Jump to content

Wat mis jij nou Echt in LCS?


Niellss

Recommended Posts

Ja je hebt gelijk Robinsky in GTA Vice City kan je niet zwemmen maar in GTA Vice City Stories wel.

Maar in GTA 3 kan je niet zwemmen en in GTA Liberty City Stories ook niet.

Zwemmen dat hoort gewoon in elke GTA thuis vind ik.

Tot nu toe moeten we het met GTA San Andreas en GTA Vice City Stories doen om te kunnen zwemmen.

GTA Liberty City Stories blijft wel een cool spel vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    5

  • DenkaanHenk

    3

  • Bassiej

    3

  • BigM

    3

Waarom zijn deze dingen weggelaten, het is de vervolger van sa, maar hij is er echt niet beter op geworden !!! :?

Dit is echt niet express gedaan, voor alles in een reden en ook hier voor. Liberty City Stories dateerd al weer van een jaar geleden, het grote Liberty City paste toen nog maar net op de kleine UMD. Met alles wat er al in zat kon er gewoon niet nog meer bij, wat dus bij de PC of de PS2 wel zou kunnen. Hierdoor kan je San Andreas niet vergelijken met Liberty City Stories, wat velen dus wel doen. Het is onredelijk om een PC met een PSP te vergelijken, daar komt het op neer. Dus ik vind dat we niet met een oog op San Andreas naar Liberty City Stories moeten kijken, want sommige dingen kunnen nou eenmaal niet.

Nu kan je wel gaan zeggen dat al deze dingen in Vice City Stories wel mogelijk zijn, maar dit is ongeveer San Andreas met Saints Row vergelijken. Vice City Stories is een jaar later uitgekomen, het is maar een jaartje, maar toch is er veel qua techniek verbeterd.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zijn deze dingen weggelaten, het is de vervolger van sa, maar hij is er echt niet beter op geworden !!! :?

Dit is echt niet express gedaan, voor alles in een reden en ook hier voor. Liberty City Stories dateerd al weer van een jaar geleden, het grote Liberty City paste toen nog maar net op de kleine UMD. Met alles wat er al in zat kon er gewoon niet nog meer bij, wat dus bij de PC of de PS2 wel zou kunnen. Hierdoor kan je San Andreas niet vergelijken met Liberty City Stories, wat velen dus wel doen. Het is onredelijk om een PC met een PSP te vergelijken, daar komt het op neer. Dus ik vind dat we niet met een oog op San Andreas naar Liberty City Stories moeten kijken, want sommige dingen kunnen nou eenmaal niet.

Nu kan je wel gaan zeggen dat al deze dingen in Vice City Stories wel mogelijk zijn, maar dit is ongeveer San Andreas met Saints Row vergelijken. Vice City Stories is een jaar later uitgekomen, het is maar een jaartje, maar toch is er veel qua techniek verbeterd.

Ja dat is zo.

Maar Vice City is wel de helft kleiner dan Libery City.

Vice City heeft 2 Eilanden en Liberty City heeft 3 Eilanden Prawn Island behoort tot het tweede eiland en Starfish Eiland behoort tot Mainland.

Dus daarom konden ze veel nieuwe functies erin stoppen zoals zwemmen vliegen fietsen enz enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is zo.

Maar Vice City is wel de helft kleiner dan Libery City.

Vice City heeft 2 Eilanden en Liberty City heeft 3 Eilanden Prawn Island behoort tot het tweede eiland en Starfish Eiland behoort tot Mainland.

Dus daarom konden ze veel nieuwe functies erin stoppen zoals zwemmen vliegen fietsen enz enz.

Waarom zou Vice City kleiner zijn gemaakt dan Liberty City, dit klopt toch niet in de GTA timeline? Volgensmij is Vice City minstens 2x zo groot als Liberty City. En Liberty City is de eerste GTA voor de PSP, en ik vind dat je die niet moet vergelijken met San Andreas zoals ik net al zei, want dit kan gewoon niet. Vice City Stories kan je met Liberty City Stories vergelijken, omdat dat z'n voorganger is. Veel mensen vinden Vice City Stories ook een goed spel omdat hij verbeterd is ten opzichte van zijn voorganger. Dit is dus niet het geval met Liberty City Stories en San Andreas, want San Andreas is niet de voorganger van Liberty City Stories, maar van GTA-IV. Daarmee kunnen we dingen van San Andreas vergelijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City heeft 2 Eilanden en Liberty City heeft 3 Eilanden Prawn Island behoort tot het tweede eiland en Starfish Eiland behoort tot Mainland.

