Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?


Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

    • GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0


Recommended Posts

Ik begon met GTA:VC(2003 volgens mij)

Ik ging naar een vriend van me moeder toe, en daar was zijn neefje met GTA VC.. Toendestijds had ik dus nog nooit van GTA gehoord, en ik vond het prachtig. Ik wist niet een dat het GTA heette, maar dat kon me niks schelen. Een maandje later ging ik dus voor mijn toen net nieuwe PS2 spelletjes lenen van een collega van die vriend. Daar zat dus GTA:VC tussen, ik prbeerde alle spelletjes uit totdt ik bij VC kwam en ik dacht: Hé dit komt me bekend voor, even doorspelen en even later keek ik dsu naar het hoesje, zo he ik dus met GTA kennis gemaakt.

Daarna had ik GTA:3 gekocht, deze vond ik wel iets minder en ik stopte na een week al met spelen. Maar later begon ik het te missen, dsu ging ik het verder spelen maar weer ee week daarna stopte ik daar weer mee. Ik vond GTA":3 dus niet zo'n denderend spel.

Toen kwam GTA:SA, waadoor ik dus op het forum terecht ben gekomen. Ik had er al veel over gelezen, het zag er veelbelovend uit dus ik dacht: I'll give it a try. Toen precies op de lanceer datum heb ik hem dus gekocht. Ik bleefde er veel plezier aan(Nu nog steeds) Waar ik me vooral in intreseerde was de feature dat je imand in je bende kon stoppen, dat merkte me meteen op. Opgegeven moment begon ik met de missies, daar ben ik dus mee doorgegaan en daardoor ben ik hier gekomen(En door cheats). en door jullie heb ik hem uitgespeeld!

Ik keek toe een beetje hier rond en ik zag dus GTA;Advance staan, ik had hem dus gedownload voor op een Emulator(Ik wou hem dus eerst uittesten(Niet om uit tespelen dus) Ik vond het niet zo'n goede ame daar stopte ik dsu mee.

Toen kwam LCS dit jaar voor mijn verjaardag een PSP gekocht, en toen kocht ik meteen LCS erbij. Jier ben ik nu nog steeds bezig met de zij missies.

Zo, dit is du mijn 'GTA geschiedenis'

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    4

  • Deluxo

    4

  • Big Boss

    3

  • NickyHendriks

    3

Ik heb als eerste GTA2 Gespeeld, dat was bij mij neef op bezoek. Ik mocht het spelen en vond het fantastisch om rond te lopen en te knallen. Daarna kwam GTA III uit, mijn broer had hem gekregen op een LAN.

Ik vondt het super in 3D, en heb het spel uitgespeeld en laten liggen.

Toen kwam Vice City uit. Mijn favoriete GTA, de Sfeer in Vice City zo heerlijk. Ik heb het anderhalf jaar Online gespeeld met MTA, Deze heb ik trouwens gekocht.

San Andreas kwam uit, een Jaar van te voren Exlusief op de PS2, ik zat elke dag bij mijn vriend die het spelletje heeft. Een jaar later (Het spel weer via Lan gekregen) en helemaal grijs gespeeld (nou grijs, als ie illegaal is :puh: ) een maand erna ging onze hardeschijf kapot, GTA III,SA weg.

Ik had dus al een tijdje gespaard om een PC te halen, ik heb dat geld gepakt en : GTA2 GTAIII en GTA San Andreas gekocht.

Ik vond het super om al die GTA's in mijn bezit te hebben, Toen kwam Liberty City Stories uit. Mijn eerste gedachte, een schijt Remake. toen hij naderhand op de PS2 uitkwam heb ik hem Wel gehaald. Ik heb deze ook heel lang gespeeld, maar nu wat minder omdat ik een MTA/SAMP verslaving heb).

Laatst kwam Vice City Stories uit, voor mij een Must have, maar helaas ik heb geen PSP. Hopelijk komt hij nog voor de PS2 uit.

Tot dat VCS voor PS2 uitkomt, en GTA IV, vermaak ik me wel met MTA (dan denk ik wel MTA DM) en SA-MP

~Whoop :cya:

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

mijn start van gta was in 2002 bij mijn vreind die gta 3 op de ps2 had een maandje later had ik hem ook voor de ps2

ongeveer anderhalf jaar later had gta vc voor me pc dankzij een vreind van me

vorig jaar had ik gta sa voor me ps2 en rond de zomer van dit jaar heb gta lcs voor me ps2

ik hoop dat gta vcs ook op ps2 want ik heb geen psp en nu heb ik ook gta vc voor me ps2

maar gta nog steeds een leuke game

Bewerkt: door melvingta
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij begon het pas een jaar geleden :N

Nadat ik jarig geweest was en weer wat geld had ging ik maar eens een GTA kopen voor de playstation.

Ik had het spel vroeger wel vaak gezien maar wist er relatief weinig van.

Toen ik dus bij de Intertoys het spel ging kopen had ik geen idee wat de nieuwste was,

ik heb toen Vice City maar genomen omdat ik die er het mooist uit zag zien :D

Ik heb dit spel erg lang gespeeld en zat er bijna dagelijks achter, echter zo vaak dat mijn school cijfers niet veel goeds meer werden :bonk:

Al snel werdt mijn Pstwo ingenomen en mocht ik alleen nog in vakantie's spelen.

In de zomervakantie heb ik me ook nog suf gespeeld aan VC en toen in de Herfst heb ik SA maar gekocht :puh:

Ik heb daar nu dus nog nouwelijks tijd aan kunnen besteden en ben nog maar net Los Santos uit.

Bewerkt: door BinkieNet
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon bij het begin, namelijk met GTA I. Dat was wel lol, want ik kon de nummers toen ook op me dickman afspelen.

