Jump to content

Wat mis jij nou Echt in LCS?


Niellss

Recommended Posts

Ik mis eigenlijk het meest dat je niet kan bukken. Dan word je zo verrot geschoten als je geen dekking kan vinden. En natuurlijk ook het vliegen. Ik heb hem op de Playstation 2 dus ik kan ook geen Cheatdevice gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    5

  • DenkaanHenk

    3

  • Bassiej

    3

  • BigM

    3

runescaper8 (gast)

ik had van iemand gehoord (van wie weet ik nie)dat je in een bepaalde missie in een heli kan stappen en als je dan ver weg vliegt zou het ontploffen en je moet dan via het spoor naar de heli komen volgens mij(ik weet het niet meer zo goed, maar je kan wel vliegen) :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ze tenminste voor de PS2-versie wat moeite hadden kunnen doen om nog een paar luchtvoertuigen erin te plaatsen, de PS2 kan dat wel aan. :-(

Rockstar Games was waarschijnlijk gewoon lui :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het zelf ook had geweten

zou ik LCS nooit hebben gekocht

Ik heb zelf 2 maanden het probleem gehad dat ik niks kon opslaan vanwege geen memory stick

en ik heb hem gewoon in 1 dag voor 76% kunnen uitspelen

ik vind zelf dat het veel beter had gekund na aanleiding van SA

maar nee ze maken weer zo'n misbaksel van een GTA :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het zelf ook had geweten

zou ik LCS nooit hebben gekocht

Ik heb zelf 2 maanden het probleem gehad dat ik niks kon opslaan vanwege geen memory stick

en ik heb hem gewoon in 1 dag voor 76% kunnen uitspelen

ik vind zelf dat het veel beter had gekund na aanleiding van SA

maar nee ze maken weer zo'n misbaksel van een GTA :-(

Je kunt Liberty City Stories niet vergelijken met San Andreas. Wanneer snappen jullie het nu eens? LCS is gemaakt voor op een heel klein UMD'tje. SA is op een DVD uit gekomen. Een UMD past makkelijk 4 keer in een DVD. De grapichs kunnen dus niet zo heel mooi. :t

Nu zijn we al weer verder in techniek met de UMD. In VCS is dus al iets meer mogelijk.

LCS op de PS2 is een port van de PSP. De grapichs zijn ietsjes opgepoetst maar heel veel maakt het niet uit. Als je LCS op de PS2 hebt gekocht moest je maar aan denken dat het van de PSP komt. Een UMD dus! Er opeens heel veel extra's op doen zou R* niet kunnen maken omdat dan de PSP Fans zich gekleineerd voelen.

Ik vind deze reacties dus ook geheel fout en ondoordacht. :t

Link to comment
Delen op andere websites

nee het is niet fout

ik weet zelf ook dat het maar een umd'tje is

maar zeg nou zelf, vcs is toch 10x zo mooi

en dat is toch ook maar een umd'tje!!

De techniek is al veel verder kwa UMD's. Er past nu veel meer op. Ikzelf ben trouwens ook een VCS & LCS fan maar VCS is misschien mooier omdat daar veel zon is. Liberty City is een wat donkere en duistere stad. LC is gebaseerd op New York en VC op Maimi. Maimi is ook veel mooier als New York, zonniger en lichter. In LC/New York staan veel hoge zaken gebouwen en flats. Deze houden ook de zon tegen. In VC/Maimi zijn veel meer Vila's en bungalows.

Tevens heeft VCS vele Bugs. LCS heeft er ook maar toch wat minder. De Draw Distance is er in VCS tevens op achteruit gegaan. Ik rij er zelf vaak op nog een vaal stuk weg wat mooi wordt als ik er bijna vanaf ben. In LCS heb je het ook wel eens maar veel minder. Als het dan fout is dan gaat het ook vaak goed fout. Dan spawnt een huis bijv. te laat. Natuurlijk zonde maar zowat de heletijd..? Dat vind ik storender.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

nee het is niet fout

ik weet zelf ook dat het maar een umd'tje is

maar zeg nou zelf, vcs is toch 10x zo mooi

en dat is toch ook maar een umd'tje!!

De techniek is al veel verder kwa UMD's. Er past nu veel meer op. Ikzelf ben trouwens ook een VCS & LCS fan maar VCS is misschien mooier omdat daar veel zon is. Liberty City is een wat donkere en duistere stad. LC is gebaseerd op New York en VC op Maimi. Maimi is ook veel mooier als New York, zonniger en lichter. In LC/New York staan veel hoge zaken gebouwen en flats. Deze houden ook de zon tegen. In VC/Maimi zijn veel meer Vila's en bungalows.

Tevens heeft VCS vele Bugs. LCS heeft er ook maar toch wat minder. De Draw Distance is er in VCS tevens op achteruit gegaan. Ik rij er zelf vaak op nog een vaal stuk weg wat mooi wordt als ik er bijna vanaf ben. In LCS heb je het ook wel eens maar veel minder. Als het dan fout is dan gaat het ook vaak goed fout. Dan spawnt een huis bijv. te laat. Natuurlijk zonde maar zowat de heletijd..? Dat vind ik storender.

van die weg dat je daar op rijdt en het is net zeep vind ik zelf ook vreselijk storend

ik denk dat lcs pluspunten krijgt voor minder bugs en vcs plus punten voor de mooie grafics

Link to comment
Delen op andere websites

De Draw Distance is er in VCS tevens op achteruit gegaan. Ik rij er zelf vaak op nog een vaal stuk weg wat mooi wordt als ik er bijna vanaf ben. In LCS heb je het ook wel eens maar veel minder. Als het dan fout is dan gaat het ook vaak goed fout. Dan spawnt een huis bijv. te laat. Natuurlijk zonde maar zowat de heletijd..? Dat vind ik storender.

Hetgeen jij bedoelt is de Framerate, de snelheid waarmee het beeld ververst wordt. Ik ga trouwens volledig met ASPHALT mee. Je kan een (vroege) PSP-game gewoon niet vergelijken met een PS2 game. Dat is alsof je appels met peren vergelijkt. Je moet ze gewoon apart zien. Het zou wel leuk geweest zijn als LCS wat meer extraa'tjes zou bevatten (zoals vliegen, zwemmen, eten) maar zo'n ramp is LCS nou ook weer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...