Je bedoelt zeker dat Prawn Island bij het eerste 'grote' eiland hoort?

Dat Starfish Island bij het Mainland hoort ben ik het niet mee eens. Het Mainland is niet beschikbaar als je voor het eerst op Starfish Island komt. Tevens laad het Main Land pas als je over de brug rijdt bij het Mainland dus je kan eerder zeggen dat het bij het eerste eiland hoort. Eigenlijk hoort het bij geen enkel 'groot' eiland omdat in het begin van de Game Starfish Island niet te bereiken is bij de eerste brug.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt zeker dat Prawn Island bij het eerste 'grote' eiland hoort?

Dat Starfish Island bij het Mainland hoort ben ik het niet mee eens. Het Mainland is niet beschikbaar als je voor het eerst op Starfish Island komt. Tevens laad het Main Land pas als je over de brug rijdt bij het Mainland dus je kan eerder zeggen dat het bij het eerste eiland hoort. Eigenlijk hoort het bij geen enkel 'groot' eiland omdat in het begin van de Game Starfish Island niet te bereiken is bij de eerste brug.

We gaan wel erg offtopic mensen..

Maar Mainland is het linker-eiland, het 2e eiland bij Vice City en het 1e eiland bij Vice City Stories. Dit kan dus best verwarrend zijn, jij haalt ze hierboven een beetje door elkaar. Als je het over Vice City hebt klopt het wel wat je zegt, maar in Vice City Stories hoort Starfish Island toch echt bij Mainland en Prawn Island hoort bij Vice City. Dit is wel degelijk zo omdat de brug bij Vice City Stories pas na Starfish is afgesloten en voor Prawn Island, voor de missie From Zero To Hero.

Ontopic:

Hierboven was er al een discussie over zwemmen en vliegen, en dit mis ik dus niet. Het enige wat ik echt mis in Liberty City Stories zijn wat langere en leukere missies. De missies zijn vrij kort en makkelijk vergeleken bij Vice City Stories, en dit kon gewoon wel wat beter. Voor de rest is het een top spel, dat eigenlijk helemaal compleet is voor een PSP-spel.

Link to comment
Delen op andere websites

:ch: NJa na te hebben gedacht vond ik het ook wel matig dat de mond bewegingen helemaal niet klopte met de tekst :ch:

Dit is ook zo in VCS hoor, ondanks er werd beweert dat dit veel verbeterd zou zijn, net zoals je geen vier dezelfde auto's achter elkaar ziet (is dus ook niet verbeterd).

Ik mis enkel langere, meer uitgebreidde missies, en de vele nieuwe features die we in GTA San Andreas zagen. Maar ik vind dat je, zoals M4X al meermaals zei, dat je GTA San Andreas helemaal niet kan vergelijken met GTA Liberty City Stories. Nu kan je zeggen dat LCS toch ook op PS2 gekomen is en evengoed dezelfde graphics kon hebben als SA? Inderdaad, maar dan zouden ze het spel volledig moeten hermaken en dat hebben ze niet gedaan. Ze hebben de PSP versie gewoon naar de PS2 geport. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zwemmen.

Klimmen.

Fietsen.

Vliegen.

Huizen kopen.

Waarom zijn deze dingen weggelaten, het is de vervolger van sa, maar hij is er echt niet beter op geworden !!! :?

Dit is echt niet express gedaan, voor alles in een reden en ook hier voor. Liberty City Stories dateerd al weer van een jaar geleden, het grote Liberty City paste toen nog maar net op de kleine UMD. Met alles wat er al in zat kon er gewoon niet nog meer bij, wat dus bij de PC of de PS2 wel zou kunnen. Hierdoor kan je San Andreas niet vergelijken met Liberty City Stories, wat velen dus wel doen. Het is onredelijk om een PC met een PSP te vergelijken, daar komt het op neer. Dus ik vind dat we niet met een oog op San Andreas naar Liberty City Stories moeten kijken, want sommige dingen kunnen nou eenmaal niet.

Nu kan je wel gaan zeggen dat al deze dingen in Vice City Stories wel mogelijk zijn, maar dit is ongeveer San Andreas met Saints Row vergelijken. Vice City Stories is een jaar later uitgekomen, het is maar een jaartje, maar toch is er veel qua techniek verbeterd.

Vice City is ook kleiner dan Liberty. Waardoor ze weer meer dingen in de gameplay dan de map konden stoppen.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...