een stuk asfalt (asfalt skate goed!). En dus ook wel skaters. Ik heb ook wel geskate en ging soms weleens naar een indoor skatepark toe. Bijvoorbeeld Burnside in Deventer. Je ziet daar skaters jong en oud, beginners en gevorderden, ze zijn daar ook best vriendelijk. Als je op die link van Burnside klikt en even naar beneden scrollt dan zie je ook skateboardles staan. Als je in de buurt woont is dat misschien wat. Kijk voor meer info over het park even rond op de website. Burnside is niet de enige, er zijn genoeg parken, kijk hier nog even rond.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

lol

bij de burnside kom ik wel vaker :) daar haal ik mijn kleren vaak :D. ik heb op die site wel gesien dat ze daar ook lessen geven. maar helaas is dat op woensdag middag. en dan kan ik niet door school :S.

ik wil wel oefene. maar als ik niet weet wat ik moet doen, en hoe ik dat moet doen. dan gaat het nooit lukken. want dan doe ik maar dom wat op dat bort te springen :puh:

dat filmpje dat is wel handig. helaas is het wel engels. maaer engels verstaan vint ik niet zo moeilijk :)

bedankt.

en meer is altijd welkom :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...