Jump to content

[BU] bully


j0ry

Recommended Posts

hallo messchein heeft bully nix te maken met gta maar ik wou ff iets weten bully canes canem edit ik heb dat spel en ik bn bij 5.24% en ik kan niet verder bij een missie ik moet met zoon dikke nerd moet ik hem naar de wc brengen wat moet je dan percies doen want hij wiel de wc niet in

Link to comment
Delen op andere websites

fouten zijn menselijk maar ik vind dit wel een hele rare plek om dit te posten. mja probeer het nogmaals hier

@marc: sorry marc :puh: het is trouwens ook het verkeerde forum wat jij zegt :puh:

@jory: misschien kan je beter normaal gaan typen, zodat meer mensen je begrijpen, de meesten vinden het ook fijn om normaal te lezen. ik zie dat je het al gekopieerd hebt naar dat topic, ik zou de tekst toch enigsinds aanpassen als je een normale reactie wilt..

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Fouten maken is menselijk, maar ik het wel een erg rare plek om dit hier te posten. Mja probeer het nogmaals hier.

@marc: Sorry marc :puh:Het is trouwens ook het verkeerde forum wat jij zegt :puh:

@jory: Misschien is het verstandig om ABN te typen, zodat meer mensen je kunnen begrijpen. De meesten vinden het prettig om gewoon ABN te lezen.

Ik zie dat je het al gekopieerd hebt naar dat topic, maar je kan de tekst toch enigsinds aanpassen zodat het leesbaar en begrijpelijk is.

/ Mierenneukmodus

Als iedereen nu is hoofdletters en leestekens zou gebruiken.

\ Mierenneukmodus

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Fouten maken is menselijk, maar ik het wel een erg rare plek om dit hier te posten. Mja probeer het nogmaals hier.

@marc: Sorry marc :puh:Het is trouwens ook het verkeerde forum wat jij zegt :puh:

@jory: Misschien is het verstandig om ABN te typen, zodat meer mensen je kunnen begrijpen. De meesten vinden het prettig om gewoon ABN te lezen.

Ik zie dat je het al gekopieerd hebt naar dat topic, maar je kan de tekst toch enigsinds aanpassen zodat het leesbaar en begrijpelijk is.

/ Mierenneukmodus

Als iedereen nu is hoofdletters en leestekens zou gebruiken.

\ Mierenneukmodus

/Mierenneukmodus

Als iedereen nou eens met zichzelf zou bemoeien.

\Mierenneukmodus

Link to comment
Delen op andere websites

Fouten maken is menselijk, maar ik het wel een erg rare plek om dit hier te posten. Mja probeer het nogmaals hier.

@marc: Sorry marc :puh:Het is trouwens ook het verkeerde forum wat jij zegt :puh:

@jory: Misschien is het verstandig om ABN te typen, zodat meer mensen je kunnen begrijpen. De meesten vinden het prettig om gewoon ABN te lezen.

Ik zie dat je het al gekopieerd hebt naar dat topic, maar je kan de tekst toch enigsinds aanpassen zodat het leesbaar en begrijpelijk is.

/ Mierenneukmodus

Als iedereen nu is hoofdletters en leestekens zou gebruiken.

\ Mierenneukmodus

/Mierenneukmodus

Als iedereen nou eens met zichzelf zou bemoeien.

\Mierenneukmodus

In de trant van begin bij jezelf ^_^

Verdere conversatie maar via de pm of email functie om dit topic niet verder te vervuilen.

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Fouten maken is menselijk, maar ik het wel een erg rare plek om dit hier te posten. Mja probeer het nogmaals hier.

@marc: Sorry marc :puh:Het is trouwens ook het verkeerde forum wat jij zegt :puh:

@jory: Misschien is het verstandig om ABN te typen, zodat meer mensen je kunnen begrijpen. De meesten vinden het prettig om gewoon ABN te lezen.

Ik zie dat je het al gekopieerd hebt naar dat topic, maar je kan de tekst toch enigsinds aanpassen zodat het leesbaar en begrijpelijk is.

/ Mierenneukmodus

Als iedereen nu is hoofdletters en leestekens zou gebruiken.

\ Mierenneukmodus

/Mierenneukmodus

Als iedereen nou eens met zichzelf zou bemoeien.

\Mierenneukmodus

In de trant van begin bij jezelf ^_^

Verdere conversatie maar via de pm of email functie om dit topic niet verder te vervuilen.

Dit zou al lang gesloten moeten zijn eigenlijk? :bonk:
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...