Jump to content

Cheatdevice


chellover

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • chellover

    10

  • Dogwatch

    7

  • VforV

    3

  • Tunix

    3

[...]

De cheatdevice werkt gewoon op 2.6, tenzij je een gepatchte versie hebt van LCS natuurlijk...

Is dit niet illegaal, VforV? Gepatcht ---> illegaal?

Of is dit gewoon een andere versie, zoals SA?

(V1-V2?)

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit niet illegaal, VforV? Gepatcht ---> illegaal?

Of is dit gewoon een andere versie, zoals SA?

(V1-V2?)

Nee. Een gepatchte versie van een spel is een betere versie, uitgegeven door de makers (hier Rockstar Games), waarin enkele foutjes gefixt werden. Bij GTA San Andreas zorgt V2 ervoor dat je de Hot Coffee Mod niet zomaar kan installeren. Bij GTA Liberty City Stories werd het foutje met de savegame slots gefixt. Via die fout draaide men homebrew op de PSP. De Cheatdevice werkt echter met hetzelfde systeem als die homebrew (via een savegame) en daarom kan je de cheatdevice ook niet meer gebruiken als je een gepatcht spel bezit.

Link to comment
Delen op andere websites

:( Ik heb het geprobeert. Het installeren kan wel en word ook gedaan,

maar als ik in de game ga, zie ik geen menu, of als ik op L1 + up klik

ook niet.. :( en dat devhook die mappen ISO enzo wat bestaat niet..

Edit:

Ow dat ISO en DH bestaat nu wel, had verkeerde geinstalleerd.

Maar je zegt ook die andere 2 mappen moeten gewoon

in de game map.. Er zijn er naar 2 DH en ISO ?? :puh:

Edit 2:

Weer alles opnieuw gedaan. Hij zegt cheatdevice succesvol installed.

Maar in de game zelf zie je niks :( heb ik dan waarschijnlijk de gepatchde

versie? Zoja, kan ik het dan nooit gebruiken? :(

Bewerkt: door chellover
Link to comment
Delen op andere websites

:( Ik heb het geprobeert. Het installeren kan wel en word ook gedaan,

maar als ik in de game ga, zie ik geen menu, of als ik op L1 + up klik

ook niet.. :( en dat devhook die mappen ISO enzo wat bestaat niet..

Edit:

Ow dat ISO en DH bestaat nu wel, had verkeerde geinstalleerd.

Maar je zegt ook die andere 2 mappen moeten gewoon

in de game map.. Er zijn er naar 2 DH en ISO ?? :puh:

Edit 2:

Weer alles opnieuw gedaan. Hij zegt cheatdevice succesvol installed.

Maar in de game zelf zie je niks :( heb ik dan waarschijnlijk de gepatchde

versie? Zoja, kan ik het dan nooit gebruiken? :(

Ik heb precies hetzelfde. Wanneer heb je ongeveer de game gekocht? Als je de gepachte versie hebt kan je de cheatdevice niet gebruiken. Ik heb ook de gepachte versie, hij doet het ook niet bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een gepatchete versie hebt wordt er volgens mij een fout gegeven als je de cheatdevice savegame wil laden. De firmware update die bij de gepatchete versie zit heeft denk ik versie 2.5 of 2.6, bij de originele versie heeft hij 2.0. Daaraan kan je dus zien of je een gepatchete versie hebt.

De prx cheatdevice kan je trouwens nog wel gebruiken met de gepatchete versie van lcs.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een gepatchete versie hebt wordt er volgens mij een fout gegeven als je de cheatdevice savegame wil laden. De firmware update die bij de gepatchete versie zit heeft denk ik versie 2.5 of 2.6, bij de originele versie heeft hij 2.0. Daaraan kan je dus zien of je een gepatchete versie hebt.

De prx cheatdevice kan je trouwens nog wel gebruiken met de gepatchete versie van lcs.

Bij mij zat er FW 2.7 bij. En ik denk niet dat de game gepacht is door de FW die erbij zit, ik denk dat R* gewoon geprobeerd heeft LCS Cheatdevice-vrij te maken. Ik kan gewoon de Savefile laden met de Cheatdevice erin, maar ik krijg het menu niet tevoorschijn. Trouwens, kan je misschien de link geven naar de Prx Cheatdevice?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je de cheatdevice vinden.

Er staat wel bij dat de prx versie alleen werkt op de Amerikaanse gepatchete versie werkt, maar als je de EU versie hebt kan je het misschien wel eens proberen, je weet maar nooit of het werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon het bestand 'Cheatdevice.prx' in de map 'X:\dh\kd' plakken.

Daarna moet je 'X:\dh\271\flash0\kd\pspbtcnf_game.txt' (271 moet je veranderen in de firmware die je gaat emuleren) openen.

In dat bestand plak je 'ms0:/dh/kd/cheatdevice.prx' achter of onder de regel 'ms0:/dh/kd/devhook.prx'.

Een aparte installer heb je dus niet echt nodig, want met de hand installeren gaat bijna even makkelijk. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Mijn FW is 1.50 is dat genoeg voor cheatdevice? :cya:

Ja, je kan dan via DevHook 0.46 firmware 2.0 tot en met firmware 2.71 emuleren en vervolgens de CheatDevice gebruiken. Met DevHook 0.51 kan je dacht ik enkel vanaf 2.81 tot 3.02, dus geen CheatDevice.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn FW is 1.50 is dat genoeg voor cheatdevice? :cya:

Ja, je kan dan via DevHook 0.46 firmware 2.0 tot en met firmware 2.71 emuleren en vervolgens de CheatDevice gebruiken. Met DevHook 0.51 kan je dacht ik enkel vanaf 2.81 tot 3.02, dus geen CheatDevice.

Jawel, via het speciale prx devhook cheatdevice. Wil je het gewone cheatdevice gebruiken(met meer functies), werkt dit NIET op devhook. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...