Jump to content

Wat mis jij nou Echt in LCS?


Niellss

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    5

  • DenkaanHenk

    3

  • Bassiej

    3

  • BigM

    3

Héél veel dingen :puh:

  • Zwemmen (Uit San Andreas)
  • Aan muren hangen (Ook uit San Andreas)
  • Vliegen met bepaalde voertuigen [Jah, uitleg nodig?]

Er zijn er nog wel hoor, maar anders wordt het hier nog een kritische boel :puh:.

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

ja speel op de psp maar heb m gewoon geupdate naar de nieuwste versie, maar wil je nu zeggen dan die dodo met afgekapte vleugels uit gtaIII er ook neit meer staat :? ?

De Dodo heeft er nooit gestaan. Deze kan je spawnen met de Cheatdevice en Edison Carter heeft de handling van de Dodo zo aangepast dat hij vliegbaar is. Jij hebt volgens mij dus firmware 2.81 of 2.82, wat wil zeggen dat je niet meer kan downgraden en dus ook geen Cheatdevice meer kan gebruiken. Geen Dodo voor jou dus. :N Maar zo spectaculair is het ook niet hoor. Hij maakt geen motorlawaai en je kan nog altijd proberen vliegen in GTA III, als je Liberty City vanuit de lucht wil zien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Maar zo spectaculair is het ook niet hoor. Hij maakt geen motorlawaai en je kan nog altijd proberen vliegen in GTA III, als je Liberty City vanuit de lucht wil zien. ;)

ja klopt maar toch jammer.. en hoef het niet te proberen ;) dat lukt me wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Afgekapte vleugels? Ik denk niet dat een Dodo nog kan vliegen zonder, vleugels :puh:.

180px-GTAIII_PC_vehicles_Dodo.jpg

Ziet hij er zo uit dan?

Ja. Hier nog wat screens:

dodovuurtoren3jb.th.png

dodonose6oy.th.png

Zie ook: WikiGTA. :)

In GTA III zie je de Dodo met originele normale vleugels ook rondvliegen langs de Junk Yard en tijdens de missie 'A Drop in the Ocean'. Dit is een fake Dodo of zoals het in de scripts staat: 'DEADDODO'.

dropinocean3tv6.jpg

© Screenshots gemaakt door VforV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis het vliegen idd ook wel, vooral met parachute er uit sprinegen. Het zwemmen vind ik inderdaad ook wel jammer, maar ik denk dat dat is om te voorkomen dat je bijv. van Portland naar Staunton zwemt. Wat je in GTA:SA dus wel degelijk kon, dus inprincipe is het wel slim dat ze dat gedaan hebben, maar aan de andere kant weer niet, het zou wel kunnen als ze er een soort van onzichtbare muur ervoor zou voor zitten. Dan is zwemmen geen gekke Feature om erin te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis het ook heel erg dat je niet kunt vliegen in LCS. En dat er geen multiplayer-functie op de PS2 zit, want daar heb ik 'm namelijk op.

ja vind ik ook is er geen savegame voor lcs op de ps2 dat er een maverick in je garage staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...