Daarna kocht ik GTA II.

Daarna heb ik GTA III gespeelt bij mijn neef, toen kocht ik die ook.

En van het ene kwam het andere... GTA: Vice City, GTA: San Andreas & GTA: LCS.

Ik heb ze allemaal op de PS2 en nu moet ik wachten tot GTA: VCS op de PS2 komt, dan koop ik die ook :)

Glorie aan _O_ Grand Theft Auto _O_

Bewerkt: door CrashCo
Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 het verhaal en missie boeide mij geen f*ck. ik rijd gewoon rond met auto's of tal de tank en ging het leger wat irriteren. daarna niets meer van GTA vernomen tot ik vice city op ps2 zag. het was toen al 2002. een maat van mij had het en ik was er echt zot van, ik ging echt hele weekenden bij hem VC spelen. geen missies, gewoon lol trappen. uiteindelijk heb ik mij een ps2 gekocht dat jaar. al snel kocht ik VC. het was toen al begin 2004 en ik had vernomen dat SA eraan kwam. ik was echt in de ban van GTA die zomer. eindelijk 31 october en ik had het beste en meest verslavende game ooit in mijn bezit :) sinds VC ben ik echt GTA fan in hart en nieren en dat werd alleen maar beter na SA. jammer genoeg zal het daar bij stoppen, een ps3 komt er niet in dus ook geen GTA IV...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog goed dat ik altijd gta 2 alseerst speelde. Ik ging altijd naar vriendjes(.. ik was mischien een jaartje of 7,8. ) om het daar te spelen. zelf had ik hem namelijk niet (.. mocht niet van me moeder :-( )

en toen zaten we er echt uren achter. ik weet nog dat k vooral altijd bij de russische mafia wou,, en toen ging ik bijna altijd daar missies doen. Ik wist zelf ook nog dat ik een hele afgerachte playstation 1 wou kopen alleen maar om gta 2 die ik er dan bij zou krijgen :bonk:. Later ging ik ook bij een vriendje in 2002 spelen. vaak ook slapen en toen zaten we weer VC heel lang te spelen.Vaak een beetje rondrijden en cheaten, we probeerden vaak met de Dodo cheat naar het 2e eiland te gaan weet ik nog. Vaak kwam ik ook spelen vooor dat spel.Later ben ik is een keer naar paagman gegaan met me moeder, en toen zag ik vice city voor de Pc, maar ik wist dat ik hem niet mocht dus toen plakte ik een prijzenstickertje op het 18+ tekentje, Maar die is na een tijd stukgegaan. En ik werd ouder en ouder, maar toen San Andreas uitkwam, vroeg ik die voor sinterklaas. Die kreeg ik dan plus een platte ps 2 en accesoires. en toen ik die 100 % had. Toen gingen we naar Frankrijk, en ik heb daar toen VC gekocht, en zoals sommige hier mischien weten, heb ik daar problemen mee, want hij blijft hangen op 99 terwijl ik niej heb gechait,, maar lees daar meer over in vc missie hulp ;)

Bewerkt: door the master gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is al weer een tijd geleden zeg :Y Mijn eerste GTA die ik speelde was bij een buur jongen: De aller eerste Gta en Gta londen. Later kocht ik de eerste GTA op de pc en nog ietsjes later kocht ik een verzamelpakket voor de ps1 met Gta, Gta London en Gta 2. Op dit moment heb ik geen ps1 meer en dus geen Gta London meer wel heb ik in de kast voor de Pc Gta, Gta 2, Gta III, Gta Vice City en Gta Sa.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde het eerst GTA II, bij een neef van mij. beetje rondlopen, ook veel codes uitgeprobeerd (dat je auto's superklein werden, en iedereen naakt liep) we hebben ons rotgelachen :puh: Daarna leende ik van een vriend van mij GTA VC. Niet wetend dat rockstar al eens een 3d gta had gemaakt, ik vond em geweldig, die mafia sfeer heeft me altijd aangetrokken, vind die gangster-urban style niet echt zo geweldig.. dus toen kocht ik VC voor mezelf, en rijd nu nog door de mooie straten van Miami 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Geschiedenis GTA van mij :engel:

Ik speelde het eerst GTA2 bij mijn neef thuis op de playstation 1. Ik mocht hem toen niet, want mn ouders vonden (ik was iets van 9 ofzo) dat het "niet normaal " was dat je zomaar mensen kon doden.

(11 jaar)Toen ik van een vriend GTA3 leende voor op de pc, was ik helemaal verkocht :puh: Ge-wel-dig. Ik had hem stiekem op de pc van mn vader geïnstalleerd. Toen die thuis kwam flipte ie helemaal toen ie zag dat het mens-moordende spel nu nog realistischer in 3d was :puh: Hij zei dat hij de cd doormidde zou breken als hij me nog eens zo zag.

(ook 11 jaar)Op mn 2e eigen PC Vice City geInstalleerd, geleend van een andere vriend. Gesnapt. CD niet doormidden.

(12 jaar) San Andreas komt uit op de PS2. Heeeeel veel gesmeekt voor verjaardag. Pech.

(13 jaar)San Andreas op PC gekocht, het mocht EINDELIJK :D Later voor sinterklaas (zusje geloofde er nog in) PS2 gekregen + Need For Speed Most Wanted. Meteen GTASA voor de PS 2 gekocht. EN:Account voor GTA FORUM AAnGEMAAKT :)

(14 jaar)Voor verjaardag PSP+ liberty city stories gekocht. Heel blij dat ik ook nog SA voor de PS2 had. Want de PC versie crashed door een mod :ch: zie hier--->KLIK

En dan zijn we hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...