Jump to content

Grand Theft Auto: Liberty City Stories


Ikkes

Recommended Posts

Op de TMF Game Awards is zojuist Grand Theft Auto: Liberty City Stories uitgeroepen tot Best Game Overall 2006.

Meer info volgt snel. De weinige info komt omdat het pas ongeveer 5 minuten geleden gebeurd is, maar één ding is zeker: GTA: LCS is Best Game Overall 2006!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk nieuws, een groot compliment aan Rockstar natuurlijk, deze award verdienen ze 100%. Liberty City Stories gaat samen met Vice City Stories de geschiedenis van de PSP games in, dat weet ik zeker. Er zijn weinig games waarvan 1 jaar later nog even veel mensen plezier hebben als bij de release, en het is en blijft nog steeds een top-game. Vice City Stories is natuurlijk nog leuker, maar we moeten niet vergeten dat die een jaar jonger is, en dat het de 2e game van Rockstar op de PSP is, en dat er dus veel verbeterd is, terwijl er bij Liberty City Stories niks verbeterd kon worden. Erg leuk, zo'n goeie game verdient deze award.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er niet mee eens. LCS is natuurlijk een leuke game volgens velen en ook wel de beste PSP-game (moeilijk!*kuch*), maar de beste game overall? Er zijn nog veel meer betere games uitgekomen dit jaar. Waarom heeft Oblivion of een andere nieuwe game die award niet gewonnen?

Die TMF Game Awards neem ik nu ook niet serieus meer. Het zegt imo meer over het TMF-publiek dat gestemd heeft dan over LCS.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er niet mee eens. LCS is natuurlijk een leuke game volgens velen en ook wel de beste PSP-game (moeilijk!*kuch*), maar de beste game overall? Er zijn nog veel meer betere games uitgekomen dit jaar. Waarom heeft Oblivion of een andere nieuwe game die award niet gewonnen?

Die TMF Game Awards neem ik nu ook niet serieus meer. Het zegt imo meer over het TMF-publiek dat gestemd heeft dan over LCS.

Ach, komaan Piet-Herr, waarom altijd die onzinnige discussie's? We weten intussen al dat je niets moet hebben van Liberty City Stories dus waarom telkens een aanzet geven tot een nieuwe discussie door nog meer zout op de wonde te strooien... Bovendien gaat het over het beste PSP-game. Oblivion bestaat nog niet voor de PSP.

---

Ik hoorde het nieuws van mijn vriend op school, paar dagen geleden (20 november). Hij stuurde mij een SMS, ook al is hij geen gamer. :puh:

Gta liberty city stories eeft de game power award gewonne!!!

heheh

Ik vind dat deze game het verdiend. Het was een hele prestatie van Rockstar, om een 3D GTA te maken voor een handheld, waarvan ze nog niet zoveel kennis hadden. Dankzij LCS hebben ze VCS zo mooi kunnen maken, omdat ze het PSP-systeem nu beter kennen, en de mogelijkheden ervan ten volle benut hebben. :)

Nieuwsbericht op Fok.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er niet mee eens. LCS is natuurlijk een leuke game volgens velen en ook wel de beste PSP-game (moeilijk!*kuch*), maar de beste game overall? Er zijn nog veel meer betere games uitgekomen dit jaar. Waarom heeft Oblivion of een andere nieuwe game die award niet gewonnen?

Die TMF Game Awards neem ik nu ook niet serieus meer. Het zegt imo meer over het TMF-publiek dat gestemd heeft dan over LCS.

Ach, komaan Piet-Herr, waarom altijd die onzinnige discussie's? We weten intussen al dat je niets moet hebben van Liberty City Stories dus waarom telkens een aanzet geven tot een nieuwe discussie door nog meer zout op de wonde te strooien... Bovendien gaat het over het beste PSP-game. Oblivion bestaat nog niet voor de PSP.

VforV,

Welke onzinnige discussie heb je het over? >>> Door VforV: Klikje<<< Piet-Herr zegt gewoon dat hij niet vind dat LCS het verdient om beste overall game te zijn, als jij vind dat hij hiermee tot discussie aanzet dan is hij dus goed bezig:

Dit is een forum, mocht je het nog niet gemerkt hebben, het is de bedoeling om hier te discuseren. Bovendien is een discussie over het wel of niet mee eens zijn absoluut niet onzinnig en gewoon een manier waarop de mensen kunnen zeggen waarom ze het hier wel of niet mee eens zijn. Als jij als moderator vind dat er niet gediscuseerd moet worden, dan vind ik dat dat niet zoveel kwaliteit als moderator uitstraalt, ondanks je kennis over LCS. :)

---------------------------------

Zoals Piet-Herr al zegt geeft dit meer aan betreft het TMF publiek dan over LCS, ik kan er wel inkomen dat het mischien de beste PSP game is, maar niet de beste overall.

Mvg, Moonbeam

P.S: Aangezien dit in het LCS gedeelte staat en niet in bijvoorbeeld het games-gedeelte weet ik dat ik van alle kanten een zeikstraal over me heen krijg, hier kan ik mee leven op voorwaarde dat het wel onderbouwd is.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd R* :puh: Ik vind het wel verdiend hij it al een jaar in de game bussines en nog steeds is het een hele waardige game. Misschien is VCS wel beter, door al dei functie's maar hast6 niemand heef die game nog, dus je kan er nog niet goed over oordelen. De Award opxivh id niet zo'n grote eer het is namelijk allenmaar een Award van tmf, dat staat voor The Music Factory dus niet TGF... Dus er is meer door Muziek liefhebbers gestemtd dan game liefhebbers(Is maar een geschifte Theorie van me :puh:) Ik heb zelf ook veel plezier gehad met de game dus, ook daarvoor bedankt R*! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...