Jump to content

playlist Vrock Vice city


araya

Recommended Posts

Hoi,

Ik zat een beetje te surfen over de site omdat ik Vice City niet verder krijg dan 99% (en alles zonder cheats heb uitgevoerd) en toen ontdekte ik tot mijn grote schrik dat de playlist van V-Rock van Vice City niet compleet is. Hoezo schrik ? Het mooiste nummer (voor mij dan ...) staat er namelijk niet bij. Dit is het nummer Reign in Blood van Slayer. Het komt na 13. Madhouse -- Anthrax

en voor 14. You've Got Another Thing Comin' - Judas Priest.

Keep up the good work !

Groet Araya (Araya ?, ja dat is de achternaam van de zanger van Slayer....vandaar)

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
En dan heb ik ook nog iets, Come On Feel The Noise van Quiet Riot komt als tweede, hij komt namelijk naar I Wanna Rock. :)

oftewel gewoon:

1. DJ Lazlow Intro

2. You've Got Another Thing Comin' - Judas Priest

3. Too Young to Fall in Love - Mötley Crüe

4. Peace Sells - Megadeth

5. Dangerous Bastard - Rockstar¹s Love Fist

6. Turn Up The Radio - Autograph

7. DJ Lazlow Halftime

8. I Wanna Rock - Twisted Sister

9. Bark At The Moon - Ozzy Osbourne

10. Madhouse - Anthrax

11. 2 Minutes To Midnight - Iron Maiden

12. Raining Blood - Slayer

13. Cumin' Atcha Live - Tesla

14. Yankee Rose - David Lee Roth

15. DJ Lazlow Outro

Link to comment
Delen op andere websites

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik die playlist gemaakt heb, maar in mijn herinnering heb ik alles nagelopen en klopte het. Denk er wel aan dat de soundtrack-CD van V-Rock anders is dan de echte ingame versie. Daarnaast is het mogelijk dat er verschillen zitten tussen de PC-, PS-, en Xboxversie. Op WikiGTA vind je de playlist van de PCversie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik die playlist gemaakt heb, maar in mijn herinnering heb ik alles nagelopen en klopte het. Denk er wel aan dat de soundtrack-CD van V-Rock anders is dan de echte ingame versie. Daarnaast is het mogelijk dat er verschillen zitten tussen de PC-, PS-, en Xboxversie. Op WikiGTA vind je de playlist van de PCversie.

khad ff niet naar de datum van de comments gekeke want k kwam hier via google :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Volgens mij heeft de PS2 versie nog enkele songs meer op de playlist, maar daar kan ik niet meteen opkomen...

ik mis zoiezo al love fist - fist fury en is de volgorde anders(ik heb van de pc versie het bestand geconverteerd naar 1 lange mp3 van vrock)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Volgens mij heeft de PS2 versie nog enkele songs meer op de playlist, maar daar kan ik niet meteen opkomen...

ik mis zoiezo al love fist - fist fury en is de volgorde anders(ik heb van de pc versie het bestand geconverteerd naar 1 lange mp3 van vrock)

En zo kun je voorkomen dat je onnodig moeilijk gaat doen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Volgens mij heeft de PS2 versie nog enkele songs meer op de playlist, maar daar kan ik niet meteen opkomen...

ik mis zoiezo al love fist - fist fury en is de volgorde anders(ik heb van de pc versie het bestand geconverteerd naar 1 lange mp3 van vrock)

En zo kun je voorkomen dat je onnodig moeilijk gaat doen :tu:

nee want k was zelf opzoek nr die lijst, toen kwam k op dit forum, en toen k de lijst gevonden had dacht k van o dan zet k het ook wel ff in dat forum hoeve zij ook nie meer te zoeke :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...