Jump to content

Waar GTA Advance te halen?


White Gold

Recommended Posts

Hey, ik heb zelf een GBA advance en zelf zou ik graag GTA advance willen hebben..

Ik heb bij de intertoys en bart smit in Middelburg gekeken en Free Record Shop en Dixons.. Weet iemand of hij nog wel ergens te koop is? Want ik wil hem best wel graag hebben!

Greetz, :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een oud spel ? Gta Advance ? Die is even (oud) als San Andreas weet je... Op WikiGTA staat bij allebij de release 26 oktober 2004...

Ik weet nu niet of ze dit in Nederland hebben maar ik zou gokken op Videoland (Als je dit kent tenminste) Daar heb ik ook GTA LONDON vandaan gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens naar marktplaats.nl en dan naar zoeken je vind gta Advance vast wel! Je kunt er ook een advertentie neer zetten dat je naar het spel opzoek bent :) Maar wat ik zelf het vertrouwtst vind is ebay.nl daar heb je ook gewoon fabrikanten die het spel bijv. aan bieden je kunt dat beter als eerst proberen gewoon even onder zoeken (Je kunt je gratis registreren) ;)

Succes! Groet gammie

Edit:Heb even op ebay.nl gezocht en vond een advertentie Klik

Hier alle gezochten advertentie's op een rijtje:

ebay.nl/Advertentie's

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik het niet zo op: VIA Internet dingen.. liever gewoon in de winkel :D

Dat kan ik heel goed begrijpen Stefantjuh :Y

Het is natuurlijk ook de nodige risico's die je kunt oplopen aan het kopen op internet. Omdat het spel al enige tijd uit is en de Advance niet zo beroemd meer is door opvolgers ect. Is het moeilijk zo'n game te vinden. Ik zelf kan je dan ook alleen nog aan raden door goed te blijven zoeken. Je kunt bijv. Opletten op kleine winkeltjes die alleen maar games verkopen, en het vragen ernaar, meestal kunnen die mensen je ook de beste raad geven waar het spelletje eventuweel nog te koop is. Veel succes nog! :)

Groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...