Jump to content

Test Drive Unlimited


Mb.

Recommended Posts

Natuurlijk :) . Ik heb de demo gespeelt op de Xbox 360 :) . De interface ziet er best grappig uit en werkt best lekker. Als ik daarna onderweg ben neemt hij de bochten niet lekker en reageert het stuur veel te slecht. Het kan (natuurlijk) aan mijn rijkunsten liggen... Maar dan toch :-( .

Dit klinkt jammer genoeg erg bekent. Test Drive 1, 2 en 4 waren goede spellen. 5 en 6 voelde erg vluchtig uitgebracht zonder dat er aandacht besteed was aan het rijgedrag. Gelukkig lijkt het erop dat ze voor deze wel meer tijd hebben uitgetrokken. Ik ben benieuwd naar de demo voor de pc, maar ik ga me nog niet op dit spel verheugen gezien het verleden.

Helaas komt er geen demo voor de PC. Wel jammer maarja.

Over die Controls: Ze hebben de controls zo gemaakt, dat het precies echt lijkt. Dus dan moet je eerder remmen voor een bocht, geen gas geven in de bocht, en op driekwart van de bocht vol op het gas gaan! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    40

  • Mb.

    36

  • Cosmo

    25

  • Merticus XVII

    23

Top Posters In This Topic

Ik heb Just Cause. En dat spel kan m'n computer goed aan. Qua grapchis en dergelijke. Zou m'n PC Test Drive Unlimited dan ook aan kunnen denken julie?

Als je de specificaties van je PC opzoekt (tip: handleiding) en die vergelijkt met de eisen van Test Drive: Unlimited moet je er zeker achterkomen óf hij het aankan :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Just Cause. En dat spel kan m'n computer goed aan. Qua grapchis en dergelijke. Zou m'n PC Test Drive Unlimited dan ook aan kunnen denken julie?

Als je de specificaties van je PC opzoekt (tip: handleiding) en die vergelijkt met de eisen van Test Drive: Unlimited moet je er zeker achterkomen óf hij het aankan :).

Kan je me dan de eisen van Test Drive Unlimited geven? Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze even voor je opgezocht, hier zijn ze:

Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista

512MB System RAM

2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor

128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0

DirectX 9.0c Driver

DirectX 8.1 compatible sound card

Supported Video Card Chipsets:

ATI X1900 series

ATI X1800 series

ATI X1600 series

ATI X1300 series

ATI X850 series

ATI x800 series

ATI x700 series

ATI x600 series

ATI Radeon 9800 series

ATI Radeon 9700 series

ATI Radeon 9600 series

ATI Radeon 9500 series

NVIDIA GeForce 7800 series

NVIDIA GeForce 6800 series

NVIDIA GeForce 6600 series

NVIDIA GeForce 6200 series

NVIDIA GeForce FX series

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze even voor je opgezocht, hier zijn ze:

Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista

512MB System RAM

2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor

128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0

DirectX 9.0c Driver

DirectX 8.1 compatible sound card

Supported Video Card Chipsets:

ATI X1900 series

ATI X1800 series

ATI X1600 series

ATI X1300 series

ATI X850 series

ATI x800 series

ATI x700 series

ATI x600 series

ATI Radeon 9800 series

ATI Radeon 9700 series

ATI Radeon 9600 series

ATI Radeon 9500 series

NVIDIA GeForce 7800 series

NVIDIA GeForce 6800 series

NVIDIA GeForce 6600 series

NVIDIA GeForce 6200 series

NVIDIA GeForce FX series

Oké, hardstikke bedankt voor de moeite! :klap: Zo te zien kan m'n PC het aan. Dus zie je misschien later op de weg online ergens in Aloha (zo heet geloof ik dat eiland waarop je raced)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem niet kopen want ik heb gehoord dat alle wagens op het eiland kunnen beschadigen behalve de auto waar je in rijd niet echt realistisch dus

Klopt, op dat gebied is het niet heel realistisch. Maar aan de andere kant. Er zijn echt veel echt bestaande auto-dealers. Denk aan Ferrari, Lamboginie, Mercedes, Meclaren, Ford, Audi etc. Ik heb nog zo'n stuur wat je op de PC kan aansluiten om mee te spelen. Ik zie dat echt wel zitten :puh: Met zo'n stuur lekker racen in een vette BWM met een heerlijk weertje. Echt waar hoor, ... Het leven is goed 8)

Greetzzz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem niet kopen want ik heb gehoord dat alle wagens op het eiland kunnen beschadigen behalve de auto waar je in rijd niet echt realistisch dus

Klopt, op dat gebied is het niet heel realistisch. Maar aan de andere kant. Er zijn echt veel echt bestaande auto-dealers. Denk aan Ferrari, Lamboginie, Mercedes, Meclaren, Ford, Audi etc. Ik heb nog zo'n stuur wat je op de PC kan aansluiten om mee te spelen. Ik zie dat echt wel zitten :puh: Met zo'n stuur lekker racen in een vette BWM met een heerlijk weertje. Echt waar hoor, ... Het leven is goed 8)

Greetzzz :cya:

Ik heb ook nog zo'n stuurtje :Y

Ik kijk er echt naar uit, en het is al bijna Februari! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...