Jump to content

Grand Theft Auto: Liberty City Stories


Ikkes

Recommended Posts

IK vind dat GTA LCS dit wel heeft verdiend, mooie game, mooie graphics, leuke verhaallijn, en dat allemaal op de PSP. Alleen een beetje raar dat GTA VCS niet de eerste is geworden, want die is een tikkeltje beter dan zijn voorganger.... Maar Rockstar Games heeft dit in ieder geval wel verdiend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er niet mee eens. LCS is natuurlijk een leuke game volgens velen en ook wel de beste PSP-game (moeilijk!*kuch*), maar de beste game overall? Er zijn nog veel meer betere games uitgekomen dit jaar. Waarom heeft Oblivion of een andere nieuwe game die award niet gewonnen?

Die TMF Game Awards neem ik nu ook niet serieus meer. Het zegt imo meer over het TMF-publiek dat gestemd heeft dan over LCS.

Ach, komaan Piet-Herr, waarom altijd die onzinnige discussie's? We weten intussen al dat je niets moet hebben van Liberty City Stories dus waarom telkens een aanzet geven tot een nieuwe discussie door nog meer zout op de wonde te strooien...

Ik mag hier toch best zeggen dat ik het niet met de uitslag eens ben? Er zijn gewoon nog veel betere games dan LCS uitgekomen. Vergeleken met games als Dead Rising, Oblivion, Shadow of the Colossus die de prijs wel verdienen, is LCS slechts een port van een 5 jaar oude PS2-game.

Bovendien gaat het over het beste PSP-game. Oblivion bestaat nog niet voor de PSP.

Het gaat er nu over dat LCS de beste game overall-award heeft gewonnen. Daar tellen niet alleen PSP-games, maar álle games. Dat Oblivion niet voor de PSP is, maakt dus niets uit.

En voor iedereen die denkt dat VCS een award zou moeten verdienen: Alleen games die vóór 1 september 2006 zijn verschenen mochten genomineerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

C'gratz R*

Skate kan zo sacht gezecht de pot op met Dat hij het er niet echt over eens was.

F*ck him.

Niet dat is skate haat maar ik heb voor beste pspgame&beste game overall (ovzoeiets) Heb ik voor Grand Theft Auto Liberty City Stories gestemd en natuurlijk voor beste handheld De psp.

Rinaldootje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

VforV,

Welke onzinnige discussie heb je het over? >>> Door VforV: Klikje<<<

Sorry VforV maar ik vind dit noch dat een onzinnige discussie. Ik bedoelde niet welke 'onzinnige' discussies Piet-Herr eerder geopend zou hebben maar dat dit geen onzinnige discussie is, sorry als ik onduidelijk was.

Verder zou ik graag zeggen dat de discussie waar jij heen linkt naar mijn mening áb-sò-luut niet onzinnig is, integendeel, de topic-opener vraagt of LCS nog de moeite waard is na GTA III en Piet-Herr, net als ik in hetzelfde topic, geeft in ABN een onderbouwde mening van zijn waarom. Als hij het dan niet met je/jullie als in LCS gedeelte eens is vind ik het eerlijk gezegt nogal zwak om het maar als onzinnig te bestempelen.

Je mening geven moet kunnen; zeker op een forum en ook als iemand het niet met je eens is, dan kan daar namelijk een mooie zinnige discussie over begonnen worden, want daar is een forum voor, nietwaar VforV? :sst:

Mvg, Moonbeam

P.S: Ik heb gisteren bij mijn neefje zo'n 4 uur LCS gespeeld om me wat meer in de LCS wereld in te leven en ik blijf bij mijn eerdere meningen, hoewel ik eerlijk beken dat auto- en motorverkoper leuk is, net als 1 à 2 missies maar daar blijft het bij voor mij, helaas. GTA III doet nog altijd niet onder wat mij betreft. :)

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...