Jump to content

[MC] midnight club 3 dub edition remix models


GTAVC

Recommended Posts

voor degene die midnight club 3 dub edition remix hebben laat hier je wgens zien

hier alvast een van mijn wagens

Ik heb het spel ook, aleen nog bijna nooit gespeeld, speel meer gta enz, mja ist een beetje een leuk spel eigenlijk?
Link to comment
Delen op andere websites

zeker wel

het is ook veel groter:)

oke, toch maar weereens op gaan halen bij de buurman :$ heb het alleen nog maar 1x opgestart en daarna uitgeleend :puh: dus vanavond weer terug halen en spelen, alleen 1 vraagje, ik weet dat er cheats voor zijn. zijn die schadelijk, werken die? wie kan me wat meer over die cheats vertellen?
Link to comment
Delen op andere websites

Dat spel pwnt dik, ik heb 'm op de PS2 en ik heb 'm binnen paar weken uitgespeeld... ik had op het laatst echt zoveel geld, heb gewoon nog wat karretjes gekocht enzo..

Maar even een vraagje: Hoe kan jij ingodsnaam screens sturen van MC3, want die is toch niet op PC verkrijgbaar (of heb je geïmporteerd uit Amerika?) ..... ?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je lang op wachten gezien er weinig mensen zijn die het geluk hebben een kennis in de VS te hebben of 'm geïmporteerd hebben...

mischien kun je fotos maake van je ps2 xbox met digitale camera en die erop zette

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
voor degene die midnight club 3 dub edition remix hebben laat hier je wgens zien

hier alvast een van mijn wagens

hallo ik heb een vraagje op de playstaion2 als je een cheat bij midnight club 3 remix in voert wat houd r22 dan in wat steeds als ik dat doe krijg ik in mij beeld te staan invalidd code en dat snap ik niet

als je me kan helpen e mail me dan naar yvoslijpen (at) hotmail DOT com

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...